Gezondheid alle pijlers

2 dagen ongesteld ?!

12-02-2019 15:09 9 berichten
8 januari heb ik een koperspiraal laten zetten,
5 februari controle echo gehad om te kijken of het nog goed zat, het zat/zit inderdaad nog goed alleen het was wel vreemd dat ik in de tussen tijd niet ongesteld was geworden..
Nou ben ik deze week 2 dagen ongesteld geweest, 1e dag maar heel lichtjes, 2e dag normaal, maar toen (vanaf gister al de hele dag en dus vandaag) helemaal niks meer ?!

Iemand hetzelfde meegemaakt? Het is niet dat ik me persé zorgen maak, had ondertussen ook al 2 zwangerschap testen gedaan die waren negatief maar vind het zo vreemd omdat je juist leest over zwaardere menstruaties door koperspiraal ?! Iemand ? (Natuurlijk niet alleen aan mensen met koperspiraal gevraagd maar over het algemeen). :-]
Wanneer had je ongesteld moeten worden? Tussen 5 en 8 feb?
Alle reacties Link kopieren
Het duurt 2-3 maanden tot na het plaatsen voor je weer een normale cyclus hebt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Tja kan zomaar. Ik ben de ene maand 8 dagen ongesteld en de andere maand 3. Over het algemeen een regelmatige cyclus maar 1 keer in het jaar een week te laat. Ben gestopt erover na te denken.
Alle reacties Link kopieren
Kom je van hormonale anticonceptie af? Dan moet je lichaam de cyclus zelf weer oppakken wat wel even kan duren inderdaad. Maar met een koperspiraal zou het snel wel normaal moeten zijn volgens mij.
Mijn menstruatie is sinds koperspiraal lichter ipv zwaarder.
kopjechino schreef:
12-02-2019 15:24
Wanneer had je ongesteld moeten worden? Tussen 5 en 8 feb?
Weet ik niet precies sinds ik zwanger ben geweest heel verschillend daarvoor wist ik het wel altijd precies
fotoroid schreef:
12-02-2019 15:28
Kom je van hormonale anticonceptie af? Dan moet je lichaam de cyclus zelf weer oppakken wat wel even kan duren inderdaad. Maar met een koperspiraal zou het snel wel normaal moeten zijn volgens mij.
Nee al jaren geen hormonen via anticonceptie meer gehad
1-Aapje schreef:
12-02-2019 16:58
Mijn menstruatie is sinds koperspiraal lichter ipv zwaarder.
Oohh hopelijk blijft dat hier ook zo, was al op het ergste voorbereid maar dit valt wel heel erg mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven