Afvegen na grote boodschap...
maandag 13 september 2010 om 10:43
Weet je wat ik niet zo goed snap, Hummeltje?
Dat jij dus zelf ook wel weet dat 25 keer niet normaal is. Maar ipv te vragen " joh, hoe zou dat komen? " open je een topic met de vraag hoe vaak wij nou onze anus aaien. Daar heb je toch geen reet aan? Wilde je na drie dagen opsommingen van anderen eens een keer posten " wat zou ík hebben, dan? "?
Dat jij dus zelf ook wel weet dat 25 keer niet normaal is. Maar ipv te vragen " joh, hoe zou dat komen? " open je een topic met de vraag hoe vaak wij nou onze anus aaien. Daar heb je toch geen reet aan? Wilde je na drie dagen opsommingen van anderen eens een keer posten " wat zou ík hebben, dan? "?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 13 september 2010 om 10:46
Als je PDS (prikkelbare darm syndroom) hebt, kan je moeite hebben om 'complete' drollen uit te persen, waardoor er meer blijft zitten en je dus veel moet vegen. Wat dan goed is, is veel (water) drinken en vezelrijk eten. En vochtig toiletpapier is dan ook prettig. Verder kun je er weinig aan doen. Geen ramp maar wel onprettig.
maandag 13 september 2010 om 11:22
Nu heb ik misschien een stomme vraag:
HansHier geeft de tip om een turks toilet te gebruiken. Maar daar is toch een halve verbouwing voor nodig? Je zegt toch niet: nou het wc-papier gaat zo hard, laten we een ander toilet nemen, kijken of dat scheelt?
(Ik vraag het omdat bij PDS-tips ook wel eens gezegd wordt dat een ander toilet zou kunnen helpen, maar hoe probeer je dat dan uit?)
HansHier geeft de tip om een turks toilet te gebruiken. Maar daar is toch een halve verbouwing voor nodig? Je zegt toch niet: nou het wc-papier gaat zo hard, laten we een ander toilet nemen, kijken of dat scheelt?
(Ik vraag het omdat bij PDS-tips ook wel eens gezegd wordt dat een ander toilet zou kunnen helpen, maar hoe probeer je dat dan uit?)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
maandag 13 september 2010 om 11:24
maandag 13 september 2010 om 11:26
maandag 13 september 2010 om 11:27
maandag 13 september 2010 om 11:29