Aarappelsap
vrijdag 6 juli 2018 om 13:47
OMG, ik ga dit ook drinken! Dit geneest alles!
http://healthbytes.me/aardappel-sap-een ... e-ziekten/
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 6 juli 2018 om 13:49
samen delen? Zijn we meteen weer gezond.doornroosje9 schreef: ↑06-07-2018 13:47OMG, ik ga dit ook drinken! Dit geneest alles!![]()
vrijdag 6 juli 2018 om 13:54
Eindelijk een wondermiddel!doornroosje9 schreef: ↑06-07-2018 13:47OMG, ik ga dit ook drinken! Dit geneest alles!![]()
vrijdag 6 juli 2018 om 15:02
doornroosje9 schreef: ↑06-07-2018 13:47OMG, ik ga dit ook drinken! Dit geneest alles!![]()
Als de mods dit maar niet als medisch advies gaan zien he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 6 juli 2018 om 16:02
Het zijn aarpels, ik denk dat de verwarring zo groot is omdat het erg op 'aardappel' lijkt allemaal.
Maar Aarappelsap is van dat groen/geel/bruine sap wat je in kleine flesjes koopt voor 29,95 + verzendkosten.
Helpt overal tegen, net als water. Geen bijwerkingen ook.
To, bel die winkol en zeg kweenie hoeveel lepols aarappelsap ik moet nemon.
Dr. Vogol is een prima zakenman maar genezon doe je zelden van zijn flesjes water met alcohol.
Goed dat je daar niet ingetrapt bent, het grenst aan oplichton wat die man doet; lekker aarappelsap nemen.
Beterschap!!
vrijdag 6 juli 2018 om 16:05
Volgens Google is het wel degelijk aardappelsap.Lenn12345 schreef: ↑06-07-2018 16:02Het zijn aarpels, ik denk dat de verwarring zo groot is omdat het erg op 'aardappel' lijkt allemaal.
Maar Aarappelsap is van dat groen/geel/bruine sap wat je in kleine flesjes koopt voor 29,95 + verzendkosten.
Helpt overal tegen, net als water. Geen bijwerkingen ook.
To, bel die winkol en zeg kweenie hoeveel lepols aarappelsap ik moet nemon.
Dr. Vogol is een prima zakenman maar genezon doe je zelden van zijn flesjes water met alcohol.
Goed dat je daar niet ingetrapt bent, het grenst aan oplichton wat die man doet; lekker aarappelsap nemen.
Beterschap!!
En volgens de niet al betrouwbare bron, de Libelle, bestrijdt het de volgende aandoeningen:
1. Aardappelsap bevordert de bloedsomloop
Last van artritis, gewrichtspijn of rugpijn? Aardappelsap kan dan helpen, want het is goed voor de bloedsomloop.
2. Het vermindert de kans op hart- en vaatziekten
Door de hoge PH-waarde van aardappels wordt het risico op hart- en vaatziekten kleiner.
3. Last van eczeem of acne?
Door aardappelsap te drinken komt je huid tot rust.
4. Wil je afvallen?
Drink aardappelsap voor het ontbijt en neem nog een glaasje na het eten ’s avonds.
5. Aardappelsap verlaagt je cholesterol
6. Het gaat calciumstenen in de urinewegen tegen
7. Aardappelsap tegen kanker?
In rode en paarse aardappelen zitten anthocyanines, die de groei van kankercellen zouden kunnen stoppen. Maar dat is niet wetenschappelijk bewezen.
Wat zit er eigenlijk in 100 ml aardappelsap?
303 KJ of 71 kcal, 1,4 g proteïnen, 16,2 g koolhydraten en minder dan 0,5 g vetstoffen.
Voor je aan de slag gaat…
Aardappelsap is niet te koop in de supermarkt, maar als je een blender in huis hebt (of een pers) kun je het gemakkelijk zelf maken. Gebruik dan wel rauwe aardappels, want met gekookte werkt het niet.
Let op!
Aardappelsap kan het giftige solanine bevatten, wat langdurig gebruik – langer dan 6 weken – onwenselijk maakt. Ook is het slim om er niet teveel van te drinken. Maximaal 2 glazen per dag.
https://www.libelle.nl/mode-beauty/7-di ... dappelsap/
vrijdag 6 juli 2018 om 16:13
Oh... ok.
Ik vind het bijna jammer dat ik niks mankeer om het uit te testen
Kan je ook gewoon een patatje nemen van verse aarpels gemaakt? Lijkt me lekkerder dan die sap eerlijk gezegd.
TO:
Pers meteen een uitje, tomaatje mee als je zo'n sappie gaat makon en voeg op het laatst nog wat mayo toe.
Hartstikke gezond maar véél lekkerder zo'n sapje speciaal.
Heb je liever een sapje pindasaus: een handje pinda's enfin je begrijpt wat ik bedoel. Succes!
vrijdag 6 juli 2018 om 16:14
Nou, ik lees dat het mijn rugklachten kan genezen.Lenn12345 schreef: ↑06-07-2018 16:13Oh... ok.
Ik vind het bijna jammer dat ik niks mankeer om het uit te testen
Kan je ook gewoon een patatje nemen van verse aarpels gemaakt? Lijkt me lekkerder dan die sap eerlijk gezegd.
TO:![]()
Pers meteen een uitje, tomaatje mee als je zo'n sappie gaat makon en voeg op het laatst nog wat mayo toe.
Hartstikke gezond maar véél lekkerder zo'n sapje speciaal.
Heb je liever een sapje pindasaus: een handje pinda's enfin je begrijpt wat ik bedoel. Succes!
vrijdag 6 juli 2018 om 16:18
vrijdag 6 juli 2018 om 16:26
Ja, door de goede doorbloeding die je krijgt als je bezig bent met aarappelsap te persen.
Als je de hele dag zit op een slechte stoel is het een goed idee om eerst ff aan de slag te gaan met zo'n piepersmoothie (das ook dialect voor eerpels a.k.a. aardappels).
Pff... ingewikkelde materie. Ik lees dat de aarpels koken niet mag, dan werkt het niet maar frituren is niet verbooje: ik haal patat. Bij Bram die schilt de piepers zelf voor een genezend patatje met saus naar keuze.
Ik heb geen pijn in mijn rug, komt vast omdat ik op z'n tijd petat eet. Zit wel sola, nee slolani, nou ja een stofje in waar je niet te veel van moet eten of drinken.
Geniet, maar eet of drink met mate. Binnen 6 weken een glanzende pels en soepele gewrichten
Alleen nog ff kijken hoeveel miniliter een kilo is. Of zo.
vrijdag 6 juli 2018 om 16:29
Bram Ladage? Dat is pas lekkere patat!Lenn12345 schreef: ↑06-07-2018 16:26Ja, door de goede doorbloeding die je krijgt als je bezig bent met aarappelsap te persen.
Als je de hele dag zit op een slechte stoel is het een goed idee om eerst ff aan de slag te gaan met zo'n piepersmoothie (das ook dialect voor eerpels a.k.a. aardappels).
Pff... ingewikkelde materie. Ik lees dat de aarpels koken niet mag, dan werkt het niet maar frituren is niet verbooje: ik haal patat. Bij Bram die schilt de piepers zelf voor een genezend patatje met saus naar keuze.
Ik heb geen pijn in mijn rug, komt vast omdat ik op z'n tijd petat eet. Zit wel sola, nee slolani, nou ja een stofje in waar je niet te veel van moet eten of drinken.
Geniet, maar eet of drink met mate. Binnen 6 weken een glanzende pels en soepele gewrichten![]()
Alleen nog ff kijken hoeveel miniliter een kilo is. Of zo.![]()
vrijdag 6 juli 2018 om 16:36
Ja die bedoel ik! Mss krijg ik gratis genezende patat als ik laat lezon hoe het komt dat het opeens zo druk is vanmiddag.
Ik gok dat er een lange rij staat nu
Disclaimer: ik werk er niet, heb er geen aandelen maar hou wel van verse patat en nu ik weet dat mijn pukkels, rugpijn en hamertenen ervan overgaan -nee, nog nooit een kans hebben gekregen, ik at preventief soms een Brammetje- zal ik het veel vaker eton.
Voor mijn gezondheid jwt..