Gezondheid alle pijlers

Afvallen

29-11-2013 15:01 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve forummers,

Ik wil hier graag even van me afschrijven, heb al heel wat topics meegelezen.

In iets meer dan een maand tijd ben ik bijna 5 kilo afgevallen zonder te lijnen. Heb last van een te traag werkende schildklier maar meestal kom je daar door aan.

Het laatste jaar is erg inspannend geweest, kon eten wat ik wilde maar bleef op gewicht. We zijn naar het buitenland vertrokken om daar een zaak te starten dus daar kwam heel veel bij kijken. Zaak komt nog niet echt van de grond, maar we houden moed. Alles is wel geregeld maar nu zit ik dus hele dagen thuis te vereenzamen lijkt wel. Partner terug naar thuisland om daar paar maanden te werken. Sinds hij vertrokken is, zijn mijn klachten begonnen. Afvallen, lusteloos, lijkt wel een soort van rouwperiode waar ik in zit. Geen baan, alleen op mijn bergje in het land van mijn dromen en nu ff totaal niet happy.

Ben van de week in Nederland voor bezoeken aan internist e.d.

Gisteren een longfoto moeten laten maken omdat ze het afvallen niet vertrouwt. Maak me nu hartstikke zorgen, straks foute uitslag. Of zou dit afvallen ook door stress kunnen komen.

Zal geen pasklaar antwoord op te krijgen zijn, maar misschien iemand van jullie ook wel eens zonder aanwijsbare reden afgevallen en kan ik daar rust uit halen. Need a bit pep talk.....

Hoor graag van jullie.
Mijn hele familie valt af bij stress. Kunnen dan ook eten wat ze willen en blijven afvallen....

Is er een manier waarop je kan ontspannen voor een periode???
Eet je nog steeds hetzelfde ten opzichte van eerst?
Dat is het enige leuke wat ik vind aan een stressvolle periode: de kilo's vliegen eraf!

Ik ben weleens 3 kilo in 2 weken afgevallen puur van de stress.

Stress vreet energie!
Ik val ook af bij stress, dan eet ik om te overleven terwijl ik normaal een grote eter ben die bovendien vrijwel alles lust.
verba volant, scripta manent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven