Gezondheid alle pijlers

Amandeloperatie en verkouden

03-09-2013 22:31 10 berichten
Ik ben vorige week aan mijn amandelen geopereerd en nu 8 dagen later ben ik aan een kant verkouden. De hele dag door al m'n rechterneusgat die verstopt is. Nu doet aan de rechterkant ook mijn lymfklier pijn in mijn nek.

Ik heb ook vanaf het begin gehad dat de rechterkant moeilijker herstelde. Het bleef pijnlijk, waar ik aande linkerkant niks voelde.

Ik heb de hap gebeld en die zegt dat ik Otrivin moet gebruiken. Maar dat heb ik helaas niet.

Ik ben zelf nogal snel in paniek en vind dit toch wel eng.

Iemand tips, ervaringen?
Waarom moet je hiervan in paniek raken dan?

Ik ben ook heel verkouden geweest na mn amandel operatie, niezen is pijnlijk, dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er eng dan. Lijkt me vervelend.
Omdat de rechterkant nog zo pijnlijk is, denk ik dat het daar niet goed geneest en een ontsteking zit ofzo.
Het blijft ook lang pijnlijk, dat hebben ze je toch wel verteld?
Ja dat klopt. Maar het vergt nu wel heel veel van je lijf denk ik dan. En de wonden die moeten genezen en een verkoudheid bestrijden.
Je lichaam kan een hoop hebben hoor. Paniek lijkt me niet nodig. Beterschap!
Amandelen verwijderen is nou eenmaal een pijnlijke toestand, verkouden of niet. Maar het komt echt wel goed hoor, een mens gaat zo maar niet dood. Veel sterkte, en eet een extra ijsje. of koude vla of zo .
Ik zou het bij waterijs houden; mijn dokter gaf aan dat je door melkproducten snot aanmaakt en da's weer niet zo prettig en handig bij verkoudheid.
Het is geloof ik normaal dat je 'verkouden' na de operatie. Ik had het ook, neus en keel. Niks aan de hand hoor, gewoon afwachten, op dag 8 ben je er nog niet vanaf. Bij mij duurde het o'n 14 dagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven