alweer zo snel ongesteld na stoppen pil
dinsdag 2 augustus 2011 om 13:59
Hallo iedereen,
Ik ben 15 juli gestopt met de pil en werd dinsdag 19 juli tot 24 juli ongesteld nu na nog geen anderhalve week kreeg ik pijn mn buik en zag ik net dat ik een beetje bloedverlies heb. Alsof ik alweer ongesteld word!
Ik heb 7jaar de pil gebruikt, komt het daardoor? Ik wil graag zwanger worden, maar als ik elke week ongesteld ga worden gaat het niet echt lukken.
Hopelijk hebben jullie een paar tips voor mij!! xxx
Ik ben 15 juli gestopt met de pil en werd dinsdag 19 juli tot 24 juli ongesteld nu na nog geen anderhalve week kreeg ik pijn mn buik en zag ik net dat ik een beetje bloedverlies heb. Alsof ik alweer ongesteld word!
Ik heb 7jaar de pil gebruikt, komt het daardoor? Ik wil graag zwanger worden, maar als ik elke week ongesteld ga worden gaat het niet echt lukken.
Hopelijk hebben jullie een paar tips voor mij!! xxx
dinsdag 2 augustus 2011 om 14:02
De eerste keer was een onttrekkingsbloeding, geen ongesteldheid. De keer dat je daarna ongesteld wordt, is afhankelijk van je eisprong. Is goed mogelijk dat die al vrij snel hierna was, en je dus een week later 'weer' ongesteld bent.
Bij sommigen duurt het wel even voordat je cyclus weer normaal is, dat hoeft ook geen invloed te hebben op de kans om zwanger te worden.
Bij sommigen duurt het wel even voordat je cyclus weer normaal is, dat hoeft ook geen invloed te hebben op de kans om zwanger te worden.
dinsdag 2 augustus 2011 om 14:09