Gezondheid alle pijlers

Aambeien (en daardoor pijn bij het vrijen?)

18-04-2008 23:33 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal

Eindelijk ga ik mijn verhaal eens op een forum zetten. Het is niet levensbedreigend, maar wel ontzettend vervelend.

Ik denk dat ik aambeien heb. Ik heb vaak jeuk bij mijn anus, soms een streepje helderrood bloed op het wcpapier na het afvegen en bobbeltjes die uit de anus steken.

Vaak heb ik nogal plakkerige ontlasting waardoor ik erg vaak moet afvegen om het goed schoon te krijgen, en waardoor alles alleen maar kapotter en schraler wordt daaronder..

Ook heb ik heel lang geen sex meer gehad met mijn vriend. Ik vind het erg lastig om opgewonden te worden en daardoor dus vochtig. Maar ik heb ook vaak het gevoel als we het proberen dat ook mijn anus gaat uitscheuren. Ik weet dat dat niet echt gebeurd, maar zo voelt het. De laatste keer dat we het probeerden, was ik goed opgewonden en echt voldoende vochtig volgens mij, maar toch jeukte de penetratie heel erg en deed het pijn. Zou dit door de aambeien kunnen komen? Heeft iemand hier ervaringen mee?

Ik heb nu een nieuw middeltje besteld: HemoClin. Dit schijnt goed te helpen tegen aambeien. Heeft iemand hier ervaring mee?

Eerlijk gezegd loop ik al jaren met die aambei-klachten rond (en ik ben niet een zwanger of ooit geweest!) Het is echt funnest voor m'n sexleven... Ik schoof het steeds maar een beetje voor me uit, maar er moet nu echt iets veranderen. Ik vind het ook echt dood- en doodeng om hiermee naar de huisarts te gaan...

Ik hoop dat iemand van jullie ervaring heeft met aambeien en sex (het gaat om vaginale penetratie) Ik hoor graag jullie reacties.

Mock
.
@ Extrahalo

Zal het ook zonder sneetje helemaal verdwijnen? Heb het nu 6 dagen, had ik dan al de 1e of 2e dag naar de ha moeten gaan, om er een sneetje in te laten maken, of doen ze dat in het ziekenhuis poliklinisch? Voel het nog steeds, met zitten niet lekker enz. maar door de lidocaine is de pijn al iets minder, had gehoopt dat de aambei daar ook kleiner van werd, tis nog steeds een hard knobbeltje, geloof alleen dat de kleur al iets minder blauw/paars word? Door er een snee in te maken, bestaan er toch ook risico's op ontstekingen, want volgens mij zit je dan met een open wond, wat je goed schoon moet houden, of niet? Stel me aub gerust dat het helemaal weg zal trekken please!!!;-)
,
@Mock,

Hoe gaat het bij jou? Zijn ze al weg?....
Hoi TP

De zalf helpt bij mij erg goed! De jeuk is weg! Ik moest het 2 keer per dag smeren, maar doe het nu alleen nog maar voor het slapen gaan. Gisteravond ben ik het het vergeten, en ben niet wakker geworden van de jeuk vannacht! Volgens mij is de aambei nog niet helemaal weg, maar ben al superblij dat ik jeukvrij ben!

Hoe gaat het bij jou? Istie van jou al weg...?
Hey Mock,

Bij mij jeukt ie ook niet meer, ik had lidocaine als zalf gekregen, en hij is ook al veel kleiner geworden, hoop zo dat ie helemaal verdwijnt! Probeer nu ook dingen te verbeteren voor een goede stoelgang, zoals die yoghurt van activia, bruin brood, en vind fruitontbijt van Hero zo lekker, zitten ook veel vezels in! Ik ben iig al heel blij, dat m'n lichaam het stolstel (had een getromboseerde aambei) vanzelf heeft opgelost, was te laat om er een sneetje in te laten zetten, moet je dan al de 1e of 2e dag laten doen, anders kan het niet meer!

Maar hoop zo dat er straks niks meer te zien is, uitstulping is al iets kleiner, hopelijk over paar weken helemaal weg!!...
Hey Mock,

Istie bij jou al helemaal weg?...
ik had ook last van aambeien maar ik heb indertijd een super zalf gekocht, is nu pas ook in nederland verkrijgbaar outletoutlet verkoopt het, kijk onder de rubriek verzorging, het werkt super!
quote:Mock schreef op 18 april 2008 @ 23:33:

Dag allemaal

Eindelijk ga ik mijn verhaal eens op een forum zetten. Het is niet levensbedreigend, maar wel ontzettend vervelend.

Ik denk dat ik aambeien heb. Ik heb vaak jeuk bij mijn anus, soms een streepje helderrood bloed op het wcpapier na het afvegen en bobbeltjes die uit de anus steken.

Vaak heb ik nogal plakkerige ontlasting waardoor ik erg vaak moet afvegen om het goed schoon te krijgen, en waardoor alles alleen maar kapotter en schraler wordt daaronder..

Ook heb ik heel lang geen sex meer gehad met mijn vriend. Ik vind het erg lastig om opgewonden te worden en daardoor dus vochtig. Maar ik heb ook vaak het gevoel als we het proberen dat ook mijn anus gaat uitscheuren. Ik weet dat dat niet echt gebeurd, maar zo voelt het. De laatste keer dat we het probeerden, was ik goed opgewonden en echt voldoende vochtig volgens mij, maar toch jeukte de penetratie heel erg en deed het pijn. Zou dit door de aambeien kunnen komen? Heeft iemand hier ervaringen mee?

Ik heb nu een nieuw middeltje besteld: HemoClin. Dit schijnt goed te helpen tegen aambeien. Heeft iemand hier ervaring mee?

Eerlijk gezegd loop ik al jaren met die aambei-klachten rond (en ik ben niet een zwanger of ooit geweest!) Het is echt funnest voor m'n sexleven... Ik schoof het steeds maar een beetje voor me uit, maar er moet nu echt iets veranderen. Ik vind het ook echt dood- en doodeng om hiermee naar de huisarts te gaan...

Ik hoop dat iemand van jullie ervaring heeft met aambeien en sex (het gaat om vaginale penetratie) Ik hoor graag jullie reacties.

MockTsja, als ik me niet lekker in vel voel, dan gaat het vrijen ook een stuk minder prettig. Hopelijk ben je er in ieder geval vanaf gekomen van die aambeien en is je seksleven ook weer normaal.
Ik vraag me oprecht af hoe je erbij komt om te reageren in een topic van 4 jaar oud...
Ik ook
Bijna 5 jaar zelfs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven