Gezondheid alle pijlers

Al een week griep :(

05-04-2013 10:47 53 berichten
Sinds een week heb ik griep. Nadat ik zondag koorts heb gekregen, lig ik al dan niet op bed. Dinsdag besloot ik de huisarts te bellen, maar ik krijg daar geen gehoor. Een afspraak krijg ik niet want 'deze griep die u heeft is viraal en kan wel 10 tot 15 dagen aanhouden'. Ik ben aan het einde van mijn latijn. Allebei mijn kinderen van 4 en 6 zijn ook ziek. Mijn man en familie proberen zoveel mogelijk bij te springen, maar ik zit soms ook alleen met ze.

Ik ben teleurgesteld in de houding van mijn huisarts, of eigenlijk haar assistenten. Nadat ik gisteren nogmaals heb gebeld of dat ik toch alsjeblieft langs mag komen omdat mijn koorts al meer dan 5 dagen aanhoudt, leef ik zo'n beetje op staande voet van oorlog met de assistenten. Er is letterlijk tegen mij gezegd dat ik de eerstkomende week geen afspraak krijg. Kan zij zomaar voor mij beslissen dat ik de huisarts niet mag zien of spreken? Ook zegt ze dat ik niet hoef te proberen? om op een andere manier binnen te komen omdat er een sterretje achter mijn naam staat.

Ik ben totaal niet onbeschoft geweest (ben ook geen onbeschoft persoon). Ik heb alleen maar 2x gebeld met de vraag of ik, na 5 dagen koorts een afspraak kon krijgen met de huisarts. De assistente zegt op haar beurt weer dat de huisarts toch niets doet omdat het om een virale infectie gaat die wel twee weken kan duren. Ondertussen voel ik mij steeds beroerder worden en niet in staat voor mijn kinderen te zorgen.

Wat moet ik doen? Maar gewoon afwachten of toch weer de huisarts bellen? Ik heb niet vaak de griep met koorts (laatste keer was 20jaar geleden) maar weet wel dat ik toen Penicilline kreeg waardoor het na 3 dagen weer beter ging.....
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 05 april 2013 @ 17:09:

Een sterretje bij haar naam betekent dat de assistente haar een lastig mens vindt en haar niet te makkelijk een afspraak zal geven.Ja maar TO zegt nooit te gaan, je krijgt niet spontaan een sterretje...
Dat kreeg ze na 2x bellen. Belachelijk.
Ga in therapie!
En het heet trouwens een kruisje, ze zei het nog fout ook
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven