allergische reactie??????

dinsdag 12 november 2013 om 22:43
dinsdag 12 november 2013 om 22:44
quote:teddybeertje1 schreef op 12 november 2013 @ 22:41:
dokter stellen we t liefst zo lang mogelijk uit aangezien ik toch nooit serieus genomen word bij haar en ivm eigen risico
[...]
Pfff, huisarts kost niets.
En hoezo maak je je zorgen over eigen risico? 16 jaar en zwanger en alles voor elkaar toch? Misschien heb je wel rode hond of de mazelen. Ik zou dan wel naar de huisarts gaan, want je bent verdorie zwanger!
dokter stellen we t liefst zo lang mogelijk uit aangezien ik toch nooit serieus genomen word bij haar en ivm eigen risico
[...]
Pfff, huisarts kost niets.
En hoezo maak je je zorgen over eigen risico? 16 jaar en zwanger en alles voor elkaar toch? Misschien heb je wel rode hond of de mazelen. Ik zou dan wel naar de huisarts gaan, want je bent verdorie zwanger!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

dinsdag 12 november 2013 om 22:51
quote:teddybeertje1 schreef op 12 november 2013 @ 22:41:
[...]
wacht ff..... jullie werken beiden en je geeft aan dat jullie het zo goed voor elkaar hebben dat je je een kind kan veroorloven
maar geld aan je gezondheid uitgeven is een probleem??
wat al eerder gezegd is: huisartsenzorg valt buiten je eigen risico
en je kan wel iets onder de leden hebben wat schadelijk is voor je kind
maar ach, je moet het zelf maar weten.....
[...]
wacht ff..... jullie werken beiden en je geeft aan dat jullie het zo goed voor elkaar hebben dat je je een kind kan veroorloven
maar geld aan je gezondheid uitgeven is een probleem??
wat al eerder gezegd is: huisartsenzorg valt buiten je eigen risico
en je kan wel iets onder de leden hebben wat schadelijk is voor je kind
maar ach, je moet het zelf maar weten.....

dinsdag 12 november 2013 om 23:15

dinsdag 12 november 2013 om 23:35
quote:SuzanneSuus schreef op 12 november 2013 @ 23:31:
Wat was de vraag?Hij kreeg uitslag op zijn buik, zij de volgende dag op haar gezicht, en hij ook, en dit is al een dag of 5 nu en het jeukt. Zij is 16 en zwanger en hij is 19 en we willen niet naar de huisarts ivm eigen risico.
Wat was de vraag?Hij kreeg uitslag op zijn buik, zij de volgende dag op haar gezicht, en hij ook, en dit is al een dag of 5 nu en het jeukt. Zij is 16 en zwanger en hij is 19 en we willen niet naar de huisarts ivm eigen risico.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

dinsdag 12 november 2013 om 23:42
dinsdag 12 november 2013 om 23:49
quote:itsme1973 schreef op 12 november 2013 @ 23:34:
[...]
of wij van achter ons scherm de bultjes kunnen beoordelen
dus als je wilt: doe een gooi, dan hoeft TO niet naar de HAecht, de eerst volgende die met een huisarts vraag komt, ga ik een rekening sturen
[...]
of wij van achter ons scherm de bultjes kunnen beoordelen
dus als je wilt: doe een gooi, dan hoeft TO niet naar de HAecht, de eerst volgende die met een huisarts vraag komt, ga ik een rekening sturen
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet

woensdag 13 november 2013 om 07:29