Gezondheid alle pijlers

Al 4 weken een verstopte neus, geen reuk en smaak

14-09-2014 20:30 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Zoals de titel het al zegt heb ik al 4 weken last van een verstopte neus en een verminderde smaak en reuk het lijkt wel alsof de smaken en geuren niet goed doorkomen

Heb van alles al geprobeerd neussprays , stomen en zout opsnuiven

Het begon allemaal door het slapen in de vliegtuig met een oorontsteking waarna ik wakker werd met het gevoel alsof me hele gezict verstopt zat had ook wekenlanga last van bloedneuzen en verstopte oren war nu wel wat minder is

Wat mij echt dwarszit is dat ik echt niks goed kan proeven en dat af en toe me oren ploppen ook irritant s de neusklank in me stem

Kan iemand me een hart onder de riem steken en of advies geven

Heb ik hier te maken met een sinusitis of neuspoliepen of een zware verkoudheid etc.

Begin er echt helemaal gek van te worden

Alvast bedankt iedereen

Sjors
quote:Lotte35 schreef op 25 september 2014 @ 08:32:

[...]

Dat begrijp ik, maar hij zit er duidelijk mee.

In feite is er door ons ook geen antwoord te geven op zijn vraag, maar ik zie ook niet zo goed het nut ervan in om dan maar te komen melden dat er ergere problemen zijn. Dat zal namelijk altijd het geval zijn.Ik zal hem onder 'negeer' zetten, het irriteert me. Zal wel aan mij liggen.
quote:lilalinda schreef op 25 september 2014 @ 08:36:

Ik zal hem onder 'negeer' zetten, het irriteert me. Zal wel aan mij liggen.

Kan ik op zich ook wel weer inkomen hoor.

Je kunt niet voor elk probleem begrip hebben, toch?

Heb ik ook niet hoor. Negeren (al dan niet met behulp van een knop ) werkt dan inderdaad het beste.
quote:Lotte35 schreef op 25 september 2014 @ 08:09:

Het is waar dat wij er niets aan kunnen doen, maar zijn er niet altijd ergere dingen dan de problemen hier op het forum? (Ik bedoel: 'Help, wat moet ik vanavond eten', of 'Mijn scharrel sms't me niet terug' zijn nou ook niet bepaald wereldschokkend...).

Sjors, ik begrijp heel goed dat het niet goed proeven een probleem voor je is. Eten is gewoon geen plezier als het nergens naar smaakt. Zeker omdat je niet weet hoe lang dit gaat duren, kan ik me voorstellen dat je er soms wat moedeloos van wordt.

Maar probeer erop te vertrouwen dat het van voorbijgaande aard is. En als je denkt dat het neuspoliepen zijn, ga je terug naar de huisarts. Maar niet jezelf er zo in verliezen, dat gaat je écht niet helpen!

Eindelijk een persoon die wel wat medelijden toont

Iedereen hier is zo harteloos

Heb maandag een ct scan en pas over een maand weer een afspraak gepland staan bij de kno arts

En voor al die domme reacties ik vraag toch om hulp advies of ervaring als je dat niet kan toevoegen aan seze topic hoef je van mij part helemaal niet te reageren onvolwassen gedrag....
Heb je al gegoogled op voedingswaren die verlichting kunnen bieden? B.v. Cayennepeper is slijmoplossend, verse gember is heel goed voor je immuunsysteem en rode peper doet ook wonderen voor je sinusen. Misschien dat dat helpt?
Heb nog steeds last hiervan al maanden zonder reuk en smaak

Iemand dit ook meegemaakt?

Komt het ooit weer terug
Wat verwacht je nou eigenlijk van ons?
Ik heb hier ook last van. Bij de kno arts geweest. Had oa poliepen, met een fess operatie verwijderd. Daarna nog steeds last. Kno arts heeft gezegd dat ik er mee moet leren leven en dat doe ik nu ook. Helaas is dit de realiteit.
Waarom stel je elke keer opnieuw dezelfde vraag Sjors? Ik denk dat niemand ineens wél zijn glazen bol van stal heeft gehaald.
quote:sjors1996 schreef op 29 september 2014 @ 22:26:

Heb nog steeds last hiervan al maanden zonder reuk en smaak

Iemand dit ook meegemaakt?

Komt het ooit weer terugBij mij niet. Ik ruik nu ruim 10 jaar niks en mijn smaak is gruwelijk slecht. Vervelend, maar ook geen ramp. Niet dat ik chefkok was, of de neus van een parfumhuis of zo.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven