Wekelijkse boodschappen.
zondag 24 april 2016 om 14:41
Ooit is hier al eens een topic over gestart maar deze is wat verwaterd.
Zelf ben ik er toen uitgestapt omdat ik het even had gehad met op te letten.
Na enkele duurdere maanden, gaan we hier weer wat opletten.
Zelf merk ik dat het forum mij wel helpt.
Daarom start ik dit topic opnieuw.
Wij een koppel zonder kinderen zouden het met 80 per week willen doen.
Zelf wonen we in België. In dit bedrag zit alles in. Behalve uitjes en uiteten.
Hopelijk zijn er nog mensen die willen opletten...
Zelf ben ik er toen uitgestapt omdat ik het even had gehad met op te letten.
Na enkele duurdere maanden, gaan we hier weer wat opletten.
Zelf merk ik dat het forum mij wel helpt.
Daarom start ik dit topic opnieuw.
Wij een koppel zonder kinderen zouden het met 80 per week willen doen.
Zelf wonen we in België. In dit bedrag zit alles in. Behalve uitjes en uiteten.
Hopelijk zijn er nog mensen die willen opletten...
donderdag 4 augustus 2016 om 07:50
quote:B2L schreef op 03 augustus 2016 @ 20:20:
Dat scoupy he... werkt dat een beetje? Ik heb er ook al eens naar zitten kijken maar iets houdt me tegen..
Ja werkt perfect! Ik heb de app geïnstalleerd op mijn mobiel. Het werkt heel snel. Je krijgt binnen 2 werkdagen je geld terug. Er zijn acties om producten gratis uit te proberen of voor slechts 50 ct. Je koopt de producten gewoon bij de supermarkten die vermeld staan bij de actie. Meestal zijn dat de normale supermarkten. Soms zijn er acties van een bepaalde supermarkt, dus wel even op letten.
Ik doe mee sinds begin van het jaar en heb nu 30 euro aan producten geprobeerd.
Erg leuk!
Nu staat er oa pepsi max, ananas in blik, arla drinkyoghurt, zonnatura muesli op.
App is gratis (uiteraard).
Dat scoupy he... werkt dat een beetje? Ik heb er ook al eens naar zitten kijken maar iets houdt me tegen..
Ja werkt perfect! Ik heb de app geïnstalleerd op mijn mobiel. Het werkt heel snel. Je krijgt binnen 2 werkdagen je geld terug. Er zijn acties om producten gratis uit te proberen of voor slechts 50 ct. Je koopt de producten gewoon bij de supermarkten die vermeld staan bij de actie. Meestal zijn dat de normale supermarkten. Soms zijn er acties van een bepaalde supermarkt, dus wel even op letten.
Ik doe mee sinds begin van het jaar en heb nu 30 euro aan producten geprobeerd.
Erg leuk!
Nu staat er oa pepsi max, ananas in blik, arla drinkyoghurt, zonnatura muesli op.
App is gratis (uiteraard).
Only dead fish go with the flow
donderdag 4 augustus 2016 om 10:49
Ik ben hier de lijst aan het samenstellen voor vrijdag. Zitten toch weer enkele duurdere dingen bij: wasproduct en mondspoelwater. Wel hebben we steeds 1 reserve wat maakt dat als het echt eens moeilijk ging we die dingen niet direct moeten aankopen. Samen met het etentje denk ik toch uit te komen op 100-120 euro. Pfff hoe slecht is dat wel niet!
donderdag 4 augustus 2016 om 11:45
Koop je niet te dure producten dan mlsc?
Mondwater ed koop ik bijv rustig van eigen merk. Scheelt vaak 3 a 4 euro in de prijs. En het vlees voor de bbq? Koop je niet te veel in? Als je overhoud kun je dat in de weken erna ook nog prima gebruiken door een deel in te vriezen en zodoende stabiliseert je budget weer vanzelf.
Mondwater ed koop ik bijv rustig van eigen merk. Scheelt vaak 3 a 4 euro in de prijs. En het vlees voor de bbq? Koop je niet te veel in? Als je overhoud kun je dat in de weken erna ook nog prima gebruiken door een deel in te vriezen en zodoende stabiliseert je budget weer vanzelf.
donderdag 4 augustus 2016 om 11:57
Voor 4 personen is 6 stukjes ribbetjes te veel? Er zijn 2 mannen bij... Daarnaast kopen we mondwater eigenmerk maar die is toch ook 2,70 euro. Ik zal morgen mijn lijstje hier neerzetten. Met de prijzen bij. Zijn hier het lijstje nog aan het bijschaven en aan het schrappen.
We zullen onder de 100 blijven en hopelijk onder de 90.
We zullen onder de 100 blijven en hopelijk onder de 90.
donderdag 4 augustus 2016 om 13:21
quote:stripverhaal schreef op 03 augustus 2016 @ 21:53:
[...]
Bedoel je de happy box?
Dat is een boodschappendoos die je kunt bestellen via www.dehappybox.nl Daar zitten boodschappen in, de hele lijst staat op de site (of in mijn post van vanmiddag), het is eenmalig, geen abonnement ofzo. Je hebt wel vaker van dit soort dozen, er bestaat ook een monsterdoos (die is momenteel op https://monsterdoos.nl) en Veronica magazine heeft ook twee maal per jaar zo een doos (http://www.veronicamagazi ... n/zomerboodschappenpakket)
De happy box kost 24,99 maar met de kortingscode "vasteklant" krijg je 14,99 korting en koop je die doos voor 10 euro inclusief verzendkosten.
(ik weet alleen niet of ze ook naar België verzenden mlsc).Leuk en bedankt, ik heb ze allebei besteld!
[...]
Bedoel je de happy box?
Dat is een boodschappendoos die je kunt bestellen via www.dehappybox.nl Daar zitten boodschappen in, de hele lijst staat op de site (of in mijn post van vanmiddag), het is eenmalig, geen abonnement ofzo. Je hebt wel vaker van dit soort dozen, er bestaat ook een monsterdoos (die is momenteel op https://monsterdoos.nl) en Veronica magazine heeft ook twee maal per jaar zo een doos (http://www.veronicamagazi ... n/zomerboodschappenpakket)
De happy box kost 24,99 maar met de kortingscode "vasteklant" krijg je 14,99 korting en koop je die doos voor 10 euro inclusief verzendkosten.
(ik weet alleen niet of ze ook naar België verzenden mlsc).Leuk en bedankt, ik heb ze allebei besteld!
Prrrr, mauw miawwwww.
vrijdag 5 augustus 2016 om 12:04
quote:Jane-Ice schreef op 04 augustus 2016 @ 13:21:
[...]
Leuk en bedankt, ik heb ze allebei besteld!Ik had mijn happy box woensdag bestelt en hij is zojuist geleverd door DHL. Alles zat erin en er zat zelfs één KitKat chunky reep te veel in en één Wilhelmina pepermuntje in aparte verpakking en een probeerverpakking met drie melitta koffiefilters
[...]
Leuk en bedankt, ik heb ze allebei besteld!Ik had mijn happy box woensdag bestelt en hij is zojuist geleverd door DHL. Alles zat erin en er zat zelfs één KitKat chunky reep te veel in en één Wilhelmina pepermuntje in aparte verpakking en een probeerverpakking met drie melitta koffiefilters
zaterdag 6 augustus 2016 om 06:16
Hier waren de boodschappen 68 euro Colruyt en 30 euro slager. Ik ging hier de prijzen geven maar vriendin heeft gisteren de lijst weggegooid. Hij lag klaar in de keuken. Normaal ga ik niet naar de slager, maar koop mijn vlees in de Colruyt. Omdat broer daar vakantiejob doet, moest ik toch eens langsgaan. Hier gaan we, wat minder fruit omdat we nog overhadden.
Pompelmoezen 4
Kersen 0,5 kg laatste keer want zijn ineens dubbel zo duur. Had ik pas gezien bij afrekenen.
Meloen
Frambozen 2
Aardbeien 1
Bananen
Courgette 2
Aubergine 2
Paprika 3
Champignonnen 0.5 kg
Broccoli
Sla
Andere sla
Wortel
Geraspte wortel( te lui voor en is maar 0,5 euro voor 0,4 kg)
Mais 2
Rode ajuinen
Kerstomaatjes 0,5 kg
Aardappelen 1 kg
Mondwater
Griekse yoghurt 8
Kaas
Pannenkoeken
Chaumes sneetjes
Mozzarella
Feta
Vanille pudding
Geraspte kaas
Olijven
Tapenade
Stokjes voor tapenade
Paprika chips
Jupiler 6 blikjes( vr hulp van vader als hij komt werken in huis)
Limonade 6 0,5 L
Tomatenblokjes 2
Tomatenpuree 2
Wafeltjes
Slager
Ribbetjes 4
Rundsbrochette 3
Kippenbrochette 3
Mergeuzen 3
Chipolata 3
Balletjesbrochette 3
Zalmsalade 100 gr
Smossalade 100 gr
Dit is natuurlijk teveel maar er is een man bij en wil dat de gasten kunnen kiezen. Overschot zal worden ingevroren.
Dat was het zon beetje.
Hiermee zullen we wel even toekomen.
Wat gaan we eten?
Zat bbq
Zon familie
Ma pasta tomatensaus kerstomaatjes en feta
Di Groentenburgers van broccoli met zelfgemaakte frietjes
Woe lasagne
Do courgette gevuld met kippengehakt en paprika's met rijst
Vrij aardappelen sla tomaat en steak
Zat wef bnr festival
Zon vakantie
Ma vakantie
Pompelmoezen 4
Kersen 0,5 kg laatste keer want zijn ineens dubbel zo duur. Had ik pas gezien bij afrekenen.
Meloen
Frambozen 2
Aardbeien 1
Bananen
Courgette 2
Aubergine 2
Paprika 3
Champignonnen 0.5 kg
Broccoli
Sla
Andere sla
Wortel
Geraspte wortel( te lui voor en is maar 0,5 euro voor 0,4 kg)
Mais 2
Rode ajuinen
Kerstomaatjes 0,5 kg
Aardappelen 1 kg
Mondwater
Griekse yoghurt 8
Kaas
Pannenkoeken
Chaumes sneetjes
Mozzarella
Feta
Vanille pudding
Geraspte kaas
Olijven
Tapenade
Stokjes voor tapenade
Paprika chips
Jupiler 6 blikjes( vr hulp van vader als hij komt werken in huis)
Limonade 6 0,5 L
Tomatenblokjes 2
Tomatenpuree 2
Wafeltjes
Slager
Ribbetjes 4
Rundsbrochette 3
Kippenbrochette 3
Mergeuzen 3
Chipolata 3
Balletjesbrochette 3
Zalmsalade 100 gr
Smossalade 100 gr
Dit is natuurlijk teveel maar er is een man bij en wil dat de gasten kunnen kiezen. Overschot zal worden ingevroren.
Dat was het zon beetje.
Hiermee zullen we wel even toekomen.
Wat gaan we eten?
Zat bbq
Zon familie
Ma pasta tomatensaus kerstomaatjes en feta
Di Groentenburgers van broccoli met zelfgemaakte frietjes
Woe lasagne
Do courgette gevuld met kippengehakt en paprika's met rijst
Vrij aardappelen sla tomaat en steak
Zat wef bnr festival
Zon vakantie
Ma vakantie
zaterdag 6 augustus 2016 om 08:56
Op zich ben je redelijk binnen budget gebleven voor de hele week toch? Ik dacht dat je doel 100 euro was?
En inderdaad, je kunt nog zat doen met het overgebleven vlees van de bbq. Misschien ern tip voor de bbq: leg het vlees op koelelementen onder een vel bakpapier of aluminiumfolie. Zo blijft het lang goed tijdens het bbq en en kun je het daarna nog invriezen.
Heel fijn weekend met jullie vrienden! Je bent in ieder geval een goede gastvrouw!
En inderdaad, je kunt nog zat doen met het overgebleven vlees van de bbq. Misschien ern tip voor de bbq: leg het vlees op koelelementen onder een vel bakpapier of aluminiumfolie. Zo blijft het lang goed tijdens het bbq en en kun je het daarna nog invriezen.
Heel fijn weekend met jullie vrienden! Je bent in ieder geval een goede gastvrouw!
zaterdag 6 augustus 2016 om 08:59
quote:stripverhaal schreef op 05 augustus 2016 @ 12:04:
[...]
Ik had mijn happy box woensdag bestelt en hij is zojuist geleverd door DHL. Alles zat erin en er zat zelfs één KitKat chunky reep te veel in en één Wilhelmina pepermuntje in aparte verpakking en een probeerverpakking met drie melitta koffiefilters
Ik heb 'm ook gisteren ontvangen. Leuk hoor zo'n kerstpakketje in de zomer
Maar ik had wel de gedachte dat ik er ook echt niet meer dan 10 euro voor zou geven....Ik zag niet in dat het 40 euro waard zou zijn en had er geen € 24,95 voor betaald.
Ben dus erg tevreden met de prijs!
[...]
Ik had mijn happy box woensdag bestelt en hij is zojuist geleverd door DHL. Alles zat erin en er zat zelfs één KitKat chunky reep te veel in en één Wilhelmina pepermuntje in aparte verpakking en een probeerverpakking met drie melitta koffiefilters
Ik heb 'm ook gisteren ontvangen. Leuk hoor zo'n kerstpakketje in de zomer
Maar ik had wel de gedachte dat ik er ook echt niet meer dan 10 euro voor zou geven....Ik zag niet in dat het 40 euro waard zou zijn en had er geen € 24,95 voor betaald.
Ben dus erg tevreden met de prijs!
zaterdag 6 augustus 2016 om 09:03
quote:Dreamglasses schreef op 06 augustus 2016 @ 08:56:
Op zich ben je redelijk binnen budget gebleven voor de hele week toch? Ik dacht dat je doel 100 euro was?
We gaan heb laten kiezen uit de frigo. Kunnen we er altijd nog wat bijleggen.
En we hebben dingen gekocht dat wij ook graag eten.
Het doel was idd 100 euro. Valt dus eigenlijk wel mee.
We gaan heb laten kiezen uit de frigo. Kunnen we er altijd nog wat bijleggen.
En we hebben dingen gekocht dat wij ook graag eten.
Het doel was idd 100 euro. Valt dus eigenlijk wel mee.

zaterdag 6 augustus 2016 om 09:10

zaterdag 6 augustus 2016 om 09:19
quote:mlsc schreef op 04 augustus 2016 @ 10:49:
Ik ben hier de lijst aan het samenstellen voor vrijdag. Zitten toch weer enkele duurdere dingen bij: wasproduct en mondspoelwater. Wel hebben we steeds 1 reserve wat maakt dat als het echt eens moeilijk ging we die dingen niet direct moeten aankopen. Samen met het etentje denk ik toch uit te komen op 100-120 euro. Pfff hoe slecht is dat wel niet!
Wasmiddel (Robijn) koop ik vaak vier flessen voor 10 euro bij Dirk van de Broek (aanbieding).
Mondwater koop ik eigenlijk wel altijd van A-merk. Maar dan bij Kruidvat als er actie 2 halen 1 betalen is. Anders misschien eens kijken bij de Action of als je in de buurt van Duitsland woont, daar aanschaffen. Drogisterijartikelen zijn in Duitsland zoveel goedkoper.
Wasmiddel (Robijn) koop ik vaak vier flessen voor 10 euro bij Dirk van de Broek (aanbieding).
Mondwater koop ik eigenlijk wel altijd van A-merk. Maar dan bij Kruidvat als er actie 2 halen 1 betalen is. Anders misschien eens kijken bij de Action of als je in de buurt van Duitsland woont, daar aanschaffen. Drogisterijartikelen zijn in Duitsland zoveel goedkoper.

zaterdag 6 augustus 2016 om 09:20

zaterdag 6 augustus 2016 om 09:29
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 06 augustus 2016 @ 09:23:
Ik lees hier over jullie boodschappenpakketten. Bij Dirk van den Broek, zie ik af en toe (paar keer per jaar) ook een boodschappenpakket voor vijf euro staan. Misschien nog een tip voor jullie? Fijn weekend.Ja klopt. Heb ik rond kerst een keer meegenomen voor een vriendin. Als soort kerstpakket. Zit heel vol en allemaal grote verpakking. Absolute aanrader!
Ik lees hier over jullie boodschappenpakketten. Bij Dirk van den Broek, zie ik af en toe (paar keer per jaar) ook een boodschappenpakket voor vijf euro staan. Misschien nog een tip voor jullie? Fijn weekend.Ja klopt. Heb ik rond kerst een keer meegenomen voor een vriendin. Als soort kerstpakket. Zit heel vol en allemaal grote verpakking. Absolute aanrader!
zondag 7 augustus 2016 om 02:40
De enige die goedkoop is is dirk, ik denk dat ik voor 80-90 perweek aan eten uitgeef, 2 jaar terug 70 euro , en maar zeggen dat de boodschappen goedkoper worden , amahoela , ik schrok me kapot vanmiddag , was naar de jumbo geweest , had was drinken gehaald, schuursponsjes , wasverzachter , pak chocolade, 3 blikken soep , yum yum noodels 3 zakjes , grilworst, boter , en ik moest 19 euro betalen! Dan heb ik dus voor 1 dag makkelijk voedsel , 3 personen , pfff duur hoor 39 gulden! Ga voortaan maar naar de liddl , fruit kopen we nooit omdat het gewoon te duur is , waarom moet alles zo duur , grrrrrr
Wees jezelf
zondag 7 augustus 2016 om 04:40
quote:Tijdschriftenverslindster schreef op 06 augustus 2016 @ 09:23:
Ik lees hier over jullie boodschappenpakketten. Bij Dirk van den Broek, zie ik af en toe (paar keer per jaar) ook een boodschappenpakket voor vijf euro staan. Misschien nog een tip voor jullie? Fijn weekend.
Bedankt voor de tip.
Dat pakket heb ik een poosje geleden voorbij komen, alleen jammer dat Dirk van den Broek alleen in een bepaalde gedeelte van Nederland zit, hier niet helaas
Ik lees hier over jullie boodschappenpakketten. Bij Dirk van den Broek, zie ik af en toe (paar keer per jaar) ook een boodschappenpakket voor vijf euro staan. Misschien nog een tip voor jullie? Fijn weekend.
Bedankt voor de tip.
Dat pakket heb ik een poosje geleden voorbij komen, alleen jammer dat Dirk van den Broek alleen in een bepaalde gedeelte van Nederland zit, hier niet helaas
zondag 7 augustus 2016 om 05:18
quote:Poezenmens290 schreef op 07 augustus 2016 @ 02:40:
De enige die goedkoop is is dirk, ik denk dat ik voor 80-90 perweek aan eten uitgeef, 2 jaar terug 70 euro , en maar zeggen dat de boodschappen goedkoper worden , amahoela , ik schrok me kapot vanmiddag , was naar de jumbo geweest , had was drinken gehaald, schuursponsjes , wasverzachter , pak chocolade, 3 blikken soep , yum yum noodels 3 zakjes , grilworst, boter , en ik moest 19 euro betalen! Dan heb ik dus voor 1 dag makkelijk voedsel , 3 personen , pfff duur hoor 39 gulden! Ga voortaan maar naar de liddl , fruit kopen we nooit omdat het gewoon te duur is , waarom moet alles zo duur , grrrrrr
Voor hoeveel personen is die 80-90 euro per week? (als ik loep zie ik volgens mij voor twee personen of niet?)
Ik zit namelijk als gezin van vier personen op 350 euro per maand, dus ook ongeveer 80-90 euro per week En dat is inclusief verzorgingsproducten, schoonmaakmiddelen en luiers (jongste zit nog in de luiers). En natuurlijk fruit.
Ik doe voornamelijk boodschappen bij de jumbo, maar ik vind die echt niet zo duur. Als ik bijvoorbeeld jouw lijstje neem en via de website van jumbo kijk dan zou ik 10,80 kwijt zijn geweest ipv 19 euro.
"had was drinken gehaald, schuursponsjes , wasverzachter , pak chocolade, 3 blikken soep , yum yum noodels 3 zakjes , grilworst, boter , en ik moest 19 euro betalen!"
Wat drinken; pak sap 1,5 liter 0,69
Schuursponsjes; pak van 10 0,79
Wasverzachter; 750 ml 1,69
Pak chocolade; 100 gram 0,43
3 blikken soep; 4,00
3 yum yum Noodles; 1,32
Grilworst; 150 gram 1,40
Boter; 500 gram 0,48
Totaal; 10,80
Dan zou je nog 8 euro uit kunnen geven aan fruit om op hetzelfde bedrag te komen.
Nou staat er niet bij alles een hoeveelheid in jouw post, maar zelfs als ik de hoeveelheid drinken, chocolade en grilworst verdubbel kom ik op 13,42. Dan zou je nog ruim 5,50 aan fruit uit kunnen geven.
Bezuinigen op boodschappen door helemaal geen fruit te kopen terwijl je 90 euro per week uitgeeft aan boodschappen snap ik niet helemaal. Bij 90 euro voor (ik denk) twee personen hoef je echt niet het fruit weg te laten omdat dat te duur is.
Als je graag wil bezuinigen op je boodschappen dan zou eerder gaan werken met;
- precies bijhouden wat je uitgeeft aan boodschappen, zodat je inzicht krijgt in hetgeen wat je uitgeeft.
- een boodschappenlijstje, zodat je alleen koopt wat je nodig hebt.
- weekmenu's, voor je boodschappen gaat doen kijken wat er nog in huis is en wat je (in combinatie met hetgeen wat je nog hebt en in combinatie met wat er die week in de reclame is) de komende 7 dagen gaat eten.
- minder vaak boodschappen doen, beter 1 á 2 keer per week dan elke dag (of je moet je heel goed aan je lijstje houden, maar bij bijna iedereen is het zo dat hoe vaker ze boodschappen doen hoe meer ze in totaal uitgeven).
Voor hoeveel personen is die 80-90 euro per week? (als ik loep zie ik volgens mij voor twee personen of niet?)
Ik zit namelijk als gezin van vier personen op 350 euro per maand, dus ook ongeveer 80-90 euro per week En dat is inclusief verzorgingsproducten, schoonmaakmiddelen en luiers (jongste zit nog in de luiers). En natuurlijk fruit.
Ik doe voornamelijk boodschappen bij de jumbo, maar ik vind die echt niet zo duur. Als ik bijvoorbeeld jouw lijstje neem en via de website van jumbo kijk dan zou ik 10,80 kwijt zijn geweest ipv 19 euro.
"had was drinken gehaald, schuursponsjes , wasverzachter , pak chocolade, 3 blikken soep , yum yum noodels 3 zakjes , grilworst, boter , en ik moest 19 euro betalen!"
Wat drinken; pak sap 1,5 liter 0,69
Schuursponsjes; pak van 10 0,79
Wasverzachter; 750 ml 1,69
Pak chocolade; 100 gram 0,43
3 blikken soep; 4,00
3 yum yum Noodles; 1,32
Grilworst; 150 gram 1,40
Boter; 500 gram 0,48
Totaal; 10,80
Dan zou je nog 8 euro uit kunnen geven aan fruit om op hetzelfde bedrag te komen.
Nou staat er niet bij alles een hoeveelheid in jouw post, maar zelfs als ik de hoeveelheid drinken, chocolade en grilworst verdubbel kom ik op 13,42. Dan zou je nog ruim 5,50 aan fruit uit kunnen geven.
Bezuinigen op boodschappen door helemaal geen fruit te kopen terwijl je 90 euro per week uitgeeft aan boodschappen snap ik niet helemaal. Bij 90 euro voor (ik denk) twee personen hoef je echt niet het fruit weg te laten omdat dat te duur is.
Als je graag wil bezuinigen op je boodschappen dan zou eerder gaan werken met;
- precies bijhouden wat je uitgeeft aan boodschappen, zodat je inzicht krijgt in hetgeen wat je uitgeeft.
- een boodschappenlijstje, zodat je alleen koopt wat je nodig hebt.
- weekmenu's, voor je boodschappen gaat doen kijken wat er nog in huis is en wat je (in combinatie met hetgeen wat je nog hebt en in combinatie met wat er die week in de reclame is) de komende 7 dagen gaat eten.
- minder vaak boodschappen doen, beter 1 á 2 keer per week dan elke dag (of je moet je heel goed aan je lijstje houden, maar bij bijna iedereen is het zo dat hoe vaker ze boodschappen doen hoe meer ze in totaal uitgeven).
zondag 7 augustus 2016 om 08:40
als je op de markt fruit koopt een half uur voor sluiting kun je echt goedkoop groente en fruit kopen.
gister nog geweest. oa. 3 bakken blauwe bessen totaal 900 gram : 1 euro
2 meloenen: 1 euro
schoonmaak en (af)wasmiddel koop ik ook altijd 1+1 of met 50% korting.
dan sla ik in 1x veel in.
gister 10 flessen dreft gekocht voor 0,99cnt per fles (normale prijs 2,19€)
2 weken geleden 10 flessen wasmiddel ook met 50% korting.
laatst 27 pakken pampers billendoekjes gekocht. scheelde 9€
gister nog geweest. oa. 3 bakken blauwe bessen totaal 900 gram : 1 euro
2 meloenen: 1 euro
schoonmaak en (af)wasmiddel koop ik ook altijd 1+1 of met 50% korting.
dan sla ik in 1x veel in.
gister 10 flessen dreft gekocht voor 0,99cnt per fles (normale prijs 2,19€)
2 weken geleden 10 flessen wasmiddel ook met 50% korting.
laatst 27 pakken pampers billendoekjes gekocht. scheelde 9€
zondag 7 augustus 2016 om 10:12

zondag 7 augustus 2016 om 10:17
Stop met roken of ga in ieder geval minder roken.
Wij besteden ook ongeveer 90-100 euro per week aan boodschappen samen en eten echt lekker, luxe en gezond. Veel groentes en gemiddelde hoeveelheden fruit. Diepvriesfruit voor door de kwark is ook prima bijvoorbeeld en kost niet veel. Daarnaast bananen, druiven, frambozen, nectarines etc op dit moment.
Te duur vind ik echt een slap excuus.
Stop met roken of ga in ieder geval minder roken.
Wij besteden ook ongeveer 90-100 euro per week aan boodschappen samen en eten echt lekker, luxe en gezond. Veel groentes en gemiddelde hoeveelheden fruit. Diepvriesfruit voor door de kwark is ook prima bijvoorbeeld en kost niet veel. Daarnaast bananen, druiven, frambozen, nectarines etc op dit moment.
Te duur vind ik echt een slap excuus.

zondag 7 augustus 2016 om 10:23
Ik drink water, koffie, thee (en bier en wijn). Sapjes en van die zuiveldrinks zijn me het geld en de calorieen niet waard.
Een scheut azijn is een goedkoper en milieuvriendelijker alternatief voor wasverzachter.
En fruit hoeft helemaal niet zo duur te zijn als je met de seizoenen mee gaat.
Ik drink water, koffie, thee (en bier en wijn). Sapjes en van die zuiveldrinks zijn me het geld en de calorieen niet waard.
Een scheut azijn is een goedkoper en milieuvriendelijker alternatief voor wasverzachter.
En fruit hoeft helemaal niet zo duur te zijn als je met de seizoenen mee gaat.
zondag 7 augustus 2016 om 10:24
De enige die goedkoop is is dirk, ik denk dat ik voor 80-90 perweek aan eten uitgeef, 2 jaar terug 70 euro , en maar zeggen dat de boodschappen goedkoper worden , amahoela , ik schrok me kapot vanmiddag , was naar de jumbo geweest , had was drinken gehaald, schuursponsjes , wasverzachter , pak chocolade, 3 blikken soep , yum yum noodels 3 zakjes , grilworst, boter , en ik moest 19 euro betalen! Dan heb ik dus voor 1 dag makkelijk voedsel , 3 personen , pfff duur hoor 39 gulden! Ga voortaan maar naar de liddl , fruit kopen we nooit omdat het gewoon te duur is , waarom moet alles zo duur , grrrrrrWij zitten altijd tussen 70-100 euro. Daarmee kunnen we bijna alles kopen waar we zin in hebben. Maar fruit zit er altijd bij. Dat zal bij ons altijd op zon 20 euro komen. Wat koop jij dan wel? Als ik fruit zou weglaten en enkel gemakkelijkheidsvoedsel zou kopen kwamen we toe met 40 euro per week. Wat koop je dan wel?
De enige die goedkoop is is dirk, ik denk dat ik voor 80-90 perweek aan eten uitgeef, 2 jaar terug 70 euro , en maar zeggen dat de boodschappen goedkoper worden , amahoela , ik schrok me kapot vanmiddag , was naar de jumbo geweest , had was drinken gehaald, schuursponsjes , wasverzachter , pak chocolade, 3 blikken soep , yum yum noodels 3 zakjes , grilworst, boter , en ik moest 19 euro betalen! Dan heb ik dus voor 1 dag makkelijk voedsel , 3 personen , pfff duur hoor 39 gulden! Ga voortaan maar naar de liddl , fruit kopen we nooit omdat het gewoon te duur is , waarom moet alles zo duur , grrrrrrWij zitten altijd tussen 70-100 euro. Daarmee kunnen we bijna alles kopen waar we zin in hebben. Maar fruit zit er altijd bij. Dat zal bij ons altijd op zon 20 euro komen. Wat koop jij dan wel? Als ik fruit zou weglaten en enkel gemakkelijkheidsvoedsel zou kopen kwamen we toe met 40 euro per week. Wat koop je dan wel?
zondag 7 augustus 2016 om 10:30
Ik doe aan freezermeals. Ik shop voornamelijk in de zomertijd sochtends afgeprijsd vlees en kook daar met de groentes die in de aanbieding of afgeprijsd zijn freezermeals mee. Hollands, Italiaans, Aziatisch, bedenk het maar. Ik verpak deze plat in zipplockzakjes en schrijf in een boekje wat ik in de vriezer heb. En streep af als ik het eruit haal. Momenteel heb ik ruim 90 maaltijden in de vriezer met inkoopwaarde nog geen 3 tientjes. Makkelijk voor in de winter. Ik bereken voor een maaltijd 450 gram pp.
Zipplockzakjes zijn ideaal want plat. Zo past er heel veel in de vriezer en ze ontdooien snel.
Zo eet ik in de winter heel gezond en goedkoop.
Zipplockzakjes zijn ideaal want plat. Zo past er heel veel in de vriezer en ze ontdooien snel.
Zo eet ik in de winter heel gezond en goedkoop.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!