Gezondheid alle pijlers

Afvegen na grote boodschap...

13-09-2010 09:59 175 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het heeft geen zin meer om te reageren, ik kijk hier niet meer en zal ook niet meer reageren.
Weet je wat ik niet zo goed snap, Hummeltje?

Dat jij dus zelf ook wel weet dat 25 keer niet normaal is. Maar ipv te vragen " joh, hoe zou dat komen? " open je een topic met de vraag hoe vaak wij nou onze anus aaien. Daar heb je toch geen reet aan? Wilde je na drie dagen opsommingen van anderen eens een keer posten " wat zou ík hebben, dan? "?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als je PDS (prikkelbare darm syndroom) hebt, kan je moeite hebben om 'complete' drollen uit te persen, waardoor er meer blijft zitten en je dus veel moet vegen. Wat dan goed is, is veel (water) drinken en vezelrijk eten. En vochtig toiletpapier is dan ook prettig. Verder kun je er weinig aan doen. Geen ramp maar wel onprettig.
Nu weet ik dat BGB, maar voor dit topic was ik aan het twijfelen. Omdat ik ook weet dat het bij iedereen anders is.

Ik heb een spastische darm, dacht dat het daaraan lag. En waarschijnlijk is dat ook zo.
Ach, het topic loopt wel goed ondanks de bahs en de ieuws Doe me denken aan het topic: ik eet wc-papier..
Het ligt dus waarschijnlijk aan je spastische darm?

Als je dat weet, had je dus helemaal niet die rare vragen hoeven te stellen.
quote:Minoutje schreef op 13 september 2010 @ 10:51:

Doe me denken aan het topic: ik eet wc-papier.. Ik geloof dat het maar goed is dat ik dat gemist heb!
quote:Minoutje schreef op 13 september 2010 @ 10:51:

Ach, het topic loopt wel goed ondanks de bahs en de ieuws Doe me denken aan het topic: ik eet wc-papier..Gatver. Deed TO dat voor of na het afvegen?
quote:scroppino schreef op 13 september 2010 @ 10:53:

Het ligt dus waarschijnlijk aan je spastische darm?

Als je dat weet, had je dus helemaal niet die rare vragen hoeven te stellen.Die staan er toch ook niet meer!
Oh, ik heb het topic gevonden, en de titel is erger dan de inhoud gelukkig.
quote:Hummeltje_ schreef op 13 september 2010 @ 10:55:

Die staan er toch ook niet meer!Niet meer nee, dat zeg je goed. Maar je had dit topic dus helemaal niet hoeven openen, als je toch zelf al weet waaraan het ligt?
Dat topic valt reuze mee, de vraag is toen alleen anders gesteld
PDS en spastische darm is hetzelfde. Dus ja, daar ligt het aan.
Maar Hummel, is het élke dag zo dat je 20/25 keer ehh.. schrobt? Dat lijkt me niet normaal nee.
Nee niet elke dag Minoutje.
De vragen staan er niet meer, maar stonden er wel.

Of doe je alsof je ze nooit hebt gesteld, omdat ze verwijderd zijn?
Zucht, blijf je daarover bezig?
Waar gaat dit over???
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Nu heb ik misschien een stomme vraag:

HansHier geeft de tip om een turks toilet te gebruiken. Maar daar is toch een halve verbouwing voor nodig? Je zegt toch niet: nou het wc-papier gaat zo hard, laten we een ander toilet nemen, kijken of dat scheelt?

(Ik vraag het omdat bij PDS-tips ook wel eens gezegd wordt dat een ander toilet zou kunnen helpen, maar hoe probeer je dat dan uit?)
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Nah, mensen hebben commentaar op de OP omdat het niet interessant is hoe vaak iedereen hier veegt.

Past TO hem aan met die vraag eruit, krijgt ze daar weer commentaar op.

t Is nooit goed zo.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Dat vraag ik me ook af. Wij hebben net een nieuwe badkamer en nieuwe wc, denk niet dat mijn vader nog een keer wilt verbouwen.

Maar goed, ik heb antwoord op mijn vraag of het normaal is. Van de buikpijn die ik vaak heb, wist ik al wel dat het hoort bij PDS.
quote:Moonlight82 schreef op 13 september 2010 @ 11:30:

Het ligt er ook nog aan hoe je veegt. Maar ik durf eigenlijk niet in details te treden daarover Men vege van voor naar achter en vooral niet te vaak. Water doet wonderen ipv dat geschrob.
Als je vader geen zin heeft om een nieuw toilet te bouwen, kun je het misschien in de struiken uitproberen
quote:juno2001 schreef op 13 september 2010 @ 11:27:

Ik zeg: kannetje koud/lauw warm water met zachte zeep, zachtjes wassen, geen geschrob.. Niks geen 30.000 keer vegen. 2 Keer wassen volstaat EN: je preoppuccupatie laten varen, klinkt bijna obsessief!
Hummeltje, ik kreeg spontaan aandrang tijdens het lezen van je topic. Speciaal voor jou even geteld: 5 keer geveegd.

Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
Het ligt er ook nog aan hoe je veegt. Maar ik durf eigenlijk niet in details te treden daarover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven