Hello Fresh code gratis box?

08-11-2022 16:29 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi! Heeft iemand nog een Hello Fresh code over voor een gratis box? Ik zou er graag 1 aan mijn onderbuurmeisje willen geven die heel krap bij kas zit en een moeilijke tijd heeft. Omdat ik momenteel in het buitenland verblijf had ik de box tijdelijk stopgezet, en ik kwam erachter dat ik dan ook geen toegang meer heb tot de code.

Hoop dat er iemand is :-D
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi,
Op dit moment niet van Hellofresh. Wel van Greenchef. De nieuwe (gezondere) variant van HF. Met de opties van vegan, vegetarisch, keto, koolhydraatarm etc. Maar ook gewoon AGV, alleen bevat deze box minimaal 250 gram groente pp. Wat HF niet altijd haalt.

Laat maar weten als je interesse hebt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik stuur je PB
FRB-QBOHMT5OB voor een gratis 1e box en 10 euro korting op 2e, 3e 3n 4e box.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik deel omdat ik zelf bij gebruik ook een bonus krijg. Je kunt na 1x uitproberen je abonnement weer afzeggen, dus dan heb je 1 week goedkope maaltijden:

Hello, je bent uitgenodigd om koken met HelloFresh te ontdekken. Krijg € 85 korting op je eerste maaltijdbox vol verse ingrediënten en lekkere recepten en ervaar het gemak. Gebruik de code HS-G76IL9923. Veel kookplezier!
Alle reacties Link kopieren Quote
ik heb ook nog codes, dus als iemand interesse heeft dan graag een seintje hier of in DM.
hoi
Alle reacties Link kopieren Quote
Zit je met zo’n gratis box niet meteen aan 4 boxen vast? Omdat het 1e box gratis is, en €10 korting op de 2e, 3e en 4e box. Zou ik wel snappen als het zo is, anders vraagt iedereen alleen de gratis box aan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee, je kunt de box na 1 week al afsluiten.

Hello, je bent uitgenodigd om te koken met HelloFresh met € 85,- korting op je  eerste box. Krijg alles wat je nodig hebt om zelf een lekkere maaltijd te bereiden thuisbezorgd: van verse ingrediënten tot lekkere recepten. Gebruik de kortingscode: HS-4TW1QHE4J. Veel kookplezier! https://www.hellofresh.nl/pages/value-m ... 1f3d621250

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven