Alcohol 14 jaar over de datum gedronken
zondag 12 januari 2014 om 16:25
Ik heb een halve fles op van 14 jaar geleden en toen ik m'n laatste slokje ging nemen zag ik dat er heel veel witte beestjes inzaten die nog bewogen. Ik heb heel veel op dus ik neem aan dat ik ook veel van die beestjes op heb!
Ik merk nu ook de laatste dat ik me niet goed voel en de heletijd bulten krijg op mijn armen en dat het dan heel erg gaat jeuken en opeens is het dan weg..
Wat raden jullie mij aan?
Ik merk nu ook de laatste dat ik me niet goed voel en de heletijd bulten krijg op mijn armen en dat het dan heel erg gaat jeuken en opeens is het dan weg..
Wat raden jullie mij aan?

zondag 12 januari 2014 om 17:50
quote:williamsz schreef op 12 januari 2014 @ 17:22:
@ ClaudeFiolle Haha nou dat zou ik dan even moeten opschrijven als ik de fles nog kan vinden in mijn wijnkast. Bedankt! Haha.
Hm...... na een halve fles drank beestjes zien, en die fles na 2 dagen al niet meer kunnen terugvinden in de wijnkast?
Ik zou toch maar wat minder zuipen als ik jou was!
@ ClaudeFiolle Haha nou dat zou ik dan even moeten opschrijven als ik de fles nog kan vinden in mijn wijnkast. Bedankt! Haha.
Hm...... na een halve fles drank beestjes zien, en die fles na 2 dagen al niet meer kunnen terugvinden in de wijnkast?
Ik zou toch maar wat minder zuipen als ik jou was!
zondag 12 januari 2014 om 18:17
quote:williamsz schreef op 12 januari 2014 @ 16:30:
Luister, ik was helemaal niet dronken of aangeschoten op dat moment. Er zaten gewoon beestjes in die de heletijd bewogen. Ik zag het op de laatste moment. Ik weet namelijk zelf wel wat ik gezien heb.. En ten 2e ik vraag gewoon om hulp.
Luister, je kan ook de huisartsenpost bellen en daar je verhaal doen.
Ik begrijp niet waarom je dit hier post. Als je zelf weet wat je gezien hebt kun je toch erbij komen dat je voor dit soort vragen een huisartsenpost kan bellen. Daar horen deze hulpvragen thuis.
Luister, ik was helemaal niet dronken of aangeschoten op dat moment. Er zaten gewoon beestjes in die de heletijd bewogen. Ik zag het op de laatste moment. Ik weet namelijk zelf wel wat ik gezien heb.. En ten 2e ik vraag gewoon om hulp.
Luister, je kan ook de huisartsenpost bellen en daar je verhaal doen.
Ik begrijp niet waarom je dit hier post. Als je zelf weet wat je gezien hebt kun je toch erbij komen dat je voor dit soort vragen een huisartsenpost kan bellen. Daar horen deze hulpvragen thuis.

zondag 12 januari 2014 om 18:32

zondag 12 januari 2014 om 18:37
Heb de veertien jaar oude alcohol gedronken in een erg onverzorgd en vies huis met idem mensen?
Dan heb je kans op:
Schurft (komt niet van de alcohol maar is wel besmettelijk van vieze onverzorgde mensen die nog wel eens produkten over de datum in hun kast hebben staan )
Buikklachten, diaree en overgeven (verrotte wijn etc.)
Tot zover mijn analyse
Dan heb je kans op:
Schurft (komt niet van de alcohol maar is wel besmettelijk van vieze onverzorgde mensen die nog wel eens produkten over de datum in hun kast hebben staan )
Buikklachten, diaree en overgeven (verrotte wijn etc.)
Tot zover mijn analyse
zondag 12 januari 2014 om 19:52
quote:modepop- schreef op 12 januari 2014 @ 18:20:
Volgens mij kunnen er wel beesten in alcohol leven.. in het buitenland/apenlanden.. doen ze rupsen in de fles om te laten zien dat het sterke drank is.Kunnen rupsen zonder zuurstof onder vocht leven dan? (Zonder het over het feit te hebben dat in alcohol alles dood gaat?)
Volgens mij kunnen er wel beesten in alcohol leven.. in het buitenland/apenlanden.. doen ze rupsen in de fles om te laten zien dat het sterke drank is.Kunnen rupsen zonder zuurstof onder vocht leven dan? (Zonder het over het feit te hebben dat in alcohol alles dood gaat?)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

zondag 12 januari 2014 om 20:01
Op sterke drank staat geen houdbaarheidsdatum. Op flessen mixdrankjes zoals Safari, Malibu etc wel.
TO, ik zou het echt overdreven vinden als je voor zoiets de HAP belt en niet niet wacht tot maandag. Je hebt niet overgegeven, je hebt geen diarree, de bultjes verdwijnen weer. Of je bent een trol of een vreselijke hypochonder.
TO, ik zou het echt overdreven vinden als je voor zoiets de HAP belt en niet niet wacht tot maandag. Je hebt niet overgegeven, je hebt geen diarree, de bultjes verdwijnen weer. Of je bent een trol of een vreselijke hypochonder.
zondag 12 januari 2014 om 21:03
quote:williamsz schreef op 12 januari 2014 @ 17:17:
Iniedergeval allemaal bedankt voor de leuke reactie's ookal zaten er een paar bij die denken dat ze het beter weten. Heel jammer maar goed. Bedankt voor de Reactie's ik ga gewoon de huis arts wel bellen haha.
Xx mij
Gelukkig had je eerst nog even tijd om mij een privé berichtje te sturen met "opgekankerd" er in. Erg attent van je
Is er nu een HA praktijk open in Noorwegen?
Iniedergeval allemaal bedankt voor de leuke reactie's ookal zaten er een paar bij die denken dat ze het beter weten. Heel jammer maar goed. Bedankt voor de Reactie's ik ga gewoon de huis arts wel bellen haha.
Xx mij
Gelukkig had je eerst nog even tijd om mij een privé berichtje te sturen met "opgekankerd" er in. Erg attent van je

maandag 13 januari 2014 om 00:17
Geen idee of mijn reactie nog zin heeft en of het topic serieus bedoeld is, maar ik opende het uit nieuwsgierigheid en dacht toen... In principe is het onmogelijk dat er beestjes of iets dergelijks in sterke drank kunnen overleven, maar uit minder sterke drank kan alcohol wel 'wegvliegen', zeker als je het niet goed afgesloten bewaart. Dat gebeurt bijvoorbeeld als je wijn of bier geopend hebt en te lang laat staan. Baileys o.i.d. kan schiften als het over de houdbaarheidsdatum heen is. Voor zover ik zag is het percentage alcohol nog niet genoemd, dus dat is wel van belang. Misschien als het minder sterke drank uit de supermarkt was, die al eerder open is geweest, was de alcohol er al uit. Dat zou ook verklaren waarom je zoals je zelf zegt niet dronken/aangeschoten o.i.d. was
Verder heb ik wel eens gezien en van meerdere mensen gehoord dat er zilvervisjes zaten in pakken appelsap/sinaasappelsap e.d. Kan dus best dat het zoiets is geweest.
In ieder geval, mochten het zilvervisjes o.i.d. zijn geweest, dan hoef je je geen zorgen te maken. Die beesten kunnen echt geen kwaad. Maak je je toch zorgen, dan kun je altijd morgen even met de huisartsassistente bellen. Die bultjes en dat jeuken kan overigens ook gewoon komen omdat je een droge huid hebt vanwege het weer, of een douchegel gebruikt die je huid uitdroogt of irriteert. Succes!

Verder heb ik wel eens gezien en van meerdere mensen gehoord dat er zilvervisjes zaten in pakken appelsap/sinaasappelsap e.d. Kan dus best dat het zoiets is geweest.
In ieder geval, mochten het zilvervisjes o.i.d. zijn geweest, dan hoef je je geen zorgen te maken. Die beesten kunnen echt geen kwaad. Maak je je toch zorgen, dan kun je altijd morgen even met de huisartsassistente bellen. Die bultjes en dat jeuken kan overigens ook gewoon komen omdat je een droge huid hebt vanwege het weer, of een douchegel gebruikt die je huid uitdroogt of irriteert. Succes!

maandag 13 januari 2014 om 00:37
quote:quattro35 schreef op 12 januari 2014 @ 21:03:
[...]
Aha.
Er is weer een Ig-Noor vastgesteld dus.
[...]
Aha.
Er is weer een Ig-Noor vastgesteld dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.