Gezondheid alle pijlers

Al 4 weken een verstopte neus, geen reuk en smaak

14-09-2014 20:30 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Zoals de titel het al zegt heb ik al 4 weken last van een verstopte neus en een verminderde smaak en reuk het lijkt wel alsof de smaken en geuren niet goed doorkomen

Heb van alles al geprobeerd neussprays , stomen en zout opsnuiven

Het begon allemaal door het slapen in de vliegtuig met een oorontsteking waarna ik wakker werd met het gevoel alsof me hele gezict verstopt zat had ook wekenlanga last van bloedneuzen en verstopte oren war nu wel wat minder is

Wat mij echt dwarszit is dat ik echt niks goed kan proeven en dat af en toe me oren ploppen ook irritant s de neusklank in me stem

Kan iemand me een hart onder de riem steken en of advies geven

Heb ik hier te maken met een sinusitis of neuspoliepen of een zware verkoudheid etc.

Begin er echt helemaal gek van te worden

Alvast bedankt iedereen

Sjors
Naar de huisarts en een doorverwijzing naar de kno arts vragen ?

Herken de klachten ik heb een septumcorrectie gehad waarbij ook poliepen zijn verwijderd .
Allereerst: die hoofdletters in de titel is echt hoogst irritant.

Ten tweede ben je al eens naar de huisarts geweest?
En ten derde: waarom maak je hier een nieuw topic van?! Je vorige topic ging hier ook over... Als je daarin verder schrijft, weten alle lezers/reageerders ook wat er eerder is gebeurd en geschreven!
Al 4 weken en je bent niet naar de huisarts geweest? Dan zal het wel meevallen allemaal.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Toch relaxd die online consulten van tegenwoordig

Ik weet nog wel van vroegah, toen ging ik als er iets was even langs mn huisarts...
quote:sjors1996 schreef op 14 september 2014 @ 20:30:

... en zout opsnuivenLijkt me overigens niet erg goed, voor slijmvliezen die toch al geirriteerd zijn. Of doel je op zoutoplossing?
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 14 september 2014 @ 20:32:

Allereerst: die hoofdletters in de titel is echt hoogst irritant.

Ten tweede ben je al eens naar de huisarts geweest?

Jaa ben 2x naar de huisarts gegaan 2 verschillende maar het enige wat zij kunnen doen is een neusspray meegeven verder me oren gecheckt zat oorsmeer in en wat geirriteerd

Maar zoals ik al eerder opmerkte vroeg ikme af wie dit ook eerder heeft meegemaakt
quote:tof schreef op 14 september 2014 @ 20:47:

[...]

Lijkt me overigens niet erg goed, voor slijmvliezen die toch al geirriteerd zijn. Of doel je op zoutoplossing?Sorry bedoelde een zoutoplossing 1 theelepel met lauw water
En dit kon niet in je andere topic? ga naar de ha.
quote:Istar_ schreef op 14 september 2014 @ 20:50:

En dit kon niet in je andere topic? ga naar de ha.

Jaa sorry daarvoor dacht beter dat ik de huidige siuaftie gewoon opnieuw beschrijf

Ben al geweest naar de ha

Nog advies?
quote:sjors1996 schreef op 14 september 2014 @ 20:52:

[...]

Jaa sorry daarvoor dacht beter dat ik de huidige siuaftie gewoon opnieuw beschrijf

Nog advies?Teruggaan.
HA en KNO.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
quote:sjors1996 schreef op 14 september 2014 @ 20:52:

[...]

Nog advies?Wat zei de ha?
Vliegen als je verkouden bent kan funest zijn. Ik ben mijn reuk en smaak anderhalf jaar lang kwijt geweest. Een familielid heeft er een jaar last van gehad.

Er is niets aan te doen. Het komt terug of niet.
quote:Ikbenanoniem schreef op 14 september 2014 @ 21:06:

Vliegen als je verkouden bent kan funest zijn. Ik ben mijn reuk en smaak anderhalf jaar lang kwijt geweest. Een familielid heeft er een jaar last van gehad.

Er is niets aan te doen. Het komt terug of niet.Ik werd pas verkouden door het vliegen en hoe zat het dan bij u? Ook last van een verstopte neus etc??
Vraag om verwijsbrief naar KNO-arts. Na 4 weken geen verbetering lijkt mij dat wel een logische stap.
quote:Quinty schreef op 14 september 2014 @ 21:11:

Vraag om verwijsbrief naar KNO-arts. Na 4 weken geen verbetering lijkt mij dat wel een logische stap.Wachttijd is 2 weken ... pff heb pas volgende week een afspraak staan
Eerst zwaar verkouden met een verstopte neus. Later ging die wel weer open maar mijn reuk en smaak was niet normaal. Eerst rook en smaakte alles naar vies, nat karton (tenminste, dat stelde ik me bij die vieze geur en smaak voor). Een tijd later gingvdat naar helemaal niets.

De huisarts en KNO arts konden niets vinden. Als het herstelt kan het dus erg lang duren.
quote:Ikbenanoniem schreef op 14 september 2014 @ 21:14:

Eerst zwaar verkouden met een verstopte neus. Later ging die wel weer open maar mijn reuk en smaak was niet normaal. Eerst rook en smaakte alles naar vies, nat karton (tenminste, dat stelde ik me bij die vieze geur en smaak voor). Een tijd later gingvdat naar helemaal niets.

De huisarts en KNO arts konden niets vinden. Als het herstelt kan het dus erg lang duren.

Oo bedankt

En had u ook last van verstopte oren
quote:sjors1996 schreef op 14 september 2014 @ 21:13:

[...]Wachttijd is 2 weken ... pff heb pas volgende week een afspraak staan

Oooh, je hèbt al een afspraak bij de KNO-arts?

Dan als enige advies: nog even geduld!
quote:sjors1996 schreef op 14 september 2014 @ 21:17:

[...]

Oo bedankt

En had u ook last van verstopte oren

Zeg maar je hoor.

Ik weet het eerlijk gezegd niet meer. Het is al ruim 20 jaar geleden en ik vond die vieze smaak en later geen smaak het ergste.

Bij mijn broer zaten zijn oren wel dicht geloof ik.

De verschijnselen die ik had kwamen door de druk in het vliegtuig. Dat in combinatie met al geirriteerde slijmvliezen zorgde voor problemen.
quote:Ikbenanoniem schreef op 14 september 2014 @ 21:37:

[...]

Zeg maar je hoor.

Ik weet het eerlijk gezegd niet meer. Het is al ruim 20 jaar geleden en ik vond die vieze smaak en later geen smaak het ergste.

Bij mijn broer zaten zijn oren wel dicht geloof ik.

De verschijnselen die ik had kwamen door de druk in het vliegtuig. Dat in combinatie met al geirriteerde slijmvliezen zorgde voor problemen.

Dit s echt vette pech wat moet ik nu doen

Begin echt gek te worde
Niet gek worden, want dan moet je ook nog naar de psych.

Geduld hebben, kijken of de KNO arts iets kan vinden en zo niet, nog veel langer geduld hebben.

Sterkte!
Je valt in herhaling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven