Gezondheid alle pijlers

Alcohol 14 jaar over de datum gedronken

12-01-2014 16:25 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een halve fles op van 14 jaar geleden en toen ik m'n laatste slokje ging nemen zag ik dat er heel veel witte beestjes inzaten die nog bewogen. Ik heb heel veel op dus ik neem aan dat ik ook veel van die beestjes op heb!

Ik merk nu ook de laatste dat ik me niet goed voel en de heletijd bulten krijg op mijn armen en dat het dan heel erg gaat jeuken en opeens is het dan weg..

Wat raden jullie mij aan?
quote:williamsz schreef op 12 januari 2014 @ 16:31:

@ BrandNewNick Ja bedankt haha! Misschien is het wel helemaal niet erg maar sinds ik het gedronken heb voel ik me ook helemaal niet goed..Nah lekker dan.... bel een arts.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Sorry hoor!! Ik geloof er geen woord van!!

Meneer zoekt gewoon aandacht.

Larven/maden houden het geen dag in cola, laat staan in alcohol....
Waar een wil is, is een weg
Sinds ik je topic heb gelezen, ben ik al misselijk. Kan me voorstellen, dat jij van het idee alleen al beroerd wordt.
Was het wijn of likeur of zo'n mixdrankje (Safari of zo) ? Want wat jij als beestjes ziet kan best gist zijn of vlokjes van sap wat is gaan bezinken.

Als het echt bedorven is word je meteen ziek. Als je na twee dagen nog niet overgegeven hebt of geen diarree hebt dan is er niks aan de hand.

Bultjes op je armen kan een allergie zijn maar kunnen ook gewoon muggenbulten zijn, het is heel zacht op het moment dus zijn er ook muggen.

Ik zou er niet de HAP voor bellen.
Waarschijnlijk zit ie nog met een kater
quote:williamsz schreef op 12 januari 2014 @ 16:30:

Luister, ik was helemaal niet dronken of aangeschoten op dat moment. Er zaten gewoon beestjes in die de heletijd bewogen. Ik zag het op de laatste moment. Ik weet namelijk zelf wel wat ik gezien heb.. En ten 2e ik vraag gewoon om hulp.

Meld je hier maar even:

www.parnassia.nl/Psychiat ... assenen/acute-psychiatrie

Schat, al zaten er echt beestjes in die fles (wat het ook was) daar krijg je nog niets van. Dat verteer je gewoon. Je hebt ook heus wel eens een vlieg of een spin in geslikt in je slaap, waarschijnlijk wel meerdere.
Delirium??
Enige 'South Africa' dat ik als drank kan vinden is een koffielikeur, zo'n creme. Dus ik denk eigenlijk dat die witte beestjes gewoon geschifte melk is ofzo, dat nog wat rondwaarde in de alcohol.

Beesten kunnen niet leven in alcohol, daarom wordt het gebruikt om te ontsmetten en om dode beesten in te bewaren.
Later is nu
14 jaar oude drank... en nadat je alle stof er af hebt geveegd vraag je je niet af of het nog wel goed is? Of even geroken? Nee, jij pleurt een glas vol en drinkt het nog op ook! Ik geloof er geen flikker van.
BGB, dat zeg je nou wel, maar lees dit eens...

http://m.hln.be/hln/m/nl/ ... -alcohol-bijt-vrouw.dhtml
O en ik geloof niks van TO's verhaal, by the way.
0 dagen lid en dit is zijn? eerste post. Leuk verhaal, maar met 14 jaar oude drank ben je de fout in gegaan. Had er 2 of 3 jaar van gemaakt. Beginnersfout zullen we maar denken.
Aaaiiiii SeBAstassaUnaCanzone.. lastig/pijnlijk!

Wiskey en dergelijke is toch gewoon na 14 jaar nog te drinken? Daar hoef je je toch niet druk over te maken?

Was het misschien Southern Comfort?

Later is nu
Bel de krant! Hopelijk heb je de fles met levende inhoud nog!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nou nou, wat denken jullie dat er allemaal wel niet in, op en van rottend/fermenterend fruit leeft?

Tot een bepaald alcohol percentage is er genoeg microleven dat in staat is om daarin te overleven. Kunnen ook zomaar bacteriën zijn, die kunnen ook wel eens gezellige vormen aannemen, waardoor ze op beestjes lijken. Waarschijnlijk niets wat schadelijk is.

Die bultjes klinken als netelroos/utricaria. Waarschijnlijk een allergische reactie ergens op.
Hahahahahahahaaaa
Na een halve fles alcohol voel ik me ook niet goed nee.
Iniedergeval allemaal bedankt voor de leuke reactie's ookal zaten er een paar bij die denken dat ze het beter weten. Heel jammer maar goed. Bedankt voor de Reactie's ik ga gewoon de huis arts wel bellen haha.

Xx mij
Misschien denken die mensen het niet alleen, Wiliamsz..
Later is nu
quote:williamsz schreef op 12 januari 2014 @ 17:17:

Iniedergeval allemaal bedankt voor de leuke reactie's ookal zaten er een paar bij die denken dat ze het beter weten. Heel jammer maar goed. Bedankt voor de Reactie's ik ga gewoon de huis arts wel bellen haha.

Xx mijIk zou me er maar alvast op voorbereiden dat, mocht de huisarts je serieus nemen, hij/zij ook zal willen weten welk soort (niet merk!) drank het is en met welk alcoholpercentage. Geeft niks dat je hier die vraag steeds negeert, maar dat lijkt me dan echt wel stupide.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
@ ClaudeFiolle Haha nou dat zou ik dan even moeten opschrijven als ik de fles nog kan vinden in mijn wijnkast. Bedankt! Haha.
[quote]williamsz schreef op 12 januari 2014 @ 16:25:

Ik heb een halve fles op van 14 jaar geleden en toen ik m'n laatste slokje ging nemen zag ik dat er heel veel witte beestjes inzaten die nog bewogen. Ik heb heel veel op dus ik neem aan dat ik ook veel van die beestjes op heb!

Ik merk nu ook de laatste dat ik me niet goed voel en de heletijd bulten krijg op mijn armen en dat het dan heel erg gaat jeuken en opeens is het dan weg..

Wat raden jullie mij aan?[/quote]

Ik raad je aan om een bril te kopen zodat je volgende keer de datum op de fles kunt lezen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Je hebt de fles dus nog... zitten daar dan nog steeds beestjes in of zijn die nu weg?

Beestjes die in een fles alcohol wonen... dat verwacht je ook niet... Nou ja ik zou de fles pakken, kijken of er beestjes in zitten en indien ja: een bezoekje huisarts, fles meenemen. Klaar.
Evolutie!!!!! Nieuw soort beest wat 14 jaar alcohol overleeft. Zou patent vragen en het 'de bullshit' noemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven