Turn les

09-09-2016 17:34 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ga binnen kort turnen. Ik zit in een groep met alleen maar meiden. Hoe zullen de meiden reageren als er opeens een jongen mee turnt? Zullen ze mij accepteren dat ik als enige jongen in de groep mee train?
Hoe oud ben je?
Hoe oud ben je Joel?

Bij veel turnverenigingen hebben ze aparte mannentrainingen vanaf 16 jaar. Daar doen ze vaak andere toestelen als bij vrouwen.
Ben je daar weer?
O jij weer met je vragen over turnen.

Wil je al in een damesturnpak gaan?
Als je maar geen meisjes turnpakje aan doet, zoals je in je vorige topics vraagt....
Houd op met jezelf stressen en gá gewoon een keer.
Dames en herenturnen is heel anders. Zou toch eens kijken bij een master of herengroep. Of zie jij jezelf al op de balk gaan?
Gast knip je snikkel eraf en ga als vrouw door t leven dan kan je zo vaak als je wilt je turnpakje aan.
Youri is back!
En ga je dan verkleed als een meisje? Want dat maakt wel verschil.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Binnen kort en buiten lang?
Heb je even geloept en snap onderstaande antwoorden niet helemaal.

Knap dat je deze stap wilt zetten.

Wees eerlijk naar je turnmaatjes, en dan zullen ze voor je open staan.

Heel veel succes!!
Nicol, juist als je geloept hebt zou je het snappen. Er rent hier daarnaast nog iemand (of dezelfde) rond die steeds topics opent over zijn turnpakje-fetisj
Ga je nou eindelijk eens een keer? Is het dan daarna over?
Waarom niet in een herengroep mee turnen?
En dames doen trouwens andere toestellen dan heren. De balk en brug met ongelijke legger kun je dus overslaan. Maar de vloer, hey die is ook helemaal voor jou!
Leuk TO!! Fijn dat het gelukt is.
Pivot! PIVOT!!!
TO geeft aan een transgender traject in te gaan. Vind je dat de reden om TO zo te behandelen?

Dat er een ander account is dat rare berichten over turnen post moet je TO niet aanrekenen.

quote:Felix_Urbexicus schreef op 09 september 2016 @ 18:56:

Nicol, juist als je geloept hebt zou je het snappen. Er rent hier daarnaast nog iemand (of dezelfde) rond die steeds topics opent over zijn turnpakje-fetisj

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven