Geld & Recht alle pijlers

Wehkamp kortingscode geblokkeerd

13-06-2013 20:50 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Chips. Doe ik een bestelling bij de Wehkamp, had nog 2 online kortingscodes liggen van een tientje . Nadat ik ze had ingevoerd klikte ik nog even terug, wilde ik ze later opnieuw invullen, werkten ze niet meer . En dat terwijl ik mijn bestelling nog niet had afgerond. En nu?
klantenservice bellen
quote:nina1966 schreef op 13 juni 2013 @ 20:53:

klantenservice bellenDie zijn al dicht
Ik zie in mijn betalingsoverzicht staan, dat er 2 kortingscodes zijn afgeschreven en dat mijn saldo nu -20 euro is, terwijl ik niets heb besteld.
Dus er wordt 20 euro op je factuur in mindering gebracht, gewoon bestelling afronden dus.
quote:layla1969 schreef op 13 juni 2013 @ 21:00:

Dus er wordt 20 euro op je factuur in mindering gebracht, gewoon bestelling afronden dus.

Zo snel zijn ze bij de Wehkamp niet bij het bijwerken van je rekeningoverzicht.

TO: waren de code's nog wel geldig? Zijn tegenwoordig nog maar beperkt houdbaar en meestal pas na bestelling van bv 50 euro.

Edit: sorry, niet goed gelezen TO.
Dit brengen ze in mindering op de factuur.

Dus gewoon met acceptgiro betalen en dan gaat het bedrag er af.
Als je een lopende rekening hebt bij Wehkamp, je voert de codes op, dan worden ze direct gecrediteerd op je lopende rekening.

Wanneer je dan de bestelling afbreekt, blijft de creditering staan. Dit is ook het geval wanneer je uiteindelijk helemaal niet besteld.
Ik heb geen rekening bij de Wehkamp (gelukkig). Maar ik durf niet het risico te nemen om maar te bestellen voor de volle pond en dan afwachten of ik die 20 euro terug krijg. Eerst maar eens bellen morgen...
Ik belde vandaag, maar het duurde me te lang (20 ct per minuut....). Dus heb ik toch maar mijn bestelling gedaan en daarna een mail gestuurd of ze het bedrag van de kortingscodes eraf wilden trekken. Afwachten of het goed gaat...
Ik zie bij de wehkamp eigenlijk altijd alleen maar de kortingen van ¤ 7,50 die vaak via de nieuwsbrief bekend worden gemaakt.

Meer voordeel leveren de kortingsdagen op en af en toe hebben ze alle jurken of alle broeken enz met 10% of 20% kortingen.
Klopt wel. Zo heb ik eens luiers van 45 euro voor twee tientjes gehad. Ook ooit iets ingevoerd maar bestelling nooit afgerond. Wordt dus wel afgetrokken van je totaalstatus, dus ook negatief saldo. Ideaal!
Ik krijg er een punthoofd van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven