Gezondheid alle pijlers

16 dagen overtijd en 4 negatieve zwangershapstesten??

27-03-2011 21:56 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel bang dat ik toch zwanger ben. Heb 30 november een abortus gehad. Na 28 dagen werd ik weer ongesteld. En toen weer na 28 dagen net als voor de abortus.

Nu ben ik opeens 12 dagen overtijd heb dit nooit eerder gehad. Altijd heel precies om de 28 dagen.

Ik slik de pil niet en heb wel seks gehad maar met condoom. Een keer gleed hij er wel vanaf dus daardoor is er toch een kans dat ik zwanger ben. Maar waarom zijn die vier testen negatief? Heb dinsdag een afspraak bij de huisarts.

Wie heeft dit wel eens meegemaakt en wat kan het zijn?
Het kan o.a. stress zijn. Je hebt een afspraak met de huisarts. Meer valt er niet over te zeggen/aan te doen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Misschien een idee om met de pil te beginnen? Als je al net een abortus hebt gehad en nu weer gedoe hebt gehad met een afgegleden condoom, is je huidige methode van anticonceptie blijkbaar niet bepaald optimaal.

Maar verder, ga inderdaad dinsdag gewoon naar de huisarts.
Het kan van alles zijn. Maareuh, als je net een abortus hebt gehad en dus blijkbaar geen zin in een kind, zou je dan niet beter ook nog andere anticonceptie gebruiken naast een condoom?!
Misschien ipv de pil, naar een andere vorm van anticonceptie kijken? Bijv een nuva-ring of een spiraal?

Daar hoef je niet elke dag aan te denken en het geeft ook geen extra risico als je ziek bent (als in het is niet uit te spugen en diarree heeft ook geen nadelige gevolgen) of als er iets mis gaat met het condoom..
Na het lezen van je andere topics begrijp ik niet zo goed dat je sext zonder de pil te slikken. (of spiraal)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Je had toch op 23 november een abortus gehad?

Ik heb ook even naar je andere topics gekeken en ik snap ook niet zo goed dat je nog zo onvoorzichtig bent.
[quote]L3ien schreef op 27 maart 2011 @ 21:56:

Ik ben heel bang dat ik toch zwanger ben. Heb 30 november een abortus gehad. Na 28 dagen werd ik weer ongesteld. En toen weer na 28 dagen net als voor de abortus.

Nu ben ik opeens 12 dagen overtijd heb dit nooit eerder gehad. Altijd heel precies om de 28 dagen.

Ik slik de pil niet en heb wel seks gehad maar met condoom. Een keer gleed hij er wel vanaf dus daardoor is er toch een kans dat ik zwanger ben. Maar waarom zijn die vier testen negatief? Heb dinsdag een afspraak bij de huisarts.

Wie heeft dit wel eens meegemaakt en wat kan het zijn?[/quote]

Griep?
Als jij op 30 november een abortus hebt gehad en keurig om de 28 dagen ongesteld wordt zegt mijn kalender dat je dan nu 6 dagen over tijd bent maarre ik zou wat beter opletten
Als je al vaker 'n ongelukje hebt gehad, waarom dan zo roekeloos bezig blijven door 't alleen met condoom te doen?

Laat er 'n spiraal in steken als je te slordig bent voor de pil.
gelukkig ben ik vanmoren ongesteld geworden.

ik slikte de pil niet omdat ik geen vaste relatie meer had maar toch mijn ex tegen gekomen en van het een komt het ander.

maar inderdaad toch niet slim van me ga morgen om de prikpil vragen dan is er ook geen kans dat ik hem vergeet te nemen.
quote:MamaMitchie schreef op 28 maart 2011 @ 04:54:

Als jij op 30 november een abortus hebt gehad en keurig om de 28 dagen ongesteld wordt zegt mijn kalender dat je dan nu 6 dagen over tijd bent maarre ik zou wat beter oplettenhet was 23 november had me vergist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven