Geld & Recht alle pijlers

wie ook nog geen geld terug van pamper bon?

10-07-2012 13:19 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een van de baby dozen zat een bon voor 10 euro korting op pampers. Deze heb ik in maart op de bus gedaan. Netjes met aankoopbon en alles inguvuld, maar ik heb nu nog steeds niks terug gehad op mn rekening! Het zou er binnen 6 weken op staan... Wie heeft dit ook gehad?
en heb je al even gebeld met ze om te vragen hoe of wat? lijkt me toch stap 1
Ga naar de pamper site en kijk eens of je daar een mail adres kan vinden en stel daar je vraag eens
Heb al een email gestuurd 2 weken geleden, geen reactie
Dat je je er überhaupt mee bezig houdt. Ik vergeet dat soort dingen altijd direct als ik ze opstuur.

Ga ze eens bellen inderdaad. Of leg je erbij neer, het is maar tien euro.
10 euro is voor sommige mensen een hoop geld.

Als je nooit pampers koopt en nu wel omdat je er een bon voor hebt kan ik me voorstellen dat je het geld ook terug wilt hebben.
ik heb dat 3 jaar geleden wel gewoon terug gekregen.

Ging wel enige tijd overheen.

Is er geen telefoonnummer dat je kunt bellen?

Anders blijven mailen, de aanhouder wint (soms)
Ik kon geen telefoonnummer vinden helaas, het is al 5 maanden geleden. En indd voor mij is 10 euro wel veel. Had juist nu 2 pakken gekocht omdat ik dan 10 euro korting zou krijgen. Koop anders nooit pampers!
Ik zou het ook terug willen hebben, belofte maakt schuld. Staat er geen telefoonnummer dat je kunt bellen?

Je hebt groot gelijk dat je er achter aan gaat!
Ik krijg er een punthoofd van!
Volgens mij heb ik het toen redelijk snel gehad...

Maar begin nu te twijfelen (heb laatste tijd meer van die dingen ingestuurd dus misschien ben ik wel in de war mat een andere) dus ga morgen mijn rekening maar eens checken....
Hoi, ik heb het in mei opgestuurd en in juni stond de 10,- op mijn rekening.
Ik heb het nagekeken, maar ik heb het ook nog niet gehad. Lastige is dat ik niet meer precies weet wanneer ik het ingestuurd heb (maar wel zeker dát ik het ingestuurd heb). Het is mei of begin juni geweest, dat weet ik nog wel....

Ben jij al wat wijzer TO?
To, ik heb even gezocht en dit staat op de site van Pampers:

De verwerkingsperiode van de uitbetalingen van al onze promoties is ongeveer 6 weken. Is deze periode verstreken, dan kun je telefonisch contact opnemen met ons bureau HighCo Data. Je kunt hen bereiken op maandag t/m donderdag van 9 tot 16 uur en op vrijdag van 9 tot 15 uur op het volgende gratis telefoonnummer: 0800 0226991. Zij kunnen je direct informeren over de status van de uitbetaling. Je kunt ook een e-mail sturen naar pgconsument@highco-data.be. Wil je dan aangeven welke actie het betreft, de datum van inzending, volledige naam en adresgegevens, telefoonnummer en rekeningnummer. Je zult dan zo snel mogelijk bericht ontvangen.

Heb jij hier naartoe gemaild? In dat geval zou ik bellen. Ik wacht nog heel even af omdat het kan dat het bij mij nog geen 6 weken geleden is....
Dank je wel voor de info!
Ik weet trouwens ook niet welke datum, maar wel ergens in maart.
Heb net even gebeld en ze zeggen dat ze niks ontvangen hebben wat heel raar is, want heb alles netjes opestuurd met postzegel. Ik ben zo stom geweest om de bon niet te kopieren:(
*
Heb wel een bankafschrift dat overeenkomt met de kosten van 2 pakken pampers. Er staat alleen geen omschrijving van het product bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven