Gezondheid alle pijlers

als alles weer eens mis gaat

08-10-2014 17:17 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet niet zo goed waar ik moet beginnen maar hier gaat ie dan maar....

Ben 18 jaar en heb veel meegemaakt vooral veel met mijn ouders (veel drama thuis) toen ik 14 was kreeg ik te horen dat mijn moeder vulva kanker had, ze heeft een huid ziekte lichen sclerosus.

Als buitenstaander (ik dan) weet niet hoe het is om dat te hebben maar die periode was heel hevig met lachen en huilen. sinds kort loop ik bij het ziekenhuis vanwege mijn hart (allerij onderzoeken gehad) en dan pieker je veel, loop ook sinds kort bij een psycholoog om te praten. het is opstaan en vallen dingen gebeuren nu eenmaal.

maar vandaag was het toch wel weer een dag dat alles in een keer mis ging dat kon ik al verwachten toen ik door mijn wekker heen sliep en te laat kwam, maar goed mijn moeder had een controle bij het ziekenhuis en kreeg te horen dat haar schaamlippen er af moeten door al dat zooitje en mischien der eierstokken en baanmoeder, als dochter, door alles reageer je nuchter..... een uur later kreeg mijn moeder mijn zus aan de telefoon (was der bij der ingebroken)..... wat je hier allemaal mee moet maken op een dag

ik niet meer zo goed hoe mijn moeder nog rechtop kan staan.

Sorry als dit gezeik is maar mijn vraag is eigenlijk hoe moet ik de hele situatie bekijken van iemand die zo een ziekte heeft gehad of voor de tweede keer..... hoe voelt dat......hoe is die 180 graden draai in je leven.
na regen komt zonneschijn
Geen advies wel een
bedankt
afschuwelijk - ook van mij een
Goed dat je therapie hebt, meisje. Je hebt al veel meegemaakt, ik kan me voorstellen dat dat even teveel is.
Life is short. Eat dessert first.
Wat een toestand ja. Knuffel en sterkte. Praat van je af. Dat lucht vast een beetje op.
bedankt van jullie lieve reacties ja praten helpt wel ja, maar door alles laat je soms ook ff een traantje:)
ja n

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven