Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 10 april 2011 @ 09:52:

Ik ben aan het kijken voor goedkoop vinyl. Ik kwam bij de kwantum steeds bordjes tegen met Gratis gelegd! nu keek ik op site voor de voorwaarden maar zoals ik het lees is het niet gratis maar betaal je de kosten van het leggen niet aan de Kwantum maar aan degene die de vloer legt. Heeft iemand hier ervaring mee of lees ik het toch verkeerd?

Ik heb ook wel eens vloerbedekking laten leggen. Het geldt trouwens (destijds) niet voor alle vloerbedekking/vinyl, alleen vanaf een bepaalde prijs. Het was wel gratis, maar het werd erg rats-rats neergelegd door een externe firma en niet gelijmd aan de randen. Dus eigenlijk alleen maar op maat gesneden.

Maar vinyl is lastig om zelf te doen (sprak ze uit ervaring.. ) dus misschien is 'laten leggen' dan een goede optie.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
De duurdere soorten hadden die aanbieding. Als je op de site kijkt bij voorwaarden geven ze een rekenvoorbeeld maar daar zie ik nergens een korting staan.Het bedrag blijft gelijk
Ik ben er nog steeds niet uit wat er dan "gratis"is
Bankje, de legkosten (bij mij 3 jaar geleden 30 m2 voor ¤35), wordt in mindering gebracht bij de kassa. Je moet wel de leggers op de dag zelf betalen, geld bij de hand houden dus.
@ dims ik hoop dat ze nog komen.. gewoon om het principe. In de winkel liggen er Idd nog hele partijen kaas zoveel..
Ik heb een bon voor gratis toegang bij Thermen Holiday (in Schiedam en Zuidwolde). Kan ik iemand er blij mee maken?

Geldig tm/ 30 juni 2011.
quote:bankje schreef op 10 april 2011 @ 09:52:

Ik ben aan het kijken voor goedkoop vinyl. Ik kwam bij de kwantum steeds bordjes tegen met Gratis gelegd! nu keek ik op site voor de voorwaarden maar zoals ik het lees is het niet gratis maar betaal je de kosten van het leggen niet aan de Kwantum maar aan degene die de vloer legt. Heeft iemand hier ervaring mee of lees ik het toch verkeerd?Ik heb in het verleden ook vinyl laten leggen door kwantum en heb alles via de winkel gedaan. Dan kun je ze gelijk herinneren aan de actie. Bij mij was het in ieder geval perfect geregeld!
Ik lees hier zo nu en dan mee en vind daardoor weleens leuke tips, thanks! Nee, ik pik geen codes!

Nu heb ik misschien iets leuks voor jullie, met het risico dat jullie hem al kennen maar goed: www.kortingisleuk.nl

Dingen met korting, maar ook 1 + 1 gratis. Je kunt altijd even kijken toch?
@Atelier_madame.......ik vind dat niet netjes. Als je gebruik maakt van een dienst behoor je daarvoor te betalen. Controle of niet. Dit valt voor mij dan ook niet onder vrekken. Dus ja, ik vind het wel erg, ook omdat andere mensen wel gewoon betalen.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
kortingscouponnen van de AH, voor vis deze keer.

http://albertheijn.yourzi ... ouponnen-Duurzame_vis.pdf
quote:Starshine schreef op 11 april 2011 @ 10:29:

http://albertheijn.yourzi ... ouponnen-Duurzame_vis.pdfIk vraag me toch echt af wat ijsgarnalen zijn... wonen die naast de ijskonijnen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Drinkt hier iemand muntthee van zonatura? Ik heb een kortingscode.

50% korting doordat ik de test op de website heb gedaan.

code is

Bewaar de verpakking en kassabon en vul de actiecode en gegevens in op de actiesite. Je krijgt dan 50% van het aankoopbedrag op je rekening gestort. Kijk op de actiesite voor de voorwaarden.

Jouw unieke actiecode is: 0343yfa9e.
Oh ik durf me bijna niet te vertonen... zo veel geld heb ik uitgegeven deze maand! Nu moest ik wel een kado kopen voor m'n vriend's verjaardag en helaas een nieuw aquarium ivm vissen die elkaar aan het opeten waren....

Zijn er trouwens nog meer mensen die nog steeds wachten op de milner bordjes? Ik heb ze na ruim 3 weken nog niet binnen!
Ja, ik heb nog niks
Nieuwe kortingcoupons van AH, maaltijden:

http://albertheijn.yourzine.nl/pdf/Coup ... kgemak.pdf
quote:Starshine schreef op 11 april 2011 @ 10:29:

http://albertheijn.yourzi ... ouponnen-Duurzame_vis.pdfThanks!
ik twijfel of dit vrekken is of niet :p allemaal codes gevonden op internet voor de online hm shop.15 euro korting en ook nog overal 10% vanaf. voor 31 euro dus een spijkerbroek, vestje en 3 shirtjes.. best goed toch :d
Dat heb je netjes gedaan! Waar heb je die 15 euro vandaan getoverd? Ik kwam dit weekend niet verder dan 5 euro + 10% korting. Ik had alleen veel sale spul dus daar ging de 10% niet vanaf

Heb ook nog "gevrekt" bij de ellendige wehkamp. Was al heel lang opzoek naar een bepaald soort wit vest. Nu kwam ik er eentje tegen van 34,95 voor 17,50. Vind het alleen zo belachelijk dat je tegenwoordig vooruit moet betalen. Geven ze eerst de optie tot een acceptgiro achteraf, kom je 2 stappen verder, moet je alsnog betalen!
ik heb gegoogeld naar kortingscode h&m en toen kwam er gelijk een rijtje met 4 codes. kon ook nog 25% korting krijgen op een artikel, maar 10% op alles was voordeliger.
Nog een kortingscode voor H&M: 9206

Geldig t/m 13-04-2011
Nog een kortingscode voor H&M: 9206

Geldig t/m 13-04-2011
quote:stroopwafeltje77 schreef op 09 april 2011 @ 08:23:

Ha zie dat ik EINDELIJK 'n echte stroopwafel ben geworden
Nieuwe schoenen voor Moppekind gekocht. Lekker stoere.

Bepaald geen vrekactie (50 euro) maar ik weet dat ze goed en onverslijtbaar zijn (hij draagt dit model al drie jaar) en goedkoop is in zo'n geval vaak duurkoop.

Wat een leuk topic! Her en der al wat nuttige tips gelezen.

Het is vast al eens eerder vorobij gekomen (wat een lang topic al!), maar heeft iemand nog een paar links voor wat goede testpanels?

Ben al wel lid van InVotes.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
Prima schoenen, Moppetoet. Stoer en stevig. Ik geef ook inderdaad liever wat meer uit aan goed kinderschoeisel dat lang meegaat.

Ik koop ook geregeld sneakers van Nike, Adidas of aanverwanten bij Aktiesport. Daar zijn meestal wel mooie aanbiedingen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven