Aftes in keel, HELP
maandag 18 juli 2011 om 15:23
Aften zijn echt super vervelend vooral omdat er niet echt iets tegen te doen is .Ben bang dat er niets anders opzit dan wachten tot ze gewoon weggaan. Wanneer ze al kleiner worden gaat t volgens mij best snel voordat ze geen pijn meer doen.
Misschien kan je waterijsje/ijsblokjes zuigen om het een beetje te verdoven en daarna wat eten?
Misschien kan je waterijsje/ijsblokjes zuigen om het een beetje te verdoven en daarna wat eten?
maandag 18 juli 2011 om 15:33
Nou.. ik wou sowieso deze week nog even langsgaan om aan te geven dat ik echt niet meer tegen de pijn kan.. ben alleen zo bang dat de huisarts zegt ja sorry niks aan te doen geef het de tijd. Ik kan het helaas niet aanstippen,het zit naast mn huig en dan ga ik over mn nek haha! En voor degene die het gehad hebben hoelang duurt het meestal? heb de aftes nu vanaf woensdag.. En ben bang dat er wat bijgekomen zijn.. Ijsblokjes verdoven nauwelijks..
maandag 18 juli 2011 om 15:38
quote:Beauke schreef op 18 juli 2011 @ 15:37:
Ik heb er geloof ik toen ook meer dan een week last van gehad.
Probeer ook zo gezond mogelijk te eten en neem extra vitamines tot je. pers bv een sinassappel, extra vit C kan je wel gebruiken.Doet dat niet extra pijn? Sinaasappel sap? Lijkt me dat dat erg prikt of was dat bij jou niet zo?
Ik heb er geloof ik toen ook meer dan een week last van gehad.
Probeer ook zo gezond mogelijk te eten en neem extra vitamines tot je. pers bv een sinassappel, extra vit C kan je wel gebruiken.Doet dat niet extra pijn? Sinaasappel sap? Lijkt me dat dat erg prikt of was dat bij jou niet zo?