Gezondheid alle pijlers

Afvegen na grote boodschap...

13-09-2010 09:59 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het heeft geen zin meer om te reageren, ik kijk hier niet meer en zal ook niet meer reageren.
HansHier, is een turks toilet een gat in de grond? Of een lager toilet?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Lloreyi schreef op 13 september 2010 @ 11:53:

Moet je wel stevig wc-papier hebben anders valt het uit elkaar terwijl je veegt. Misschien is keukenrol net wat steviger?

Heb ik geen last van, daar ik goede kwaliteit wc-papier aanschaf. Dat is nou net iets waar ik echt niet op bezuinig

Hummeltje, moet je soms echt 6 keer per dag naar de wc? Ben je recentelijk nog bij de HA geweest, want dat lijkt me niet helemaal gezond. Ook niet als je een prikkelbare darm hebt. Volg je wel een speciaal dieet om het zo leefbaar mogelijk te houden?
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Plaatje plakken lukt niet,

Maar het is inderdaad een opening op grondniveau.
Bij een prikkelbare darm is het heel goed mogelijk dat je zes keer per dag naar de wc moet. Helaas.

Maar het is wel belangrijk dat je zelf inzicht krijgt in wat je kunt doen om het beter te krijgen. Dat is een proces wat jaren kan duren, maar het kan wel helpen.

Hum, heb je niet ontzettend pijn aan je achterkant dan, van al dat vegen?

Als ik diarree heb is het op een gegeven moment heel pijnlijk 'daar'.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ah okee, HH. Ben dan wel verbaasd dat je het meldt alsof je van de ene op de andere dag besluit zo'n toilet nemen.

Lijkt me best een rigoreuze aanpassing in je huis.
Turks toilet
quote:Moonlight82 schreef op 13 september 2010 @ 12:16:

Ah okee, HH. Ben dan wel verbaasd dat je het meldt alsof je van de ene op de andere dag besluit zo'n toilet nemen.

Lijkt me best een rigoreuze aanpassing in je huis.

....Misschien, maar het is niet zo ingewikkeld, je hebt ook lager modellen toaletten, die makkelijker geplaatst kunnen worden.

Maar is het een keer veranderd, heb je ook Jaaaarenlang plezier.
Een toilet aanpassen lijkt me wat rigoreus voor iets dat in een keer over kán zijn. Plus, ik vind het zulke gore dingen (vooral die openbare).

Voedingstips en goed vegen lijken me betere dingen dan een heel toilet verbouwen!
quote:Minoutje schreef op 13 september 2010 @ 12:25:

Een toilet aanpassen lijkt me wat rigoreus voor iets dat in een keer over kán zijn. Plus, ik vind het zulke gore dingen (vooral die openbare).

Voedingstips en goed vegen lijken me betere dingen dan een heel toilet verbouwen!Of ze goor zijn ligt uiteraard aan de gebruiker. Deze toiletten kunnen ook schoongemaakt worden..en wat openbare betreft, je zit tenminste niet met je achterwerk op een ding waar anderen ook op hebben gezeten.
Maar dan nog zou ik zo'n toilet als extra nemen. Dat bezoek gewoon op een oerhollandse WCpot kan plaatsnemen.

(Ik heb ook een prikkelbare darm en als ik geholpen zou zijn met zo'n gat in de grond heb ik het er best voor over)

Hans heb jij zo'n ding?

En als je dan op vakantie bent bijvoorbeeld, (niet in Turkije) lukt het dan nog wel om op een normaal toilet te gaan? Of krijg je dan verstopping?
quote:Moonlight82 schreef op 13 september 2010 @ 12:53:

Hans heb jij zo'n ding?

En als je dan op vakantie bent bijvoorbeeld, (niet in Turkije) lukt het dan nog wel om op een normaal toilet te gaan? Of krijg je dan verstopping?

Grapjas, Het is inderdaad verslavend, zo'n turks toilet. Als je daar een keer aan gewend bent, kun je niet terug naar zo'n hoog model, je krijgt dan akuut een dagenlange verstopping ( en skin-tags.. )

Ik heb er zelf nog géén, maar het staat wel op m'n verlanglijstje.
Tsk dat ik hier nog serieus post ook

Wat ook kan helpen voor een betere stoelganghouding op de wc, is een opstapje voor je wc zetten voor je voeten, zodat je knieën hoger zijn.
Je hoeft niet zozeer zo'n lage pot te nemen hoor.

Een slangetje in de pot kan ook.

Is veel makkelijker, kan in een gewone wc en je kan hem zelf open en dicht draaien. Zodat iedereen op zijn eigen manier die wc kan gebruiken.
Kuzu, op jouw foto staat niet een toilet zelf, maar een ding dat je naast het toilet plaatst. In plaats van een fles water, dat je veel in sommige landen ziet.
Hoe bedoel je?

Mijn schoonouders hebben het ook zo hoor, in hun 'gewone' wc.

Geen los bidet.
hmm...werkt dit hetzelfde als met geeuwen?

..tijdens het lezen is mijn drol me ook binnenwaardse kopjes aan het geven..

ik zal zo ff papiertjes tellen..
Luna ga je kont mond spoelen, gatverdamme
quote:Kuzu schreef op 13 september 2010 @ 13:10:

Je hoeft niet zozeer zo'n lage pot te nemen hoor.

Een slangetje in de pot kan ook.

[afbeelding]

Is veel makkelijker, kan in een gewone wc en je kan hem zelf open en dicht draaien. Zodat iedereen op zijn eigen manier die wc kan gebruiken.Lekker, zo'n kouwe plens tegen je onderkantje....brrrr
quote:Kuzu schreef op 13 september 2010 @ 13:17:

Hoe bedoel je?

Mijn schoonouders hebben het ook zo hoor, in hun 'gewone' wc.

Geen los bidet.Dan heb ik het niet begrepen, hoe werkt dat kraantje? Dat haal je weg als je een grote boodschap doet? (Of een kleine boodschap, als je niet kunt mikken ( praat even als man nu.))
quote:Ainne schreef op 13 september 2010 @ 13:20:

Luna ga je kont mond spoelen, gatverdammeff wachte..

quote:Kipstra schreef op 13 september 2010 @ 13:22:

[...]

Lekker, zo'n kouwe plens tegen je onderkantje....brrrr

Nou, idd. Daar knijpen mijn billen spontaan van samen, wordt het nog geen frisse anus.

Ik spoel altijd na onder de douche. Een minuutje met lauw water en het is schoon. Hoef je echt niet helemaal onder de douche te gaan staan hoor. En als ik niet thuis ben met een flesje water.

Geen geklooi met zeep en vochtig wc-papier, voor je het weet zit je anus onder het eczeem, heb je er nog een probleem bij.
quote:HansHier schreef op 13 september 2010 @ 12:30:

[...]

Of ze goor zijn ligt uiteraard aan de gebruiker. Deze toiletten kunnen ook schoongemaakt worden..en wat openbare betreft, je zit tenminste niet met je achterwerk op een ding waar anderen ook op hebben gezeten.Ik zit nooit op een openbaar toilet, gatverdamme zeg. En ik sta liever ook niet in de drek van iemand anders.
quote:luna30v schreef op 13 september 2010 @ 13:17:

hmm...werkt dit hetzelfde als met geeuwen?

..tijdens het lezen is mijn drol me ook binnenwaardse kopjes aan het geven..

.Heb jij ook katten thuis toevallig?
quote:HansHier schreef op 13 september 2010 @ 13:30:

[...]

Heb jij ook katten thuis toevallig?ja 2 zelfs.. die kunnen ook een flink potje schijten trouwens die hebbe dan weer een tong die erbij kan heh? Das toch mooi geregeld door moeder natuur
Hans, jouw benen moeten wel sterk zijn trouwens als je zo gek bent op zo'n gat in de grond. Ik sta altijd te trillen als een gek het langer dan een minuut duurt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven