Gezondheid alle pijlers

aften

16-01-2014 21:32 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
De oplossing tegen aften: stop met zuivelproducten.
OKÉ, en nu?
Gek, een email als nick en een openingspost van 1 zin.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wil je nu de Nobelprijs?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Jouw nick is email adres is van iemand die Eveline heet en die volleybalt. Een bestaand emailadres dus. Als die van jou is ben je niet slim bezig, als die niet van jouw is vind ik dat niet erg netjes van je.
Stoppen met zuivel voor een enkele aft af en toe? Poets met zendium, dat helpt ook.
Een druppel etherische geraniumolie (De Tuinen / natuurvoedingswinkel) in een glas lauw water en daarmee je mond spoelen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Wat bij mij heel goed helpt is poetsen met paradontax. Twee keer per dag. Bij mij blijven ze dan weg, als ik stop krijg ik er weer last van. Is wel smerig spul, maar het helpt.
Gewoon Zendium, Paradontax of Sensodyne gebruiken.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik heb mijn hele leven veel aften gehad en had zeker 3x a 4x per jaar een griep. Ik ben sinds maart 2014 veganistisch gaan eten (geen melk, vlees, yogurt, kaas etc.) en heb nooit geen enkele aft of griep meer gehad. Aften zijn een teken van een lage weerstand en nu ik veganistisch eet, incl. groene smoothies elke dag is mijn weerstand vele malen sterker.
quote:mirrymirry schreef op 19 december 2014 @ 09:40:

Daar ben ik het helemaal mee eens. Ik heb mijn hele leven veel aften gehad en had zeker 3x a 4x per jaar een griep. Ik ben sinds maart 2014 veganistisch gaan eten (geen melk, vlees, yogurt, kaas etc.) en heb nooit geen enkele aft of griep meer gehad. Aften zijn een teken van een lage weerstand en nu ik veganistisch eet, incl. groene smoothies elke dag is mijn weerstand vele malen sterker.Je kletst onzin. Veel te kort door de bocht om te stellen dat aften een teken zijn van lage weerstand. Feitelijk is er nog maar heel weinig bekend over aften en hun oorzaak en behandeling. Wat bij de één helpt, helpt bij een ander weer niet. Bij mij werkt poetsen met paradontax.
Bij mij helpt ook poetsen met zendium en als ik er dan toch 1 heb, spoelen met kamillethee.
Bij mijn zoontje helpt het poetsen met zendium ook, hij had er altijd erg veel last van.

Nu bijna niet meer en als hij er al weer een keer last van heeft gebruik ik een aften gel voor het eten tegen de pijn, na het poetsen s'avonds smeer ik het in met een beetje zendium dan is hij er met twee/drie dagen vanaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven