Youtube partner
dinsdag 11 september 2012 om 17:26
Youtube stuurde mij een email met de uitnodiging om partner te worden. Als partner deel je in de advertentie-inkomsten en youtube hoopt dat je als partner moeite doet om meer kijkers naar de video te trekken.
Echter staat bij de voorwaarden dat je geen video's mag uploaden waar copyright van derden op zit.
Maar op al mijn geuploade video's staat copyright. Youtube stuurde daar al eerder mails over waarin stond dat het niet erg was dat de video's geuploaded waren, maar dat er voortaan advertenties bij staan.
Ik vraag me af; kijken ze niet even op een kanaal voordat ze een uitnodiging versturen?
Iemand hier ervaring als youtube partner?
p.s het betreft video's met muziek van Tom Waits en klassieke muziek.
Echter staat bij de voorwaarden dat je geen video's mag uploaden waar copyright van derden op zit.
Maar op al mijn geuploade video's staat copyright. Youtube stuurde daar al eerder mails over waarin stond dat het niet erg was dat de video's geuploaded waren, maar dat er voortaan advertenties bij staan.
Ik vraag me af; kijken ze niet even op een kanaal voordat ze een uitnodiging versturen?
Iemand hier ervaring als youtube partner?
p.s het betreft video's met muziek van Tom Waits en klassieke muziek.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
dinsdag 11 september 2012 om 18:13
dinsdag 11 september 2012 om 22:16