Als je moet niezen dan
woensdag 25 december 2013 om 22:45
Kijk ik altijd naar een lamp of zo en dan komt die nies wel. En ik dacht altijd dat dat bij iedereen zo werkt. Niet dus. Er zijn pechvogels - zo zie ik ze - bij wie dat niet werkt. Maar wat doe je dan? Je moet eigenlijk niezen, maar die nies komt toch niet. Wat doe je dan als de lamp of andere sterke lichtbron niet werkt?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

woensdag 25 december 2013 om 23:20
Dat van dat licht wist ik niet. Ik kijk ook altijd in fel licht. Mijn kinderen beginnen al te niezen als ze ineens buiten in de felle zon komen. Ik dacht dat iedereen dat had. Op het werk houd ik mijn niezen altijd beschaafd. Maar als ik thuis ben dan laat ik me lekker gaan. Dan klinkt het meer als een ha-tsjie-wa-wa

woensdag 25 december 2013 om 23:36
Ik heb het ooit verkeerd begrepen, ik dacht dat je juist naar het licht moest kijken als je niet wilde niezen. Ik heb het jaren gedacht, en heb het wel 1000 keer gebruikt als ik bijv. In de klas zat en niet wilde niezen. Ik denk dat ik er ongeveer een jaar achter ben dat het is om wel te kunnen niezen. Nu werkt het beide niet meer...
Als ik heel graag wil niezen concentreer ik mij er gewoon goed op, dan lukt het wel haha
Als ik heel graag wil niezen concentreer ik mij er gewoon goed op, dan lukt het wel haha

woensdag 25 december 2013 om 23:39
Bij mij werkt fel licht ook niet. Is wel altijd de eerste tip die je krijgt trouwens! Bij mij werkt een paar keer in mijn neus knijpen terwijl ik inadem of als ik aan mijn wenkbrauwhaartjes pluk. Thuis doe ik dit altijd, maar op mijn werk laat ik het maar achterwegen. Wel teleurstellend als ie niet komt

woensdag 25 december 2013 om 23:46
quote:dubbelma schreef op 25 december 2013 @ 22:48:
ik hou mijn vinger onder mijn neus en dan stopt ook de drang om te niezen. waarom weet ik niet maar het werkt
Zo werkt dat ook bij mij. Als ik naar het licht kijk ga ik echt niet niezen. Ik had er ook nog nooit van gehoord dat sommige mensen dat hebben
Grappig, dat is net zo iets als een krakend oog als je in je binnenste ooghoek drukt. Daar heb ik wel eens naar gevraagd bij anderen en het werd door sommigen herkend (en anderen keken me aan of ik niet wijs was).
ik hou mijn vinger onder mijn neus en dan stopt ook de drang om te niezen. waarom weet ik niet maar het werkt
Zo werkt dat ook bij mij. Als ik naar het licht kijk ga ik echt niet niezen. Ik had er ook nog nooit van gehoord dat sommige mensen dat hebben
Grappig, dat is net zo iets als een krakend oog als je in je binnenste ooghoek drukt. Daar heb ik wel eens naar gevraagd bij anderen en het werd door sommigen herkend (en anderen keken me aan of ik niet wijs was).
donderdag 26 december 2013 om 08:45
Bij mij gaat het soms als volgt. Mijn neus kriebelt en ik ga niezen: "Ha... ha... ha..." Ik houd mijn zakdoek gereed. De omgeving denkt dan ook dat ik moet niezen. En dan verdwijnt de kriebel. Ik stop dan met "ha... ha..." en zeg: "O... ik dacht dat ik moest niezen."
Om het niezen uit te lokken houd ik de vingers tegen de neusgaten (losjes) en zeg ik "mmmmm".
Om het niezen uit te lokken houd ik de vingers tegen de neusgaten (losjes) en zeg ik "mmmmm".
World of Warcraft: Legion

zondag 5 januari 2014 om 00:34

zondag 5 januari 2014 om 00:55
quote:MocyMoos schreef op 28 december 2013 @ 01:27:
[...]
Ik ga je tip zeker niet uitproberen!
Ik heb hem gisteren bij mezelf uitgeprobeerd en het werkte!
Ik was aangeschoten en had de hik en zei tegen mezelf, ik geef je 100 euro als je nog 1 keer hikt.
Toen probeerde ik uit alle macht te hikken en er kwam niks!
Toen was ik 100 euro armer en rijker!
[...]
Ik ga je tip zeker niet uitproberen!
Ik was aangeschoten en had de hik en zei tegen mezelf, ik geef je 100 euro als je nog 1 keer hikt.
zondag 5 januari 2014 om 01:04
quote:Rary schreef op 05 januari 2014 @ 00:55:
[...]
Bij mezelf oké!
Bij mijn puber ga ik het níet proberen!
[...]
Bij mezelf oké!
Bij mijn puber ga ik het níet proberen!
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)