als 3 mnd Mirena en nog steeds ongesteld!!!
vrijdag 25 maart 2011 om 09:22
hallo,
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van andere vrouwen die een mirena spiraaltje hebben. na mijn bevalling had ik erg veel klachten van de pil, dus maar over gegaan op de Mirena. die heb ik eind december laten plaatsen, maar ben nu nog steeds ongesteld!!! word er echt gek van. niet gewoon af en toe wat druppeltjes, maar elke dag nog maandverband of tampons nodig... bah,....nu snap ik wel dat je niet zwanger kan raken als je dat ding hebt, want sex hebben zit er niet in!
In het bijgeleverde boekje staat dat de bloedingen 3 mnd kunnen duren,... maar het ziet er nog niet naar uit dat het morgen ineens is gestopt..
wie heeft er ook zo lang gevloeid en kan mij iets zeggen over hoe lang het nog gaat duren???
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van andere vrouwen die een mirena spiraaltje hebben. na mijn bevalling had ik erg veel klachten van de pil, dus maar over gegaan op de Mirena. die heb ik eind december laten plaatsen, maar ben nu nog steeds ongesteld!!! word er echt gek van. niet gewoon af en toe wat druppeltjes, maar elke dag nog maandverband of tampons nodig... bah,....nu snap ik wel dat je niet zwanger kan raken als je dat ding hebt, want sex hebben zit er niet in!
In het bijgeleverde boekje staat dat de bloedingen 3 mnd kunnen duren,... maar het ziet er nog niet naar uit dat het morgen ineens is gestopt..
wie heeft er ook zo lang gevloeid en kan mij iets zeggen over hoe lang het nog gaat duren???

vrijdag 25 maart 2011 om 09:46
Het zou eventueel kunnen zijn dat je lichaam het spiraal niet accepteert en het door middel van vloeien probeert uit te drijven.
Als het normaal is dat je drie maanden kan blijven vloeien, dan zou je nog even af kunnen wachten.Duurt het nog veel langer, dan zou bovenstaande weleens de reden kunnen zijn en dan zou ik het weg laten halen.
Als het normaal is dat je drie maanden kan blijven vloeien, dan zou je nog even af kunnen wachten.Duurt het nog veel langer, dan zou bovenstaande weleens de reden kunnen zijn en dan zou ik het weg laten halen.
vrijdag 25 maart 2011 om 09:52
Ik heb bijna 9 maanden nog gevloeid. In het begin net als jij ,alsof je elke dag ongesteld ben ,en geleidelijk aan werd dat steeds minder.
Na die negen maanden heb ik nooit meer gevloeid.
Volgens mijn gynaecoloog heb je gewone vrouwen, goede vrouwen en super vrouwen. De gewone vrouw heeft vanaf dag 1 nergens last van, de goede vrouw vloeit maar kort en de super vrouw vloeit heel lang.
Tja, leuke uitleg van zo'n vrouwenarts. Was ik nu maar een gewone vrouw geweest.
Ik krijg over 2 week mijn nieuwe mirena. Ik hoop dat het vloeien mij dan bespaard blijft.
Na die negen maanden heb ik nooit meer gevloeid.
Volgens mijn gynaecoloog heb je gewone vrouwen, goede vrouwen en super vrouwen. De gewone vrouw heeft vanaf dag 1 nergens last van, de goede vrouw vloeit maar kort en de super vrouw vloeit heel lang.
Tja, leuke uitleg van zo'n vrouwenarts. Was ik nu maar een gewone vrouw geweest.
Ik krijg over 2 week mijn nieuwe mirena. Ik hoop dat het vloeien mij dan bespaard blijft.
vrijdag 25 maart 2011 om 10:17
Na zes maanden moet het over zijn.
Bij mij duurde het ongeveer vier maanden, ik had dagelijks bloedverlies, nadat ik na twee weken na plaatsing erg ongesteld was geweest. Maar kon het wel af met inlegkruisje.
Ze zeggen dat je het echt een half jaar moet geven. Sterkte en nog even doorzetten.
Ik werd daarna nooit meer ongesteld.. heerlijk
Bij mij duurde het ongeveer vier maanden, ik had dagelijks bloedverlies, nadat ik na twee weken na plaatsing erg ongesteld was geweest. Maar kon het wel af met inlegkruisje.
Ze zeggen dat je het echt een half jaar moet geven. Sterkte en nog even doorzetten.
Ik werd daarna nooit meer ongesteld.. heerlijk

vrijdag 25 maart 2011 om 11:02
Ik heb eind oktober vorig jaar de Mirena laten zetten. Ik heb na het zetten 1 dag gevloeid. Nu ben ik gewoon iedere maand licht ongesteld. Alleen wel af en toe van dat roze afscheiding, echt heel irritant, zijn er hier meer dames die daar last van hebben?
Oeps had per ongeluk 3 x hetzelfde bericht verstuurd!
Oeps had per ongeluk 3 x hetzelfde bericht verstuurd!
Komt wel goed, schatje!
vrijdag 25 maart 2011 om 19:26
bedankt voor jullie reacties! ik weet nu in ieder geval dat ik het nog eventjes de tijd moet geven... Ik denk dat ik inderdaad wacht tot 6 mnd en als het dan nog niet minder is geworden dan ben ik het echt zat hoor.... pff... wil wel gewoon in de zomer een beetje normaal in bikini, ipv rommelen met inlegkruisje en maandverband!!
Het is natuurlijk heerlijk als je helemaal niet meer ongesteld wordt!!
Bedankt!
Het is natuurlijk heerlijk als je helemaal niet meer ongesteld wordt!!
Bedankt!
zaterdag 26 maart 2011 om 13:23