Ziggo Rekeningen???
dinsdag 23 februari 2010 om 18:56
Het viel me op dat ik al een maand of 2 niet aan Ziggo betaald heb ! Maar toen ik op de site keek van de week stonden alle facturen als betaald! Maar ik heb helemaal niets van hun gehoord. Nu ging er bij mij een alarmbelletje rinkelen: is dit niet eens een keer bij Radar geweest ofzo? Dat mensen na een hele tijd ineens een enorm bedrag moesten betalen? Is het nu bij hun zo'n zooitje, of ligt het nou aan mij hahah?
(Ik ga ziggo zowieso morgen bellen hoor)
(Ik ga ziggo zowieso morgen bellen hoor)
dinsdag 23 februari 2010 om 19:13
Ik had met mn verhuizen wel dat ze niet afschreven en inderdaad vervolgens een hoog bedrag afschreven..
Ik heb ook ziggo maar betaal op het moment netjes elke maand en krijg per email bericht dat de factuur online staat, op mn telebankieren staat het ook afgeschreven.
Heb je geen wijzigingen aangebracht in je abonnement?
Ik zou trouwens ook even bellen morgen..
Ik heb ook ziggo maar betaal op het moment netjes elke maand en krijg per email bericht dat de factuur online staat, op mn telebankieren staat het ook afgeschreven.
Heb je geen wijzigingen aangebracht in je abonnement?
Ik zou trouwens ook even bellen morgen..
dinsdag 23 februari 2010 om 19:16
dinsdag 23 februari 2010 om 19:24
Verstuurd Ziggo niet tegenwoordig de factuur naar je Ziggo emailadres? hupeldepup@quicknet.nl ?
Ook de herinnering en aanmaning wordt daar heen gestuurd. Vervolgens krijg je een brief van Bosincasso.
Gewoon papieren rekeningen krijgen van Ziggo is bijna onmogelijk (ik weet niet eens mijn kusunum@quicknet.nl adres, laat staan mijn inlogcode wat vast iets logisch zal zijn als niygligyliq.
Ook de herinnering en aanmaning wordt daar heen gestuurd. Vervolgens krijg je een brief van Bosincasso.
Gewoon papieren rekeningen krijgen van Ziggo is bijna onmogelijk (ik weet niet eens mijn kusunum@quicknet.nl adres, laat staan mijn inlogcode wat vast iets logisch zal zijn als niygligyliq.

woensdag 24 februari 2010 om 09:31
wij krijgen ook alleen online de rekening van ziggo. Wel word het iedere maand gewoon afgeschreven hoor. Nog geen problemen mee gehad. ( inloggen idd via de site met wachtwoord) krijgen hier vantevoren op het mailadres te horen dat de factuur er weer in staat voor die maand.
Heb je geen automatisch incasso voor ziggo?
Ik zou inderdaad even bellen vandaag.
Heb je geen automatisch incasso voor ziggo?
Ik zou inderdaad even bellen vandaag.