2 dagen ongesteld?
zondag 27 maart 2011 om 08:35
Dat vind ik niet zo'n domme vraag, meer gewoon iets wat je jezelf afvraagt. Ik denk dat het te maken heeft met dat ieder lichaam anders is. Ieder lichaam heeft zijn eigen ritme. Bij de één dalen de hormoonspiegels niet zo erg of stijgen ze snel weer. Bij de ander heeft het misschien met de grootte van de slijmvlieslaag van de baarmoeder te maken. Het kan met allerlei factoren te maken hebben.
zondag 27 maart 2011 om 09:21

maandag 28 maart 2011 om 12:40
hier ook 7-8 dagen ongesteld. Mijn hele leven al. Blijkt nu dat ik een lichte afwijking in bloedstolling heb, wat de lange menstruatie zou kunnen verklaren. Kwam ik per toeval achter, was in het ziekenhuis voor andere onderzoeken, en toen is voor de volledigheid ook de bloedstolling geprikt. Vaag hé?
maandag 28 maart 2011 om 12:56
Bij mij wordt het juist telkens minder. Ben nu bijna 41, geen kids gekregen (ook niet geheel onbelangrijk) en meestal is het tegenwoordig na 2 a 3 dagen wel klaar.
Zeker nadat ik begin dit jaar weer braaf met PMP van Efamol ben gestart zijn de dagen ervoor veel beter te behappen (minder zere borsten en minder (veel minder) emotioneel).
Nu na 3 maanden weer heel secuur dagelijks 2 van die capsules te hebben geslikt, neemt de heftigheid van de menstruatie en bijbehorende krampen ook echt af.
Zeker nadat ik begin dit jaar weer braaf met PMP van Efamol ben gestart zijn de dagen ervoor veel beter te behappen (minder zere borsten en minder (veel minder) emotioneel).
Nu na 3 maanden weer heel secuur dagelijks 2 van die capsules te hebben geslikt, neemt de heftigheid van de menstruatie en bijbehorende krampen ook echt af.