Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me ook aangemeld voor Buzzen. Ik snap alleen nog niet zo goed wat het precies inhoud volgens mij. Het is toch gewoon het uittesten van producten? gratis?
Jup. Ik hoop dat jij wat sneller uitgenodigd wordt voor een product dan ik

Ik heb de honig pakjes ook binnen, fijn!
jij bent nog nooit uitgenodigd? :p
Oh wat gaaf layla! Dat is een leuke verrassing!

Ik denk dat ik ook maar eens naar een "nieuwe" zorgverzekeraar ga kijken
leuk Layla.

Dat doet me eraan denken dat ik nog steeds een Pluim van 100 euro heb liggen. Ik twijfel tussen een sieraad of 4 kaartjes voor het dolfinarium. Maar ik denk dat het het dolfinarium gaat worden.

Goede vrekactie vandaag: ben naar de kringloop geweest en voor de jongens een mooi houten damspel voor 1 euro gekocht, verder nog Het grote zakgeldspel voor 1,75 (kunnen ze ook leren vrekken) een paar leesboekjes voor 1 euro en voor onszelf een espresso-apparaat voor 5 euro. Het ding zioet er gewoon nog gloedjenieuw uit. Geen kalkaanslag of andere gebruikssporen, zelfs de gebruiksaanwijzing zit er nog bij! We wilden al lang zo'n ding hebben, dus ik ben in de wolken (even nagezocht op internet, in de winkel kost ie 70 euro)
Wow dat is nog is leuk layla.. bij ons zou je voor zon apparaat bij de kringloop veel meer betalen!
Ik heb nog geen brief gehad, ben ook overgegaan naar vgz.
Grote zak kleertjes van Moppekind naar de inbrengwinkl gebracht, en meteen even rondgesnuffeld voor hem. Voor een overhemd van Ralph Lauren en een stoer t-shirt was ik EUR 2,50 kwijt.

Ik baalde trouwens, want had hier net mn laatste code voor de milnerbordjes weten te bemachtigen, wil ik m invoeren zijn de bordjes op :S. Heb maar een klacht gestuurd dat ik het belachelijk vind dat je er niet van op aan kunt dat je ze kunt krijgen als je ervoor spaart.
aah, da's balen inderdaad. Nou wie weet doen ze iets met je klacht (toch bordjes of een tegoedbon voor kaas)
Waneer krijg je die bladenbon ( en hoe?) van het nti?
Waneer krijg je die bladenbon ( en hoe?) van het nti?
Dit is voor mij eigenlijk de eerste keer dat ik op dit topic reageer, maar misschien kan ik iemand blij maken:P

Heb nog ergens kortingsbonnen (njah, korting) liggen voor Dolfinarium. Voor maximum 6 personen, geldig t/m juni geloof ik.

De prijs is met die bon 1 euro hoger dan normaal, maar je krijgt er wel friet, mayo en een frikandel bij.

Mocht er interesse voor zijn, lady.me1987@hotmail.com

Heb ook nog een 3- en 2-zits zwarte leren bank in de aanbieding.
Bij de NS is er weer lentetoer. Voor 40 of 45 euro met z'n tweeën de hele dag eersteklas reizen. En je kunt op het station allebei gratis koffie/cappuccino/thee en een gevulde koek halen. Weet helaas niet of dat bedrag van 40 euro alleen geldt voor mensen die de NS-nieuwsbrief krijgen of voor alle snelle beslissers.
Zo, vandaag goed gevrekt, via marktplaats gratis hout gescoord voor de open haard. Scheelt weer wat avondjes de verwarming aandoen nu het warmer wordt.
Wat k*t van die Milnerbordjes Atelier!! Er liggen nog bergen kaas in de winkel met die stickers er op. Achterlijk
Even een vraagje hoe werkt dat buzzen precies? En wat voor producten hebben de mensen die lid zijn al gehad?
Ik dus nog niets, maar ik heb iets van soep meegekregen hier en bij een kennis

De olijfolie was op en ineens nodig, dus ik heb nu toch nog mijn kaartje vol voor een tweede bus mousse bij de supermarkt. We hadden eigenlijk niets meer nodig deze week, dus ik kwam net een punt te kort. Lang leve de gratis pakjes die Schat ineens met olijfolie laten bakken, want normaal blieft hij dat spul niet - en het is wel gezonder
Ik heb mijn honig producten binnen

bedacht me nu pas dat ik natuurlijk ook wat naar mijn moeder had kunnen laten versturen... Volgende keer!
Ik heb net ook gevrekt!

Haarverf met 4 euro korting, en schoonmaakdoekjes en -middel met een gratis fles robijn! (kruidvat)
Een van de bestuursleden van de vve kwam daarnet de verwarmingsrekening maar even persoonlijk brengen, want vriend moet 1500 euro bijbetalen... fuck, daar gaat het kleine beetje buffer dat ie weer had na een maand werken... en dan nog geen idee hoe hij dat moet gaan betalen. Weet nog niet hoe ik hem moet gaan vertellen dat het echt houtje bijten wordt straks, als hij wakker wordt

Ga de topics maar weer even doorlezen, want we zullen alles nodig hebben nu.
1500 euro??? Hoe kan dat nou? Is er niet ergens iets fout gegaan? Ik heb in een heel jaar maar 120 euro verstookt (klein huisje,maar toch).
Ja, dat vroeg de mevrouw van de vve zich ook af.

Nou is de rekening hier meestal wel erg hoog, omdat we zo'n centraal geregelde verwarming hebben. Dat is ontzettend onefficiënt, en vorig jaar moest mijn vriend ook ruim 600 euro bijbetalen. Maar dit is toch wel erg veel. We moeten maar eens alle metertjes na gaan kijken...

Ik schrok me de pleuris, werkelijk waar! En ik moest het gewoon even kwijt, want wil mijn vriend nog niet wakker maken. Hij heeft zijn slaap nodig...

Edit: en als we hier nou flink hadden gestookt, maar meestal hebben we in het hele appartement maar 1 verwarming aan in de woonkamer, en is de rest hier stervenskoud.

Volgens mij kunnen we volgend jaar maar beter samen standaard in mijn appartementje gaan zitten. Veel goedkoper in de verwarming, ik kreeg zelfs terug...
Alynia, het lijkt me echt stug dat je vriend in z'n eentje boven op zijn al betaalde stookkosten nog eens 1500 euro moet betalen. Zou nog maar 's goed naar de eindafrekening kijken. Het valt vast mee.
Crosspost. Zie nu dat het om een centraal geregelde verwarming gaat. Jeetje, das wel heel inefficiënt dan. Schrikbarend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven