Model gezocht voor visagie opleiding
zaterdag 10 september 2016 om 12:43
Hallo Allemaal,
Binnenkort start ik met een visagie opleiding bij Beauty Partner in Rotterdam. Daarvoor ben ik op zoek naar blanke modellen tussen de 16 en 30 jaar voor zaterdag 17 september van 13.00 tot 16.00. Dit geldt ook voor de volgende data 24 september, 1 oktober en 8 oktober.
Zou jij graag voor mij model willen zijn of ken jij iemand die met mij als model wilt mee gaan.
Laat me zsm weten via nkghurahoo@gmail.com
Binnenkort start ik met een visagie opleiding bij Beauty Partner in Rotterdam. Daarvoor ben ik op zoek naar blanke modellen tussen de 16 en 30 jaar voor zaterdag 17 september van 13.00 tot 16.00. Dit geldt ook voor de volgende data 24 september, 1 oktober en 8 oktober.
Zou jij graag voor mij model willen zijn of ken jij iemand die met mij als model wilt mee gaan.
Laat me zsm weten via nkghurahoo@gmail.com
zaterdag 10 september 2016 om 13:50
Ik ben te oud en woon niet in de buurt maar ik heb wel een oprechte vraag. Krijg je bij zo een opleiding pas heel kort van te voren te horen wanneer je een model mee moet brengen? Het valt me bij dit soort oproepjes altijd op dat het bijna altijd zo kort dag is.
Als je het nog niet gedaan hebt zou ik ook een oproepje op de lokale facebook groep zetten, dan bereik je meer mensen die ook in de buurt wonen.
Als je het nog niet gedaan hebt zou ik ook een oproepje op de lokale facebook groep zetten, dan bereik je meer mensen die ook in de buurt wonen.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.