zoekt huis
vrijdag 10 juni 2011 om 17:21
hallo allemaal,
Ik snuffel hier vaker rond, dus d8 laat ik eens een profiel maken...
Hier zijn nogal wat mensen met kennis...
Ik ben een alleenstaande moeder van een zoontje van 2 jaar, ik ben weggedreigd bij mijn moeder en zit nu in de kost bij kennissen, hun hebben nu een gezinsuitbreiding, waardoor ik eruit moet...Mijn urgentie krijg ik niet, omdat ik van ver kom...Een andere provincie enz enz...En moet rondkomen van een uitkering, weet iemand nog een oplossing??? of suggesties???? Ik ben ten einde raad...
Thnx alvast....
Groetjes Bianca
Ik snuffel hier vaker rond, dus d8 laat ik eens een profiel maken...
Hier zijn nogal wat mensen met kennis...
Ik ben een alleenstaande moeder van een zoontje van 2 jaar, ik ben weggedreigd bij mijn moeder en zit nu in de kost bij kennissen, hun hebben nu een gezinsuitbreiding, waardoor ik eruit moet...Mijn urgentie krijg ik niet, omdat ik van ver kom...Een andere provincie enz enz...En moet rondkomen van een uitkering, weet iemand nog een oplossing??? of suggesties???? Ik ben ten einde raad...
Thnx alvast....
Groetjes Bianca

vrijdag 10 juni 2011 om 18:59

vrijdag 10 juni 2011 om 19:06
Ik zou ook rap contact opnemen met een maatschappelijk werker (bijvoorbeeld Zienn woonondersteuning, of mag ik dit niet vermelden?)
Een maatschappelijk werker kan je helpen om de dingen op een rijtje te krijgen en dingen met je uit te zoeken.
Ik denk dat het nu al te laat is om de problemen helemaal alleen op te lossen zonder advies van buitenaf.
Verder wil ik je veel sterkte wensen! En hoop ik dat je nog een beetje kunt genieten van de peutertijd ondanks het gestress.
En inderdaad, probeer hard op zoek te gaan naar een baan.
Een maatschappelijk werker kan je helpen om de dingen op een rijtje te krijgen en dingen met je uit te zoeken.
Ik denk dat het nu al te laat is om de problemen helemaal alleen op te lossen zonder advies van buitenaf.
Verder wil ik je veel sterkte wensen! En hoop ik dat je nog een beetje kunt genieten van de peutertijd ondanks het gestress.
En inderdaad, probeer hard op zoek te gaan naar een baan.
maandag 20 juni 2011 om 15:36
Ik heb met de maatschappelijkwerkers hier alle stappen gezet...Terug naar de provincie is onmogelijk gezien de omstandigheden...
Ik moet aan de veiligheid van mijn zoontje denken, en kan in geen mogelijkheid terug...
Werk zoeken zou kunnen, maar ik zit niet voor niks zonder werk..( prive)...
Zo vallen voor mij al veel opties af, ik ben nu indd bezig met makelaars, niets schiet op.....Iig allemaal bedankt voor het meedenken
Ik waardeer jullie steun zeer, Groetjes Bianca
Ik moet aan de veiligheid van mijn zoontje denken, en kan in geen mogelijkheid terug...
Werk zoeken zou kunnen, maar ik zit niet voor niks zonder werk..( prive)...
Zo vallen voor mij al veel opties af, ik ben nu indd bezig met makelaars, niets schiet op.....Iig allemaal bedankt voor het meedenken
Ik waardeer jullie steun zeer, Groetjes Bianca
maandag 20 juni 2011 om 15:39
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 10 juni 2011 @ 17:22:
ik zou eens een afspraak maken met een maatschappelijk werkster.Dat was ook geen succes, omdat ik van ver kom, maar ik ben niet voor niks ver weggegaan, ze snappen de situatie, maar kunnen niks betekenen, niet meer dan dat we al gedaan hebben
ik zou eens een afspraak maken met een maatschappelijk werkster.Dat was ook geen succes, omdat ik van ver kom, maar ik ben niet voor niks ver weggegaan, ze snappen de situatie, maar kunnen niks betekenen, niet meer dan dat we al gedaan hebben
maandag 20 juni 2011 om 23:05
Waar woon je nu dan? Hier kun je urgentie krijgen wanneer je in deze stad woont (of sterke banden hebt met de stad, maar dat lijkt me in jouw geval niet zo) + daarnaast aan nog wat andere voorwaarden voldoet, maar gezien jouw situatie (zoals je die beschrijft in ieder geval), moet dat geen probleem zijn.
Je hebt het over gevaar en niet terug kunnen naar je 'eigen' stad, weet niet wat er speelt, maar misschien een blijf van m'n lijf huis?
Je hebt het over gevaar en niet terug kunnen naar je 'eigen' stad, weet niet wat er speelt, maar misschien een blijf van m'n lijf huis?