Gezondheid alle pijlers

Aambeien uit het niets?

11-01-2012 12:10 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ongeveer een maand geleden kreeg ik aambeien uit het niets. Ik vond dat heel erg vreemd omdat ik juist de week voordat ik dat kreeg extra bruin brood ging eten. Bovendien was mijn stoelgang ook regelmatig (hooguit 1 dag overslaan en dat is niet omdat ik het inhoud dan, maar omdat ik niet moet). Nu is het gelukkig alweer over, maar het vreemde is dat ik sindsdien er weer last van krijg als ik zelfs maar 1 dagje niet naar de wc hoef.

Ik vroeg me af of anderen hier misschien ook gevoeliger ervoor zijn geworden oid na het hebben van aambeien?
Jep. 1 keer gehad en sindsdien ben ik er gevoeliger voor. Goed vitamines vreten en lief zijn voor je kontje!
Uitknijpen, ben je er zo vanaf.
quote:sito1970 schreef op 11 januari 2012 @ 12:37:

Uitknijpen, ben je er zo vanaf.Das niet zo lief voor je kont

Uitknijpen, ben je er zo vanaf.Nog nooit een aambei gehad, maar......AU! Denk ik?
quote:druifje83 schreef op 11 januari 2012 @ 12:58:

[...]

Nog nooit een aambei gehad, maar......AU! Denk ik? Uitknijpen is ook niet de bedoeling

Dat is inderdaad absoluut niet lief voor je kont!

Gewoon goed eten en zalf smeren, zorgen dat je 'goede' poep hebt ( zie goed eten) en nooit je poep ophouden terwijl er een toilet in de buurt is.
quote:bolhoedje schreef op 11 januari 2012 @ 12:59:

[...]

Uitknijpen is ook niet de bedoeling Kan ook niet, het is geen puist. Aambeien kunnen komen van te hard persen tijdens het poepen. Behoorlijk pijnlijk kunnen ze zijn, hoop dat je er snel vanaf bent.
-
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven