Gezondheid alle pijlers

Altijd moe

08-09-2014 19:13 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een aantal weken loop ik stage op een kantoor en werk ik in de avonduren bij een restaurant. In totaal werk ik dus minstens 46 uur in de week. Vind ik helemaal niet erg, maar ik ben 's avonds en in het weekend kapot. Het liefst zou ik elke avond om half 10 wel in bed willen liggen, maar dan heb ik helemaal geen leven meer buiten stage en werk om (hè wat dramatisch die grotemensenwereld). Ook in het weekend wil ik graag leuke dingen doen met mijn vriend en met mijn vriendinnen, maar om 11 uur 's avonds zit ik alweer met kleine oogjes van de slaap op de bank.

Ga ik hier nog aan wennen?

Misschien tips waardoor ik me fitter voel.
Ik zou zeggen: ga doordeweeks wel gewoon vaker wat vroeger naar bed. Afspreken met vrienden heb ik bijna nog nooit doordeweeks savonds gedaan.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Doordeweeks ga ik ook wel redelijk vroeg naar bed.
Gezond eten, veel water drinken, lekker buiten sporten en veel slapen kunnen helpen je fitter te voelen. Vriendinnen even niet op je prioriteitslijstje zetten. First things first.
Je gaat er voor een deel aan wennen, maar dat zal zwaar blijven. Logisch dat je moe bent als je veel uren maakt.
Tien uur naar bed, is echt niet heel vreemd, als je vroeg op moet en lange dagen werkt

Leuk he? Volwassen zijn!
Je slaapt in ieder geval goed. Dat is ook wat waard.

Ik denk als de stress minder wordt, je minder slaap nodig zal hebben.
kun je niet wat minder uren maken als je aangeeft dat het echt TE zwaar is ?

Hebben ze vast begrip voor niemand wacht op een burn out tenslotte.
Waarom minder werken? Doen echt wel meer mensen zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven