Vitamini's van de Lidl

19-02-2018 09:04 15 berichten
Helaas gaat het me alleen niet lukken om de laatste spaarkaart vol te krijgen. Heeft iemand misschien nog zegeltjes over waar niets mee gedaan word. Je zou mij er erg blij mee maken. Uiteraard vergoed ik de portokosten.
Ik kan je wel een knuffel sturen, wij zijn ermee opgezadeld, haha. Heb je toevallig de banaan, wortel, broccoli of aardbei nog niet?
Morgenstond schreef:
19-02-2018 09:29
Ik kan je wel een knuffel sturen, wij zijn ermee opgezadeld, haha. Heb je toevallig de banaan, wortel, broccoli of aardbei nog niet?
Ik heb de aardbei en de wortel allebei nog niet. Ben nog niet zo ver met het sparen haha.
Haha, ok. En ik kan je er blij mee maken? Waar woon je?

Ik kan ze naar je toe sturen, maar weet niet of het een brienvenbuspakketje kan worden. Anders kan ik het evt met DPD sturen en dan is het 4 euro.

Als je nog zegels kunt krijgen van iemand, is dat natuurlijk goedkoper voor je ;-)
Morgenstond schreef:
19-02-2018 10:16
Haha, ok. En ik kan je er blij mee maken? Waar woon je?

Ik kan ze naar je toe sturen, maar weet niet of het een brienvenbuspakketje kan worden. Anders kan ik het evt met DPD sturen en dan is het 4 euro.

Als je nog zegels kunt krijgen van iemand, is dat natuurlijk goedkoper voor je ;-)
Je zou me er erg blij mee maken. Wil je best 4 € overmaken geen enkel probleem.
Ok! Stuur me even een pb :)
Alle reacties Link kopieren
Heh ik wou net zo'n topic starten.

Iemand nog zegels voor ons misschien? :A:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
19-02-2018 18:24
Heh ik wou net zo'n topic starten.

Iemand nog zegels voor ons misschien? :A:
Ik vind het ook niet makkelijk hoor in zo'n korte tijd. Ik hoop mijn laatste spaarkaart ook nog vol te krijgen.
LunchLover schreef:
19-02-2018 18:24
Heh ik wou net zo'n topic starten.

Iemand nog zegels voor ons misschien? :A:
Ik vind het ook niet makkelijk hoor in zo'n korte tijd. Ik hoop mijn laatste spaarkaart ook nog vol te krijgen.
Morgenstond schreef:
19-02-2018 10:32
Ok! Stuur me even een pb :)
Pb gestuurd
Morgenstond schreef:
19-02-2018 10:32
Ok! Stuur me even een pb :)
Komen pb wel aan? Krijg telkens een fout melding als ik probeer te sturen.
Morgenstond wat jammer ik geen reactie krijg. Ik had er iemand al zo blij meegemaakt dat ze er 2 bij zou krijgen.
Sorry Woeffie, ik heb dit topic verder even gemist en geen pb gehad. Ik stuur jou even een pb!
Alle reacties Link kopieren
Woeffie, ik krijg als het goed is dinsdag nog wat zegels binnen met de post die ik dan over heb. Zal ik ze naar je toesturen? Denk 5/6 stuks. Als je dan net een kaart ermee kunt vullen is het wellicht de moeite :)
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
25-02-2018 14:21
Woeffie, ik krijg als het goed is dinsdag nog wat zegels binnen met de post die ik dan over heb. Zal ik ze naar je toesturen? Denk 5/6 stuks. Als je dan net een kaart ermee kunt vullen is het wellicht de moeite :)
Lief dat je het me aanbied. Morgenstond heeft me 2 knuffels op gestuurd en heb inmiddels nog een volle kaart waarmee is ze compleet heb. Toch bedankt voor het aanbod.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven