Geld & Recht alle pijlers

Youtube partner

11-09-2012 17:26 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Youtube stuurde mij een email met de uitnodiging om partner te worden. Als partner deel je in de advertentie-inkomsten en youtube hoopt dat je als partner moeite doet om meer kijkers naar de video te trekken.

Echter staat bij de voorwaarden dat je geen video's mag uploaden waar copyright van derden op zit.

Maar op al mijn geuploade video's staat copyright. Youtube stuurde daar al eerder mails over waarin stond dat het niet erg was dat de video's geuploaded waren, maar dat er voortaan advertenties bij staan.

Ik vraag me af; kijken ze niet even op een kanaal voordat ze een uitnodiging versturen?

Iemand hier ervaring als youtube partner?

p.s het betreft video's met muziek van Tom Waits en klassieke muziek.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Je kan er goed aan verdienen Maar dus alleen als je zelf filmpjes opneemt en zonder muziek met copyright.

Heb je veel abonnees? Je zou kunnen overwegen om vlogs op te nemen tussen de muziekvideo's, als die goed worden bekeken kun je er dus aan verdienen.
Ik dacht dat het zo zat:

Youtube kijkt naar de hoeveelheid views die je hebt op je videos. En dus niet naar de inhoud.

Als je dan besluit partner te worden mogen je videos geen copyright hebben. Alle videos waar dat wel op zit worden ge-mute. Dus al het geluid zal ontbreken dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven