Geld & Recht alle pijlers

Wie heeft de toeslagen (abnamro) al ontvangen?

22-08-2011 14:56 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie hebben de toeslagen al ontvangen? Ik zit bij de ABN en heb het nog niet onvangen...
Kinderopvangtoeslag heb ik nog niet zag ik net.
quote:groentsoep2 schreef op 22 augustus 2011 @ 16:35:

Tuurlijk is het allemaal een kwestie van plannen Popje. Totdat er iets gebeurt dat buiten die planning valt. Midden in de nacht met een ziek kind naar de HAP moeten ofzo. Met de taxi.

Ik noem maar wat geks hoor.

Ik wacht ook op mn zorgtoeslag.

Voor iets onverwachts heb ik wel geld hoor heb een spaarrekening mag 1500 euro rood staan en een creditcard!

En toch wacht ik op mn zorgtoeslag!
quote:superstar_2 schreef op 22 augustus 2011 @ 16:43:

[...]

O die had ik al wel,ook rabo..Jij wel en ik niet?!

Dibbes helemaal niks...

Wat probeert de Rabobank ons duidelijk te maken...

Oeh yellow een complot van rabo en ja wie eigenlijk tegen jou?
Bij mij staat het er nog niet op ABN Amro
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Mijn bol is kapot.

Nieuwe batterijen halen.. Ik wacht op de zorgtoeslag, dan koop ik ze!!
Yellow, een vloek, dat zal het zijn haha.

Het kan nog alle kanten op.
Jullie hebben de callcenter medewerkers van de belastingdienst nog niet verrot gescholden?
Hiee net na 16u binnen, zorgtoeslag en kindgebonden budget. Rabo... Salaris hoorde ook al binnen te zijn (bij ons max. op de 22e) maar die heb ik nog niet...

En er is niks sneu aan als je erop zit re wachten. We hebben het nml niet allemaal zo breed als Popje blijkbaar.en dat hoeft helemaal niet te komen doordat iemand slecht met zijn/haar geld omgaat.

Ben benieuwd hoe Popje het ervaart als zij het met minder moet dien.
quote:superstar_2 schreef op 22 augustus 2011 @ 16:52:

Jullie hebben de callcenter medewerkers van de belastingdienst nog niet verrot gescholden?

Nee, wel mijn bankpas want die is nagenoeg overleden . Steeds ´kaart fout´ of wanneer het wel lukt geeft ´ie bij mijn pincode alsnog de melding ´niet aanwezig op deze pas´ op de random reader.

Pinnen in de winkel of bij de automaat is vaak ook al ruk. Voel je je toch lullig met mensen achter je .

Gelukkig is er een nieuwe in aantocht.
Sorry voor de spelfouten, ik forum nu mobiel
ABN ja
Ik bij de rabo heb t ook al!
Yellow, ik heb ook wel eens gehad dat ik twee boodschappen moest pinnnen van volgens mij 1,50 ofzo.

*piep* "saldo tekort"

'Ow uhh, doe dan maar alleen deze...'

*piep* "saldo tekort"

'Nou, doe ze dan maar geen van beide he. '

Gelukkig kwam toen ook de zorgtoeslag de volgende dag binnen.

Verder... de titel van dit topic lijkt me heel duidelijk aangeven waar het over gaat. Openen om te zien waar het over gaat is dus niet nodig. Hoe kan een topictitel nou irritant zijn? Ik heb ook wel eens een innerlijke face palm bij sommige onderwerpen, maar die open ik dan gewoon niet.
Liever elitair dan een pauper!
quote:Popje1975 wrote on 22 August 2011 @ 16:33:

Noue succes ermee, ik ben in elk geval blij dat ik niet zo hoef te wanhopen.

Och, wat niet is, kan nog komen!

En helemaal buiten jouw schuld om. Maar daar koop je geen blik Aldisoep voor natuurlijk. Enig medeleven op het Vivaforum overigens ook niet als het zover is, vrees ik...
Miepje bij belastingdienst zei dat ze altijd de eerste werkdag na de negentiende van de maand storten. Wel gek dat ik hetzelfde smoesje niet kan gebruiken als ik geld aan de belastingdienst moet overmaken.......

En ja in NL zat sloebers die écht op dat geld zitten te wachten, zoals wij. Manlief zou al gaan lopen naar zijn werk (9 km), want bijna geen benzine meer. Niet iedereen heeft het in zijn leven zo fantastisch voor elkaar als Popje.

En wat is er mis met een blik Aldi-soep? Heel lekker hoor! ( en ik kan het weten want ik werk er) Je moet alleen die stuiterballen die erin zitten niet opeten en bij de erwtensoep dat biggenlulletje eruit halen en vervangen door een lekkere rookworst.

Hier zorgtoeslag binnen om 16.30 en kindgebonden om 17.00 uur. Zo raar, elke maand dezelfde tijd. En maar volhouden dat stortingen 24 uur per dag plaatsvinden. Met salaris precies hetzelfde, áltijd na 14.30. Net of het eventjes wordt afgeraffeld voor de koffiepauze en voor men naar huis gaat.
Aaaaaaah de kinderopvangtoeslag is hier nog steeds niet binnen rabo,is er soms tegen mij ook een complot?
Het was er hier om 5 uur!!
quote:superstar_2 schreef op 22 augustus 2011 @ 18:14:

Aaaaaaah de kinderopvangtoeslag is hier nog steeds niet binnen rabo,is er soms tegen mij ook een complot? Tegen mij ook dan want helemaal niets binnen. Verwacht ik na 6 uur ook niet meer.
Bij de oude Fortis kon je tot 19.00 volgens mij nog toeslagen binnenkrijgen. Ik kreeg ze toen meestal om 18.10
Liever elitair dan een pauper!
quote:Dibbes1 schreef op 22 augustus 2011 @ 18:28:

[...]

Tegen mij ook dan want helemaal niets binnen. Verwacht ik na 6 uur ook niet meer.Nee dat zal waarschijnlijk morgen worden,nou ja als het er voor de 26e maar is..
quote:Ligeia schreef op 22 augustus 2011 @ 17:50:

[...]

Och, wat niet is, kan nog komen!

En helemaal buiten jouw schuld om. Maar daar koop je geen blik Aldisoep voor natuurlijk. Enig medeleven op het Vivaforum overigens ook niet als het zover is, vrees ik... Niet??? waarom niet? Ik vind Popje een heel warm, meelevend persoon.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:superstar_2 schreef op 22 augustus 2011 @ 18:32:

[...]

Nee dat zal waarschijnlijk morgen worden,nou ja als het er voor de 26e maar is..Ik vermoed van niet Suup. Tenminste, met dit soort toeslagen is de BD toch redelijk strak (dacht ik) met storten qua datum. Mss dat er iets verrekend is waar ik zelf (nog) niet van afweet .
quote:Moppetje schreef op 22 augustus 2011 @ 16:34:

Sorry maarre ik moet 1350 euro per maand ontvangen per maand van de belasting, dus als ze te laat zijn ben ik Not amused!!!

Mensen als je geirriteerd ben over dit soort onderwerpen skip ze dan!!!Ik mag toch aannemen dat jij bij de belastingdienst werkt, omdat je iedere maand ¤ 1350, - van ze ontvangt?
quote:Kalliope schreef op 22 augustus 2011 @ 17:50:

Yellow, ik heb ook wel eens gehad dat ik twee boodschappen moest pinnnen van volgens mij 1,50 ofzo.

*piep* "saldo tekort"

'Ow uhh, doe dan maar alleen deze...'

*piep* "saldo tekort"

'Nou, doe ze dan maar geen van beide he. '

Gelukkig kwam toen ook de zorgtoeslag de volgende dag binnen.

Verder... de titel van dit topic lijkt me heel duidelijk aangeven waar het over gaat. Openen om te zien waar het over gaat is dus niet nodig. Hoe kan een topictitel nou irritant zijn? Ik heb ook wel eens een innerlijke face palm bij sommige onderwerpen, maar die open ik dan gewoon niet. Ach ik zie je staan bij de kassa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven