Afslankpillen.
woensdag 29 februari 2012 om 15:24
Ik heb zojuist afslankpillen gekocht, alles goed door gelezen voor de maaltijd zou ik 2 capsules moeten nemen, heb ik dus gedaan.
Nu voel ik me erg misselijk en duizelig trillende handen en mijn hart klopt erg snel!
Ik ben ongeveer 1.65 lang en weeg 52 kilo.
Ik ben niet te dik maar ik wou het gewoon is proberen.
Ik wil graag 50 kilo wegen.
Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat dit is?
Maak me namelijk zorgen.
Alvast bedankt.
Nu voel ik me erg misselijk en duizelig trillende handen en mijn hart klopt erg snel!
Ik ben ongeveer 1.65 lang en weeg 52 kilo.
Ik ben niet te dik maar ik wou het gewoon is proberen.
Ik wil graag 50 kilo wegen.
Heeft iemand hier ervaring mee en weet wat dit is?
Maak me namelijk zorgen.
Alvast bedankt.

woensdag 29 februari 2012 om 15:37
Wat heb je eigenlijk gekocht?
*is helemaal niet nieuwsgierig*
Enfin, ik heb ooit stackers gehad en had die bijwerkingen ook. En ik heb ook wel eens een medicijn gehad (een inhalator) waarbij ik teveel binnenkreeg. Op een gegeven moment dacht ik; waarom ben ik toch zo zenuwachtig? Trillerig, beetje misselijk... bleek dus van de medicijnen te zijn.
Zoals ik al zei, als het is uitgewerkt is het weer over.
*is helemaal niet nieuwsgierig*
Enfin, ik heb ooit stackers gehad en had die bijwerkingen ook. En ik heb ook wel eens een medicijn gehad (een inhalator) waarbij ik teveel binnenkreeg. Op een gegeven moment dacht ik; waarom ben ik toch zo zenuwachtig? Trillerig, beetje misselijk... bleek dus van de medicijnen te zijn.
Zoals ik al zei, als het is uitgewerkt is het weer over.

woensdag 29 februari 2012 om 15:39
quote:marjo_lijn schreef op 29 februari 2012 @ 15:36:
Kruidvat Vet Absorptie Capsules
Hier in Nederland mogen ze niks verkopen dat écht schadelijk is. Helaas betekent dat meteen ook dat het meestal niet écht werkt.
Maar goed, die beslissing is aan jou verder. Ik zou wel de lijst met stoffen even goed doornemen, het kan zijn dat er iets in zit waar je allergisch op reageert.
Kruidvat Vet Absorptie Capsules
Hier in Nederland mogen ze niks verkopen dat écht schadelijk is. Helaas betekent dat meteen ook dat het meestal niet écht werkt.
Maar goed, die beslissing is aan jou verder. Ik zou wel de lijst met stoffen even goed doornemen, het kan zijn dat er iets in zit waar je allergisch op reageert.

woensdag 29 februari 2012 om 15:41
Natuurlijk: help je lichaam maar in de vernieling.
Mevrouw is maar liefst 2 hele kilo's te dik, tjonge wat een drama.
Misschien meer bewegen en gezond eten dus hupakee, vul op de eetmeter (Googlen)in wat je per dag eet en drinkt en kijk met wat voor advies zij komen.
Qua gewicht hoef je inderdaad niet af te vallen. Ngmaals, nu ben je bezig om je lijf en verbranding om zeep te helpen en daar krijg je ooit gigantisch veel spijt van.
Sowieso kan het gewicht per dag schelen dus 2 kilo is helemaal niet veel, denk aan vocht ed.
Mevrouw is maar liefst 2 hele kilo's te dik, tjonge wat een drama.
Misschien meer bewegen en gezond eten dus hupakee, vul op de eetmeter (Googlen)in wat je per dag eet en drinkt en kijk met wat voor advies zij komen.
Qua gewicht hoef je inderdaad niet af te vallen. Ngmaals, nu ben je bezig om je lijf en verbranding om zeep te helpen en daar krijg je ooit gigantisch veel spijt van.
Sowieso kan het gewicht per dag schelen dus 2 kilo is helemaal niet veel, denk aan vocht ed.
woensdag 29 februari 2012 om 15:41
Drink je normaal gesproken wel eens of veel koffie ? ik denk het niet als ik je zo lees he ? Nou dan krijg je dit dus als resultaat
Waar jij nu last van hebt is hetzelfde als dat je kunt krijgen als je een blikje energie drank zou drinken. Het gaat vanzelf weer over, maar ik zou de volgende keer toch eerst even goed nog de bijsluiter lezen. Ik kan me haast niet voorstellen dat dit niet als bijwerking erop vermeld staat ?
Waar jij nu last van hebt is hetzelfde als dat je kunt krijgen als je een blikje energie drank zou drinken. Het gaat vanzelf weer over, maar ik zou de volgende keer toch eerst even goed nog de bijsluiter lezen. Ik kan me haast niet voorstellen dat dit niet als bijwerking erop vermeld staat ?

woensdag 29 februari 2012 om 15:46
En je moet trouwens helemaal niet afvallen want je heb maar een bmi van 19!! (nu al) als je nog meer afvalt zit je er onder.
Ik hoop dat de huisarts je flink op je donder geeft.
Ik vind het niet raar dat de huisarts zegt dat je langs moet komen. Als je als meisje met een BMI van 19 afslankpillen gaat kopen en slikt dan zou ik ook zeggen dat je even langs moet komen.
Ik hoop dat de huisarts je flink op je donder geeft.
Ik vind het niet raar dat de huisarts zegt dat je langs moet komen. Als je als meisje met een BMI van 19 afslankpillen gaat kopen en slikt dan zou ik ook zeggen dat je even langs moet komen.

woensdag 29 februari 2012 om 15:49
woensdag 29 februari 2012 om 15:50