Geld & Recht alle pijlers

Wie heeft de toeslagen (abnamro) al ontvangen?

22-08-2011 14:56 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie hebben de toeslagen al ontvangen? Ik zit bij de ABN en heb het nog niet onvangen...
quote:zittazuiver schreef op 22 augustus 2011 @ 18:35:

[...]

Ik mag toch aannemen dat jij bij de belastingdienst werkt, omdat je iedere maand ¤ 1350, - van ze ontvangt?Dat is toch niet zo'n raar bedrag? Ik krijg een stuk meer..
Ik heb ook mijn zorgtoeslag binnen.

Ik ben weer goedgekeurd door Rabobank, ontonterft dus.
quote:wupje schreef op 22 augustus 2011 @ 18:38:

[...]

Dat is toch niet zo'n raar bedrag? Ik krijg een stuk meer..

Echt?

Aan toeslagen? Gewoon iedere maand van de belasting rond de 22ste op je rekening gestort?
quote:charlottew88 schreef op 22 augustus 2011 @ 18:33:

[...]

Niet??? waarom niet? Ik vind Popje een heel warm, meelevend persoon.

Ik zeg altijd maar, wees vriendelijk voor de mensen die je ontmoet op je weg naar boven, je zou ze op je weg naar beneden ook nog weleens tegen kunnen komen.

Deze uitspraak is helaas niet van mij, maar ik vind hem geweldig.
quote:Kalliope schreef op 22 augustus 2011 @ 17:50:

Yellow, ik heb ook wel eens gehad dat ik twee boodschappen moest pinnnen van volgens mij 1,50 ofzo.

*piep* "saldo tekort"

'Ow uhh, doe dan maar alleen deze...'

*piep* "saldo tekort"

'Nou, doe ze dan maar geen van beide he. '

.

Ik hoop dat het nu niet meer zo is hoor lieverd.

Je voelt je voor schut staan dan he... Weet er alles van hoor
quote:zittazuiver schreef op 22 augustus 2011 @ 18:35:

[...]

Ik mag toch aannemen dat jij bij de belastingdienst werkt, omdat je iedere maand ¤ 1350, - van ze ontvangt?

Kan toch makkelijk....

Zorgtoeslag 65 euro

Huurtoeslag 235 euro

Kindgebondenbudget 100 euro

Kinderopvangtoeslag 950 euro
quote:Popje1975 schreef op 22 augustus 2011 @ 16:21:

Hou die maar in je zak zei ik, YL want dat weet ik dus wel degelijk. Het is maar net hoe je er mee omgaat.Laat mij raden jij moest een keus maken tussen een tas van Prada of een tas van Gucci?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:jubjub1234 schreef op 22 augustus 2011 @ 16:02:

Ik werk niet eens. Nog erger, was het maar zo. Nou ja, ik werk eigenlijk wel maar doe zo ongeveer 2 dagen per week vrijwilligerswerk.

Ik voed mijn kinderen zelf op, ookal zou ik liever een betaalde baan hebben hoor...... Maar goed, het is inderdaad zo dat mijn man genoeg verdient.

Waar het mij om gaat is elke keer weer vragen wanneer het geld komt. Het komt heus wel, het is nou eenmaal weekend geweest. Dat moet toch na al die topics wel eens bekend zijn, of ben ik nou achterlijk?Hahahahaha, dit is grappig. Anderen doen dat niet zelf denk je?
quote:zittazuiver schreef op 22 augustus 2011 @ 18:39:

[...]

Echt?

Aan toeslagen? Gewoon iedere maand van de belasting rond de 22ste op je rekening gestort?

Heb wel een typefoutje gemaakt, moet zijn kréég een stuk meer.

Toen mijn kinderen nog niet naar school gingen, dus fulltime kinderopvang, kreeg ik net geen 2000. (maar goed, dan moet ik het kdv dus wel 2200 betalen...)
quote:Cateautje schreef op 22 augustus 2011 @ 18:40:

[...]

Ik zeg altijd maar, wees vriendelijk voor de mensen die je ontmoet op je weg naar boven, je zou ze op je weg naar beneden ook nog weleens tegen kunnen komen.

Deze uitspraak is helaas niet van mij, maar ik vind hem geweldig.Ik ook. Maar helaas ben ik ook niet altijd even vriendelijk
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:driewieler schreef op 22 augustus 2011 @ 18:43:

[...]

Hahahahaha, dit is grappig. Anderen doen dat niet zelf denk je?Nee joh,vandaar al die kinderopvangtoeslag.
quote:bio schreef op 22 augustus 2011 @ 18:41:

[...]

Kan toch makkelijk....

Zorgtoeslag 65 euro

Huurtoeslag 235 euro

Kindgebondenbudget 100 euro

Kinderopvangtoeslag 950 euroM'n bek valt open echt waar. Ik heb geen verstand van toeslagen, want ik krijg ze niet. Ik moet alleen maar betalen (ZZP-er).
Ik krijg ook geen toeslagen en daar ben ik dan wel heel blij om. Maar vroeger was ik toch ook altijd happy de peppie als ik mijn stuffie kreeg!
quote:charlottew88 schreef op 22 augustus 2011 @ 18:43:

[...]

Ik ook. Maar helaas ben ik ook niet altijd even vriendelijk

Op je weg naar boven?

Popje blaast nogal hoog van de toren, in de veronderstelling dat haar niets kan gebeuren. Vind ik altijd een zeer gevaarlijke mentaliteit. You never know.

Oh ik zit te sidderen op de bank hier.

Van het lachen.
quote:Popje1975 schreef op 22 augustus 2011 @ 16:33:

Noue succes ermee, ik ben in elk geval blij dat ik niet zo hoef te wanhopen.Wat een arrogantie merk ik op in jouw post's hier. Ieder mens is één stap verwijderd van de straat. Ook jou kan het gebeuren dat je opeens alles kwijt raakt. Dat jij niet hoeft te kijken naar een cent meer of minder is fijn voor je, maar er zijn mensen die elke cent om moeten draaien. Een beetje respect is dan toch op zijn plaats?
Als je een beetje leest zie je dat ik schrijf dat ik het ook met heel weinig heb moeten doen. Maar dat ik er duidelijk op n andere manier mee om ging. Niets arrogantie.

Maar kennelijk is het erg lastig lezen, maar des te makkelijker lekker oppervlakkig het kwade er uit te pikken.

He en Cateautje. Nog eens

Ben niet onder de indruk van je dreigement.
quote:Cateautje schreef op 22 augustus 2011 @ 19:03:

[...]

Op je weg naar boven?Popje blaast nogal hoog van de toren, in de veronderstelling dat haar niets kan gebeuren. Vind ik altijd een zeer gevaarlijke mentaliteit. You never know.Nee ik heb dat altijd als mensen onvriendelijk zijn heel raar dan ben ik zelf ook niet vriendelijk. En inderdaad hoor je weet nooit wat er gaat gebeuren in het leven. Wij kunnen tenslotte niet in de toekomst kijken. Word altijd een beetje onpasselijk van mensen die een mentaliteit hebben van mij kan niks overkomen. Wat je zegt you never know.
Nou Popje, volgens mij heb ik toch duidelijk gezegd waar ik vond dat jij de ene kant op ging en ik de andere?

ik denk niet dat iedereen hetzelfde is, niet qua karakter bv. Dat maakt al heel wat uit hoe je in het leven staat en met tegenslag omgaat. En soms zit alles tegelijk tegen, en dan is er geen uitweg meer. Mensen gaan toch ook niet naar de voedselbank voor hun plezier.

Als het eenmaal zover is, dan is het toch juist de bedoeling dat mensen daar weer uit komen? Ik heb het idee dat jij alleen wijst en zegt; je doet het fout. Maar daar komt toch niemand verder mee?
Het is maar goed dat we niet bij elkaar in de knip kunnen kijken om te bepalen hoe noodzakelijk toeslagen voor een ander kunnen zijn en daar op zitten te wachten.

Bij sommigen zal het gerust verkeerde planning zijn, neem ik gelijk aan. Bij sommigen is het gewoon heel hard nodig en de omstandigheden daarvan, die ken ik niet, ik weet alleen die van mij .

Niet iedereen zit in de positie om meer geld te gaan verdienen door meer te werken of ze zitten ongewild financieel in zwaar weer door omstandigheden.
quote:nikki_28 schreef op 22 augustus 2011 @ 16:46:

[...]

Ik wacht ook op mn zorgtoeslag.

Voor iets onverwachts heb ik wel geld hoor heb een spaarrekening mag 1500 euro rood staan en een creditcard!

En toch wacht ik op mn zorgtoeslag!

Om je roodstand af te lossen zeker .

Flauw groentsoep, foei. Maar toch zal ik van mijn leven niet meer rood gaan staan. Veel te veel gedonder mee gehad. Met mijn spaarrekening ben ik dan wel weer heel blij .
Ik heb hier altijd wel voorraad, dus eten is er sowieso wel. Maar inderdaad, het erge is dat het gewoon genant is tegenover de andere mensen in de rij.

Tegenwoordig heb ik gelukkig geld op mijn spaarrekening.
Liever elitair dan een pauper!
--
Of je iets fout doet weet ik niet.

Maar ik denk dat je geen kinderen hebt.

Kinderopvangtoeslag krijgt nl iedereen die zijn kind naar het kdv doet. Of je salaris nu 1000 euro per maand is of 10.000!
--

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven