Gezondheid alle pijlers

Altijd bij het douchen....

31-10-2012 15:42 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals veel mensen plas ik vaak onder de douche. Ik vind het ontspannen en ook hygienisch, aangezien het meteen wegspoelt en je in een adem door de penis en eikel kan wassen.

Vanzelfsprekend probeer ik goed uitgeplast te zijn voordat ik de douche uitzet. Maar ongeacht hoeveel tijd ik ervoor neem, is het ALTIJD zo dat er nog een paar druppels (of soms zelfs een klein straaltje) komt als ik de douche uitzet. Dit is niet alleen onhygienisch (aangezien het niet langer meteen gewassen wordt), maar ook genant wanneer er iemand anders in huis is (die het gedruppel zou kunnen horen).

Zijn er meer mensen die dit hebben? En wat is de verklaring? Het lijkt wel alsof het uitzetten van de douche en de wisseling in temperatuur en/of druk, tot een soort ontspanning leidt. Een andere verklaring heb ik er ook niet voor.

Langer douchen helpt dus niet. Want als ik tien seconden langer zou douchen, zou dat extra urinestraaltje dus pas tien seconden later komen.
Dan ga je daarna toch nog een keer douchen, pissen en douchen en pissen? Scheelt weer tijd waarin je geen onzin-topics kunt openen. Viespeuk.
Waarvan akte.
Jij maalt toch wat af..
Als je langzaam gaat, Kom je verder
Niet plassen onder de douche, viespeuk
http://media.tumblr.com/tumblr_m5f3yvKabG1qizcyo.gif

.
You know how I know? Because I reeaally think so!
die het gedruppel zou kunnen horen

quote:stefanbikkel schreef op 31 oktober 2012 @ 15:42:

, maar ook genant wanneer er iemand anders in huis is (die het gedruppel zou kunnen horen).

Jeez, klateren er stenen uit jouw lul(letje) ofzo?;
Haha, nou dan was je je toch nog eens eventjes heel kort.

Zal inderdaad wel met de wisseling van de temperatuur te maken hebben.
douche uitzetten, uitpissen, douche weer aan, klaar. Dat je daar dan weer niet zelf op komt, mafklapper.
Waar je je al niet druk om kan maken!

(ik luister ook altijd aan de badkamerdeur of ik nog gedruppel hoor nádat mijn vriend de douchekraan uit heeft gedaan. Je weet maar nooit!)
het is wat het is
Even naar de huisarts ermee!!!

Gut, je kunt je plas niet ophouden. Dat lijkt me een veel groter probleem. Of nadruppelen, dat kan ook nog. Laat fluks je prostaat controleren.
Je denkt dat je het gedruppel kunt horen? Het komt er met bakken uit of zoiets?
quote:ruiva schreef op 31 oktober 2012 @ 15:47:

(ik luister ook altijd aan de badkamerdeur of ik nog gedruppel hoor nádat mijn vriend de douchekraan uit heeft gedaan. Je weet maar nooit!)Je staat dan toch wel klaar met een plantenspuit met flink koud water om daar korte metten me te maken, ja toch?
Verwijst die je misschien door naar de uroloog
quote:lichtpuntjes schreef op 31 oktober 2012 @ 15:49:

Even naar de huisarts ermee!!!

Psych is denk meer op z'n plek.
En M81, waarom denk jij dat wij dit willen weten? Als je er nu nog niet achter bent dat dit soort info ons volslagen onverschillig is, is je iq nog veel lager dan hier werd ingeschat, en dat was al niet om over naar huis te schrijven.

Of is dit de volgende variatie op remsporen in slipjes?
quote:Lughnasadh schreef op 31 oktober 2012 @ 15:49:

Gut, je kunt je plas niet ophouden. Dat lijkt me een veel groter probleem. Of nadruppelen, dat kan ook nog. Laat fluks je prostaat controleren.ouwe mannen kwaal..
quote: sjors03, 24 seconden geleden

quote:

ruiva schreef op 31 oktober 2012 @ 15:47:

(ik luister ook altijd aan de badkamerdeur of ik nog gedruppel hoor nádat mijn vriend de douchekraan uit heeft gedaan. Je weet maar nooit!)

Je staat dan toch wel klaar met een plantenspuit met flink koud water om daar korte metten me te maken, ja toch?

Plantenspuit? Zweep bedoel je!
het is wat het is
Oei, volgens mij is dit een voorfase van incontinentie. Ik zou maar oppassen als ik jou was.

Ik ga er trouwens van uit dat jij nog vrijgezel bent? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er ook maar een vrouw is die wil samenwonen met iemand die de badkamer naar urine stinkend achterlaat. Want je blijft het namelijk ruiken (heb helaas ervaring, een vroeger vriendje van mij had deze vieze gewoonte ook en de badkamer stonk altijd naar pis, bah bah bah!)
Heb je niets beters te doen TS? Ik schrijf toch ook niet hier dat ik onder de douche plas? Oh pardon,nu schrijf ik het dus toch. Jouw schuld.
quote:redband schreef op 31 oktober 2012 @ 15:51:

[...]

ouwe mannen kwaal..Tegenwoordig niet meer hoor. Steeds meer jonge mannen krijgen er ook last van. Staand plassen is slecht voor de prostaat.

Viezerik!
het is trouwens gevaarlijk he?

Je gaat jezelf conditioneren, en moet straks al plassen elke keer dat je water hoort stromen. Elke fontein wordt een natte plek in de broek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven