Gezondheid alle pijlers

Alcohol 14 jaar over de datum gedronken

12-01-2014 16:25 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een halve fles op van 14 jaar geleden en toen ik m'n laatste slokje ging nemen zag ik dat er heel veel witte beestjes inzaten die nog bewogen. Ik heb heel veel op dus ik neem aan dat ik ook veel van die beestjes op heb!

Ik merk nu ook de laatste dat ik me niet goed voel en de heletijd bulten krijg op mijn armen en dat het dan heel erg gaat jeuken en opeens is het dan weg..

Wat raden jullie mij aan?
Of de dierenarts bellen
Ik neem aan dat TO zuid Afrikaanse wijn bedoeld?
Dit is serieus? Als je allemaal bulten op je arm krijgt, bel je toch de huisarts.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
@ Theamuts Nee dat was het niet.
Wat was het dan wél?
@ Woepsie ik wilden eerst even vragen of het gevaarlijk kon zijn want het kan ook gewoon door het oude alcohol komen
Maar wat was het dan? Of was het etiket eraf
Je voelt je goed genoeg om hier te typen, op en vrouwenforum?

Waarom zit je niet bij de hap?
quote:Ik neem aan dat TO zuid Afrikaanse wijn bedoeld?Van een TO die beestjes ziet na een halve fles neem ik niks aan.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Was het wel lekker?
quote:ClaudeFiolle schreef op 12 januari 2014 @ 16:34:

[...]

Van een TO die beestjes ziet na een halve fles neem ik niks aan.
Alcoholisten zien wel beestjes bij afkickverschijnselen. Maar er kunnen geen beestjes in alcohol leven.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
http://youtu.be/12U2AqvM57I
Gewoon huisartsenpost bellen
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
Wist je niet dat de drank al zo oud was....
Dat wordt weer lachen bij de HAP. Gefeliciteerd, je hebt zeker het beste verhaal van de dag!
quote:theamuts schreef op 12 januari 2014 @ 16:31:

Was het Tequila?

Dan is er niets aan de hand.Volgens mij is dat Mescal waar een worm in zit waarvan je zou moeten gaan hallucineren.
Ooo gedsie, dat is niet heel fijn nee. Zou even ritje huisartsenpost doen, daarvoor zijn ze... Sterkte!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 januari 2014 @ 16:30:

Er leeft geen één beest in alcohol. Gewoon onmogelijk.[zet david attenborough stem op] even here, in this hostile environment, a creature has made itself a home. The spotted bioblip has an enzyme to ......

Maar TO je hebt een halve fles op. (En iemand anders de andere helft?) En het smaakte dus nog goed. En de eerste 2-3 glazen heb je niets gemerkt, geproefd of gezien? Ik vraag me dan toch af of je niet een beetje dwarrelende neerslag hebt gezien.
Drink je vaker een hele fles drank? Was het geen delirium?
Het kan altijd erger.

quote:roos1988@ schreef op 12 januari 2014 @ 16:41:

Ooo gedsie, dat is niet heel fijn nee. Zou even ritje huisartsenpost doen, daarvoor zijn ze... Sterkte!Als TO naar de HAP wil, zal ze eerst even moeten bellen. Het is geen zoete inval.
Waren het mss schapen? Of poolvossen? Of ijsberen?
quote:williamsz schreef op 12 januari 2014 @ 16:26:

Ik heb het eergister gedronken en het was South africaEn je hebt nu nergens last van?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En er verschijnen allemaal bulten op je armen en die verdwijnen dan plots weer? Jaja ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven