1 week te vroeg bloeden (weet niet waar het hoort)
donderdag 17 juli 2014 om 19:48
Hallo ik heb een vraag ik ben opeens 1 week te vroeg ongesteld. ik was vandaag aan het zwemmen met vrienden in een meer ik kom thuis heb wat geslapen en ik ging naar de wc veegde ik opeens bloed af, alleen bloed beetje veel. Wat me alleen opviel is dat ik vandaag stekende zeurende pijn in mijn buik had, maar dat was met 10 minuten weg.
Mijn eisprong had ik vorige week Vrijdag. Zondag was ik beetje dronken geweest, maar dat was fout van mij ik weet heb daar al een topic over dus.
ik heb geen vriend meer sinds 2 weken, Donderdag 1 week voor mijn eisprong van afgelopen Vrijdag had ik wel gevreeën met mijn vriend nu ex vriend.
Dus wat kan dit zijn?
sorry als het niet in deze topic pijler hoort, maar ik wist niet waar ik hem moest neerzetten.
Mijn eisprong had ik vorige week Vrijdag. Zondag was ik beetje dronken geweest, maar dat was fout van mij ik weet heb daar al een topic over dus.
ik heb geen vriend meer sinds 2 weken, Donderdag 1 week voor mijn eisprong van afgelopen Vrijdag had ik wel gevreeën met mijn vriend nu ex vriend.
Dus wat kan dit zijn?
sorry als het niet in deze topic pijler hoort, maar ik wist niet waar ik hem moest neerzetten.
donderdag 17 juli 2014 om 19:51
donderdag 17 juli 2014 om 20:09
Je kunt zwanger raken van seks voor je eisprong, sterker nog een dag of 3 voor eisprong seks hebben geeft de meeste kans op een zwangerschap. wanneer je jong bent kun je super vruchtbaar zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
donderdag 17 juli 2014 om 20:14
donderdag 17 juli 2014 om 20:17
donderdag 17 juli 2014 om 20:18
quote:starry-sky schreef op 17 juli 2014 @ 20:04:
omdat ik een cyclus heb van 28 dagen en dus op mijn 14de dag na mijn menstruatie mijn eisprong dan krijg
Nee op "ongeveer" de veertiende dag na de eerste dag van je menstruatie..
En dat kun je nooit op de dag nauwkeurig inschatten..
omdat ik een cyclus heb van 28 dagen en dus op mijn 14de dag na mijn menstruatie mijn eisprong dan krijg
Nee op "ongeveer" de veertiende dag na de eerste dag van je menstruatie..
En dat kun je nooit op de dag nauwkeurig inschatten..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet

donderdag 17 juli 2014 om 20:31
Mijn eisprong was 11 Juli mogelijk en anders zou het Maandag 14 Juli zijn geweest, Dinsdag 15 Juli had mijn ex een soort affaire met mij tjaa heel verkeerd dat hij ging vrijen terwijl hij een vriendin had, maar mij maakte dat niet uit, jupp ik weet heel onbeschoft en geen woorden voor.
een innesteling doet er een week over dus dan had ik in week 3,5 een bloeding moeten krijgen, maar dat is dus nu na 2 dagen gebeurd dan.
als het wel mijn 14de dag was dan is dat nu al 6 dagen geleden, maar de seks was al 13 en 14 dagen geleden.
een innesteling doet er een week over dus dan had ik in week 3,5 een bloeding moeten krijgen, maar dat is dus nu na 2 dagen gebeurd dan.
als het wel mijn 14de dag was dan is dat nu al 6 dagen geleden, maar de seks was al 13 en 14 dagen geleden.

donderdag 17 juli 2014 om 20:38
uhm nee. ja ik ben die TO die na het zuipen der maag leeg heeft gespuugd, maar die misselijkheid komt echt niet door dat anders had ik dat eerder moeten hebben.
Wel valt me iets heel kleins op, altijd 1 week voordat ik ongesteld zou moeten worden, wordt ik chagrijnig, snel geprikkeld en heb ik pijn in mijn borsten, maar dat heb ik nu niet.
zou 1 week te vroeg bloeden ook kunnen zijn omdat ik teveel gedronken had?
Wel valt me iets heel kleins op, altijd 1 week voordat ik ongesteld zou moeten worden, wordt ik chagrijnig, snel geprikkeld en heb ik pijn in mijn borsten, maar dat heb ik nu niet.
zou 1 week te vroeg bloeden ook kunnen zijn omdat ik teveel gedronken had?

donderdag 17 juli 2014 om 20:40
quote:starry-sky schreef op 17 juli 2014 @ 20:38:
uhm nee. ja ik ben die TO die na het zuipen der maag leeg heeft gespuugd, maar die misselijkheid komt echt niet door dat anders had ik dat eerder moeten hebben.
Waar haal je die wijsheid nou weer vandaan? En nee, ik denk niet dat je bent gaan bloeden omdat je teveel gezopen hebt.
Waar haal je die wijsheid nou weer vandaan? En nee, ik denk niet dat je bent gaan bloeden omdat je teveel gezopen hebt.