Gezondheid alle pijlers

10.000 stappen per dag

09-06-2015 11:34 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een gezellig topic voor dames die samen met mij goed bezig willen zijn en gaan voor een doel van 10.000 stappen per dag! Let's do this! Who is in?
You can be the ripest peach in the world, but there will be someone who hates peach
Gezellig? Terwijl je iedereen in het andere topic met dezelfde titel verrot scheldt?
Ja dat topic was niet meer te redden, dus maak ik gezellig een nieuwe aan
You can be the ripest peach in the world, but there will be someone who hates peach
En waarom verpest je mijn topic Prik, als je niet mee wil doen kan je ook gewoon niet reageren. Heb je gemeld bij de mods.
Voor iedereen die het niet erg vindt om verrot gescholden te worden: veel plezier. Mensen die liever op een normale manier met elkaar omgaan kunnen beter naar 10.000 stappen per dag komen.
Ik wilde zeggen dat daar al een topic over is, maar ik zie dat je daar de sfeer behoorlijk verziekt hebt.

Dus ik hoop dat jij lekker in je eentje in dit topic blijft, dan kan de rest ook gezellig forummen.
quote:Kalokairi2015 schreef op 09 juni 2015 @ 11:41:

Ja dat topic was niet meer te redden, dus maak ik gezellig een nieuwe aan

Dus JIJ verpest een topic met schelden, zeuren en chanteren. Een topic van iemand anders, waar jij binnen komt walsen en een grote mond komt opzetten en vervolgens bedenk jij dat dat topic niet meer is te redden en open je doodleuk onder dezelfde titel een nieuwe?

Ultiem gekaapt topic door jou dus
quote:Kalokairi2015 schreef op 09 juni 2015 @ 11:42:

En waarom verpest je mijn topic PrikBelangrijker lijkt me de vraag waarom jij het topic van iemand anders verpest met je gescheld.
Nou, 24 uur de tijd om lekker door te stappen TO!
quote:Wompie schreef op 09 juni 2015 @ 11:51:

Life is short. Eat dessert first.
Lekker de tijd om met je mamsie te appen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven