Gezondheid alle pijlers

Afvegen na grote boodschap...

13-09-2010 09:59 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het heeft geen zin meer om te reageren, ik kijk hier niet meer en zal ook niet meer reageren.
quote:Minoutje schreef op 13 september 2010 @ 13:34:

Hans, jouw benen moeten wel sterk zijn trouwens als je zo gek bent op zo'n gat in de grond. Ik sta altijd te trillen als een gek het langer dan een minuut duurt!

Het is te vergelijken met het baren van een kind, dat wordt in sommige culturen ook in die houding gedaan. ( Hier heb ik zelf geen ervaring mee, surprise suprise.)

Mijn benen zijn vrij sterk ja, dat komt natuurlijk door die WC training, (en door dagelijks te fietsen) . Zo'n turks toilet moet wel even wennen, maar zoals ik al zei, het werkt verslavend, en zoals je nu ook weet, het is ook goede training voor de beenspieren, goede gymnastiek,

Zeg maar gerust Yoga.

Eh?
quote:HansHier schreef op 13 september 2010 @ 13:28:

[...]

Dan heb ik het niet begrepen, hoe werkt dat kraantje? Dat haal je weg als je een grote boodschap doet? (Of een kleine boodschap, als je niet kunt mikken ( praat even als man nu.))

Op die foto ziet het er een beetje overdreven uit.

Wat gebruikelijk is is dat er een klein slangetje hangt, net onder de bril aan de achterkant van de wcpot.

Ik weet niet hoe het precies technisch in elkaar zit maar er zit een kraantje op de waterleiding naast de wcpot, die je open kan draaien als je een straal wil. (En weer dicht natuurlijk)

Met zitten merk je er verder niks van. Met schoonmaken ook niet.
quote:luna30v schreef op 13 september 2010 @ 13:33:

[...]

ja 2 zelfs.. die kunnen ook een flink potje schijten trouwens die hebbe dan weer een tong die erbij kan heh? Das toch mooi geregeld door moeder natuur

Katten zitten toch ook op gehurkt, (en niet alleen in Turkije)? Daar kunnen wij mensen iets van leren wat onze stoelgang betreft.

Ik ben anders blij dat dit topic toch een serieuze discussie geworden is, lijkt me ook leuker voor TO als ze straks terugkomt ( van nieuw toaletpapier kopen.) Sorry TO, kon het niet laten.
Zo ziet het er bij de meeste huishoudens uit.

er komt ook geen enorme harde straal hoor.

Het is geen tuinslang.

Maar wel genoeg om de hele handel schoon te spoelen.
Deze laatste foto begrijp ik een stuk beter, misschien was die eerste foto toch wel een bidet? Of hoe zo'n reetspoeler dan ook mag heten.
Nee is wel dezelfde hoor.

Je kan volgens mij die slang er ook afhalen bij zo'n constructie.

Maargoed, het is wel handig.

Bij gebrek aan geschikte waterleiding in de wc staat hier een gietertje. Ook leuk.
Ik zit hier gehurkt op m'n toilet,

zo houd ik de boel schoon en net,

Ik begin met papier,

tel de velletjes fier,

Het water is voor later,

Ik heb een liter in m'n gieter,

Zo heb ik in een wips

weer een schone bibs.
Gezonder gaan eten kan niet, want ik eet al heel gezond vind ik zelf. Ik snoep haast nooit. Heel af en toe een periode dat ik paar dagen snoep koop en dat vrijwel in 1 keer opgaat. Tenminste bij mij thuis, bij mijn vriend eet ik wel meer snoep/chips.

En de paar keer dat ik snoep, bij de Mac eet of een Whopper neem, die wil ik niet laten schieten. Daarvoor vind ik het te lekker.

Ik zou eventueel wel kunnen beginnen met nat toiletpapier, mss scheelt dat.

Een reden (o.a) dat ik dit topic opende was trouwens dat mijn vriend zei, het met 4 keer af te kunnen. Ik kon in eerste instantie niet geloven dat het dan bij hem schoon kon zijn.
Misschien is het dan ook wel niet schoon. Vooral mannen hebben nogal eens wat haar in die regionen waar van alles aan blijft plakken...

Waarom niet spoelen met de douchekop? Kost je een paar minuutjes en het is brandschoon. Of spoelen met een fles water.

Je schiet met je vingers zo door nat toiletpapier heen of er blijven stukjes nat papier aan je kont plakken, beide niet zo prettig.
quote:luna1 schreef op 13 september 2010 @ 19:00:

Misschien is het dan ook wel niet schoon. Vooral mannen hebben nogal eens wat haar in die regionen waar van alles aan blijft plakken...

Waarom niet spoelen met de douchekop? Kost je een paar minuutjes en het is brandschoon. Of spoelen met een fles water.

Je schiet met je vingers zo door nat toiletpapier heen of er blijven stukjes nat papier aan je kont plakken, beide niet zo prettig.

Je bedoelt na de grote boodschap?

Lijkt me heel lastig om nou elke keer onder de douche te gaan staan na de grote boodschap.

En als je ergens anders bent waar geen douche is?
TO, heb je nog iets aan de tips hier?
Turks, Frans toilet vind ik helemaal niets, kans is groot dat je in je broek poept, plast (broek op je enkels). Dat je je evenwicht verliest en met je reet in de drek valt . Wat ik dan wel oke vind is dat ze in Thailand, Maleisie een soort tuinslang hebben aangesloten om de boel schoon te spoelen. Dat is vooral fris als het buiten zo warm is.

Maar als ik heb gepoept wil ik liever een hoge druk spuit om de boel schoon te maken .

Mijn ex veegde standaard maar 2 keer zijn billen en keek niet . Hoe ik dat weet? Hij had de smerige gewoonte om te gaan poepen als ik mijn tanden stond te poetsen....... :puke:
quote:Juf_achterbak schreef op 13 september 2010 @ 22:15:

Turks, Frans toilet vind ik helemaal niets, kans is groot dat je in je broek poept, plast (broek op je enkels). Dat je je evenwicht verliest en met je reet in de drek valt . Wat ik dan wel oke vind is dat ze in Thailand, Maleisie een soort tuinslang hebben aangesloten om de boel schoon te spoelen. Dat is vooral fris als het buiten zo warm is.

Maar als ik heb gepoept wil ik liever een hoge druk spuit om de boel schoon te maken .

Mijn ex veegde standaard maar 2 keer zijn billen en keek niet . Hoe ik dat weet? Hij had de smerige gewoonte om te gaan poepen als ik mijn tanden stond te poetsen....... :puke:Wat een goede timing van jullie beiden. En dat je zo discreet keek of hij wel keek.
To is al weg: vervallen
quote:HansHier schreef op 13 september 2010 @ 22:18:

[...]

Wat een goede timing van jullie beiden. En dat je zo discreet keek of hij wel keek.??? Als ik mijn tandenpoets heb ik altijd mijn ogen open, en aangezien ik hem in de spiegel kon zien zitten, is dat niet zo moeilijk...................
quote:Hummeltje_ schreef op 13 september 2010 @ 09:59:

Het heeft geen zin meer om te reageren, ik kijk hier niet meer en zal ook niet meer reageren.
Maar zo'n bidet of fonteintje ...spuit die niet alles de verkeerde richting op? Dus van achteren naar voren? Zo krijg je toch blaasontsteking of andere narigheid? En die fles water, hoe doe je dat als je van voren naar achteren wilt spoelen? Dat kan toch haast niet?
Ik vind hier dingen van.
quote:Juf_achterbak schreef op 13 september 2010 @ 22:43:

[...]

??? Als ik mijn tandenpoets heb ik altijd mijn ogen open, en aangezien ik hem in de spiegel kon zien zitten, is dat niet zo moeilijk.......................Tuurlijk, maar wat die timing betreft...hij had toch gewoon even discreet kunnen wachten?
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 september 2010 @ 23:08:

Maar zo'n bidet of fonteintje ...spuit die niet alles de verkeerde richting op? Dus van achteren naar voren? Zo krijg je toch blaasontsteking of andere narigheid? En die fles water, hoe doe je dat als je van voren naar achteren wilt spoelen? Dat kan toch haast niet?

Van achteren naar voren. , precies.

Ik zou zeggen , probeer het gewoon, oefening baart nog altijd kunst.
quote:HansHier schreef op 13 september 2010 @ 23:11:

[...]

....Tuurlijk, maar wat die timing betreft...hij had toch gewoon even discreet kunnen wachten?Oh bedoel je dat, ja inderdaad ik werd er ook altijd kwaad om. Die stank is echt niet leuk. Plassen oké, maar poepen waar ik bij ben.......
quote:Juf_achterbak schreef op 14 september 2010 @ 01:03:

[...]

Oh bedoel je dat, ja inderdaad ik werd er ook altijd kwaad om. Die stank is echt niet leuk. Plassen oké, maar poepen waar ik bij ben....... Ach, zie het als een teken van vertrouwen en intimiteit..
Goffer..... Ik mis ook altijd alle pret!

Hilarisch topic dit.
quote:HansHier schreef op 14 september 2010 @ 01:14:

[...]

Ach, zie het als een teken van vertrouwen en intimiteit..Mâh als ik een scheet in bed liet, kon hij dat ook niet waarderen
quote:Zanne schreef op 13 september 2010 @ 21:43:

[...]

Je bedoelt na de grote boodschap?

Lijkt me heel lastig om nou elke keer onder de douche te gaan staan na de grote boodschap.

En als je ergens anders bent waar geen douche is?Je hoeft je toch niet helemaal uit te kleden en onder de douche te gaan staan? Broek uit, douche aan, even spoelen en je bent binnen 2 minuten klaar. En zoals ik al schreef, als er geen douche is spoel je op het toilet met een fles water. Niks lastigs aan.
quote:Sabeltandcavia schreef op 13 september 2010 @ 23:08:

Maar zo'n bidet of fonteintje ...spuit die niet alles de verkeerde richting op? Dus van achteren naar voren? Zo krijg je toch blaasontsteking of andere narigheid? En die fles water, hoe doe je dat als je van voren naar achteren wilt spoelen? Dat kan toch haast niet?Het is even oefenen, maar best te doen. Als het goed is zit je er alleen met je anus boven. Met een fles van voren naar achteren spoelen kan wel, maar het is het makkelijkst om eerst achter te doen en daarna nog even voor. Als je eventueel wat naar voren gespoeld hebt, spoel je het daarmee weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven