Geld & Recht alle pijlers

Ziggo Rekeningen???

23-02-2010 18:56 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het viel me op dat ik al een maand of 2 niet aan Ziggo betaald heb ! Maar toen ik op de site keek van de week stonden alle facturen als betaald! Maar ik heb helemaal niets van hun gehoord. Nu ging er bij mij een alarmbelletje rinkelen: is dit niet eens een keer bij Radar geweest ofzo? Dat mensen na een hele tijd ineens een enorm bedrag moesten betalen? Is het nu bij hun zo'n zooitje, of ligt het nou aan mij hahah?

(Ik ga ziggo zowieso morgen bellen hoor)
Ik had met mn verhuizen wel dat ze niet afschreven en inderdaad vervolgens een hoog bedrag afschreven..

Ik heb ook ziggo maar betaal op het moment netjes elke maand en krijg per email bericht dat de factuur online staat, op mn telebankieren staat het ook afgeschreven.

Heb je geen wijzigingen aangebracht in je abonnement?

Ik zou trouwens ook even bellen morgen..
Nee helemaal niets gewijzigd, alles staat ook op betaald. Vind het dus erg raar!
bij upc voor kabeltv betaal ik eens per kwartaal... misschien is dat bij ziggo ook zo?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Wij krijgen helemaal geen rekeningen van de Ziggo, hebben er al een aantal keer over gebeld, maar nog krijgen wij iedere 3 maand een brief van de deurwaarder grrrr!
Verstuurd Ziggo niet tegenwoordig de factuur naar je Ziggo emailadres? hupeldepup@quicknet.nl ?

Ook de herinnering en aanmaning wordt daar heen gestuurd. Vervolgens krijg je een brief van Bosincasso.

Gewoon papieren rekeningen krijgen van Ziggo is bijna onmogelijk (ik weet niet eens mijn kusunum@quicknet.nl adres, laat staan mijn inlogcode wat vast iets logisch zal zijn als niygligyliq.
@stukje-cake Maar betaal je ze dan ook niet zelf? Want dan snap ik dat er een brief van de deurwaarder komt..
precies, wij weten ook niks van een ziggo-mailadres. Wij hebben overigens alleen de tv van ziggo.
Heb ik ook weleens gehad, maar na vier maanden volgde de afschrijving van het totale bedrag!
Ziggo is een administratieve hel, sturen zoveel onzin.
Oke.. wij hebben ook geen ziggo mailadres.. Maar het is toch raar dat ze op betaald staan...

Ik ga ze morgen even stalken
Wij hebben een aantal maanden te weinig betaald. Iedere maand maar weer een mailtje gestuurd en de laatste keer hebben ze alle tegoeden geïnd, was dus een hoge rekening. Gelukkig gingen we er vanuit dat dit een keer zou gebeuren..
wij krijgen ook alleen online de rekening van ziggo. Wel word het iedere maand gewoon afgeschreven hoor. Nog geen problemen mee gehad. ( inloggen idd via de site met wachtwoord) krijgen hier vantevoren op het mailadres te horen dat de factuur er weer in staat voor die maand.

Heb je geen automatisch incasso voor ziggo?

Ik zou inderdaad even bellen vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven