Webshop en retourbetaling
donderdag 4 november 2010 om 16:37
Ik heb iets vreemds aan de hand. Ik had namelijk bij een webshop een paar schoenen gekocht en omdat deze erg tegenvielen heb ik ze weer retour gestuurd. Vooraf had ik betaald.
Na verwerking zou de webshop mij het bedrag weer retour storten en ik heb toen via een speciaal formulier via internet ook mijn bankrekeningnummer gegeven. Omdat het al twee weken geleden is heb ik vandaag maar eens gebeld en wat blijkt; ze hadden mijn rekeningnummer niet! Verder heb ik geen enkele mail gehad, niet over het rek.nummer en ook niet over het teruggestuurde pakketje zoals Esprit bijvoorbeeld wel altijd netjes doet. Ik vind het een vreemde gang van zaken. Als je toch ziet dat je een klant niet kunt terugbetalen omdat het rek.nummer ontbreekt (dat wel is doorgegeven) dan mail of bel je toch even?
Ik hoop maar dat het nu in orde komt.
Na verwerking zou de webshop mij het bedrag weer retour storten en ik heb toen via een speciaal formulier via internet ook mijn bankrekeningnummer gegeven. Omdat het al twee weken geleden is heb ik vandaag maar eens gebeld en wat blijkt; ze hadden mijn rekeningnummer niet! Verder heb ik geen enkele mail gehad, niet over het rek.nummer en ook niet over het teruggestuurde pakketje zoals Esprit bijvoorbeeld wel altijd netjes doet. Ik vind het een vreemde gang van zaken. Als je toch ziet dat je een klant niet kunt terugbetalen omdat het rek.nummer ontbreekt (dat wel is doorgegeven) dan mail of bel je toch even?
Ik hoop maar dat het nu in orde komt.
donderdag 4 november 2010 om 16:57
Nee, namen noemen mag niet !
Tja, ik bestel liever ook ergens waar je pas achteraf
moet betalen...soms zijn bedrijven daarin laks.
Weet niet of het een bekend bedrijf is, zoals Esprit ,
anders even googlen op naam?
Misschien wordt je daarin wijzer of er klachten zijn ofzo en toch even geduld hebben...
Succes
Tja, ik bestel liever ook ergens waar je pas achteraf
moet betalen...soms zijn bedrijven daarin laks.
Weet niet of het een bekend bedrijf is, zoals Esprit ,
anders even googlen op naam?
Misschien wordt je daarin wijzer of er klachten zijn ofzo en toch even geduld hebben...
Succes