Gezondheid alle pijlers

Altijd bij het douchen....

31-10-2012 15:42 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals veel mensen plas ik vaak onder de douche. Ik vind het ontspannen en ook hygienisch, aangezien het meteen wegspoelt en je in een adem door de penis en eikel kan wassen.

Vanzelfsprekend probeer ik goed uitgeplast te zijn voordat ik de douche uitzet. Maar ongeacht hoeveel tijd ik ervoor neem, is het ALTIJD zo dat er nog een paar druppels (of soms zelfs een klein straaltje) komt als ik de douche uitzet. Dit is niet alleen onhygienisch (aangezien het niet langer meteen gewassen wordt), maar ook genant wanneer er iemand anders in huis is (die het gedruppel zou kunnen horen).

Zijn er meer mensen die dit hebben? En wat is de verklaring? Het lijkt wel alsof het uitzetten van de douche en de wisseling in temperatuur en/of druk, tot een soort ontspanning leidt. Een andere verklaring heb ik er ook niet voor.

Langer douchen helpt dus niet. Want als ik tien seconden langer zou douchen, zou dat extra urinestraaltje dus pas tien seconden later komen.
*haalt tang uit Mrs' oor met sjieke oorbel er nog aan en zet het op een drafje*
Tip 1:

Douchen.

Kunt u onder de douche uw plas niet

ophouden? Ga dan eens douchen met

een niet al te volle blaas. Probeer de plas

op te houden. Als dat niet lukt, dan zat

de blaas misschien al iets te vol. Probeer

het nog eens met een blaas die iets

leger is (naar uw gevoel).

• Verleg uw grenzen.

Als u merkt dat u meer beheersing krijgt

over uw blaas, dan kunt u uw grenzen

gaan verleggen. Zo krijgt u weer vertrouwen

in uw blaas. Valt u een keer

terug? Dat is heel normaal. Geef het niet

op en probeer het de volgende dag opnieuw
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Heb je dat dan ook als je ergens vanuit een regenbui naar binnen stapt?
Oh, en ik was mijn penis altijd door helemaal te ontspannen, wat water van buiten uit erin te laten lopen, en dat dan weer uit te plassen. Dát is pas hygiënisch. Ga het morgen met dettol proberen.
quote:tape_ schreef op 01 november 2012 @ 22:46:

Heb je dat dan ook als je ergens vanuit een regenbui naar binnen stapt?Nee. Nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven