Gezondheid alle pijlers

Afslankpillen.

29-02-2012 15:24 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zojuist afslankpillen gekocht, alles goed door gelezen voor de maaltijd zou ik 2 capsules moeten nemen, heb ik dus gedaan.

Nu voel ik me erg misselijk en duizelig trillende handen en mijn hart klopt erg snel!

Ik ben ongeveer 1.65 lang en weeg 52 kilo.

Ik ben niet te dik maar ik wou het gewoon is proberen.

Ik wil graag 50 kilo wegen.

Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat dit is?

Maak me namelijk zorgen.

Alvast bedankt.
quote:Maja82 schreef op 29 februari 2012 @ 15:50:

[...]

Jij vind haar actie niet zorgwekkend?

Jawel, dat ben ik wel met je eens.

Maar stel dat dit een geval van anorexia is bv ? dan heeft iemand op zijn donder geven ook geen zin hoor. Daar bereik je eerder het tegendeel mee vaak.

Maar ik bedoelde het goed hoor
quote:evelynsalt schreef op 29 februari 2012 @ 15:49:

*vraagt zich bij sommigen serieus af wat voor inhoud ze in hun schedel hebben zitten.....*Het zullen die "overtollige" 2 kilo niet zijn in ieder geval
Trientje
1.65 lang... 52 kilo ? are you crazy?
ik ben 1.63m en weeg ook 52 kg, en ik heb een buikje en lovehandles die ik ook liever kwijt ben, ben echt niet vel over been. Ik probeer al een tijdje 2 kilo af te vallen, maar t wil niet echt lukken.. Ik kan me voorstellen dat je dan van die pillen gaat uitproberen... maar ik zou t zelf nooit doen. Hoe was t bij de huisarts TO?
quote:kwallenbal schreef op 29 februari 2012 @ 16:01:

Trientje

ja waar hebben we het over? 2 fucking kilo.....2 weken intensief bewegen en op je eten letten en je hebt het eraf. Ga je toch niet naar die rotzooi grijpen??
TO hoe was heb bij de huisarts?
1.65 lang en 52 kilo en afslankpillen slikken om het ff te proberen.

Heel gevaarlijk zeg!Goed dat je naar de huisarts bent geweest.

(Durf met mijn 71/72 kilo bij 1.75 haast niet te reageren... ).

Maar ff serieus,vind dit vrij ernstig.Hulp is zeker op zijn plaats en afvallen bij dit gewicht?Je bent al hartstikke slank,zelf superslank.Met

een bmi van 19 is dit toch niet nodig.
hoe oud moet je eigenlijk zijn om afslankpillen te kopen want niks werkt bij mij om af te vallen en ik eet neit veel iedereen in mn klas lacht me uit en ik wil wat slanker terug komen. Bv kruidvat hoe oud moet je zijn om daar ie pillen te kopen en is het duur??
Je weegt al te weinig, en pillen zijn heel erg slecht.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:cpear schreef op 21 juli 2013 @ 23:19:

hoe oud moet je eigenlijk zijn om afslankpillen te kopen want niks werkt bij mij om af te vallen en ik eet neit veel iedereen in mn klas lacht me uit en ik wil wat slanker terug komen. Bv kruidvat hoe oud moet je zijn om daar ie pillen te kopen en is het duur??

Dat je je afvraagt hoe oud je moet zijn, wil al zeggen dat je er te jong voor bent.

Als je nog in de groei bent, en daar ga ik gezien je vraagstelling even van uit, dan zijn afslankpillen al helemaal een slecht idee. Sowieso werken ze niet of nauwelijks, en is gezond eten en gezond bewegen altijd beter. Maar als je nog in de groei bent en je hebt een probleem met je gewicht kun je beter de hulp van een arts en/of dietist inroepen. Geen pillen nemen, ook al kun je er aan komen. Je helpt je gezondheid aan gort.
Ga een keer goed naar de wc, drink veel (groene) thee, fiets veel en snoep niet. Dan is 2 kilo niet zo een probleem denk ik. 52 is toch een mooi gewicht haha? Hopelijk voel je je weer beter!
je hebt een stacker. gevaarlijk spul.

ook is er niks mis met je gewicht wil je voor die twee kilo je gezondheid op het spel zetten?
Eens met meds!

To,hoe gaat het met je?Accepteer jezelf zoals je bent!Er is niets

mis met je.
Ben ik de enige die de OP nogal nep vindt overkomen? Het ligt er best wel dik bovenop.
wow wat een domme mensen bestaan er toch op deze aardbol.

En verderop in het topic nog zo´n slim figuur bah zeg!

1.65 en 52 kilo kom op zeg ik zou toch echt geld investeren in een goed gesprek met een psycholoog dan in een potje afslank pillen.

Straks zit je op ondergewicht!!!!

En met 52 kilo kwabben hebben?sure!
Mensen dit topic is anderhalf jaar oud.

Meds, sufmuts
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Je hebt een probleem, wat niet die 2 kilo is maar tussen je oren! 1.65 en 52 kilo heb je een bmi wat op de grens zit van ondergewicht!!

Vind het onzin dat je een topic opent en serieuze antwoorden wilt, dan ook nog naar de huisarts.. ik zou me schamen.. de huisarts stuurt je vast door naar het ggz

ow ow ow gebruik je verstand, ga sporten en anders eten als je liever een graadje wilt zijn maar schei toch uit met die pillen troep
quote:Very__Cherry schreef op 28 juli 2013 @ 21:08:

Meds, sufmuts
quote:mystic24 schreef op 29 februari 2012 @ 15:48:

Even off-topic :

1.65 cm en 52 kilo, waarom wil je dan nog 2 kilo kwijt..???

Dit is toch al een perfect figuur??

Kom ik aan met m'n 1.70 cm en 71 kilo..Dat dacht ik dus ook! Maar plak er bij mij nog 10 kilo bij jouw gewicht bij op :/

Anyway, zulke pillen werken toch niet, ik heb ook wel eens wat geprobeerd maar het werkt toch niet, gewoon mee stoppen, scheelt je ook weer in kosten, en hmmmm en die 2 kilo...... ik probeer op de natuurlijke manier minimaal 10 eraf te krijgen wat met pijn en moeite gaat
quote:Very__Cherry schreef op 28 juli 2013 @ 21:08:

Meds, sufmuts maar leeft de TO nog?
Dat is te hopen.
Als je al pillen gaat slikken om 2 kilo af te vallen dan moet je niet naar een huisarts maar naar een psychiater!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven