35 jaar en baarmoederhalskaner
woensdag 15 april 2009 om 16:11
Sinds kort weet ik dat ik baarmoederhalskanker heb. Ik had eerder een onderwerp over contactbloedingen (contactbloedingen), maar omdat ik weinig ervaringsverhalen op internet kan vinden start ik hier maar een nieuw onderwerp over.
Voor nu ben ik nog niet veel wijzer dan mijn laatste berichtje in het oude onderwerp. Ik wacht nog steeds op een telefoontje van het umc wanneer ik er naar toe mag. Ik heb inimddels wel mijn ouders ingelicht en dat was wel ff heftig.
De volgende stap is mijn werkgever, daar zie ik dan ook wel weer tegenop. Morgen ga ik na een weekje vrij weer gewoon werken, ik ben namelijk niet ziek, behalve buikpijn die ik met pijnstiilers kan onderdrukken voel ik me fysiek best goed.
Voor nu ben ik nog niet veel wijzer dan mijn laatste berichtje in het oude onderwerp. Ik wacht nog steeds op een telefoontje van het umc wanneer ik er naar toe mag. Ik heb inimddels wel mijn ouders ingelicht en dat was wel ff heftig.
De volgende stap is mijn werkgever, daar zie ik dan ook wel weer tegenop. Morgen ga ik na een weekje vrij weer gewoon werken, ik ben namelijk niet ziek, behalve buikpijn die ik met pijnstiilers kan onderdrukken voel ik me fysiek best goed.
woensdag 19 augustus 2009 om 16:37
o meis...sorry voor de late reaktie, ik had veel eerder moeten kijken natuurlijk ! ik wil je alle kracht wensen die je nodig zal hebben. Hoe bestralen ze dan dat je drie dagen zonder te verroeren op je rug moet liggen? Dacht dat dat iets van vroeger tijden was.
Hoop heel snel weer iets van je te horen.
Hoop heel snel weer iets van je te horen.