Gezondheid alle pijlers

andere dokter bloeduitslagen inzien?

06-01-2011 09:12 7 berichten
Ik belde vanmorgen naar mijn vervangende huisarts omdat mijn eigen huisarts (weer) op vakantie is.. nu vertelde de assistent mij dat ze mijn bloeduitslagen niet kon inzien. Klopt dit? Aangezien mijn dokter al 2 weken op vakantie is lijkt het me zo sterk dat iedereen dan 2 weken moet wachten op uitslagen (ik belde overigens niet om de uitslag te horen maar voor een afspraak, maar het leek de assistent verstandig om te wachten tot mijn eigen dokter weer terug is en dat hij dan ook de uitslag kon mededelen).
Alle reacties Link kopieren
De assistente mag je uitslagen inderdaad niet inzien, maar de waarnemend huisarts -voor zover mijn kennis reikt- wel.
assistente mag jouw uitslagen inzien hoor. En de waarnemend arts ook. Om wat voor utislagen gaat het?
Ik ben getest op reuma.. ik ga ervan uit dat ik het niet heb hoor.. denk zelf aan een muisarm.. maar vond de reactie van de assistent beetje vreemd..
misschien was de uitslag nog niet compleet? Reuma onderzoeken duren altijd lang, soms wel 2 wkn.
ik heb wel eens de uitslag van de assistente gehad hoor. Als er een verklaring bij moet dan ging dat via de huisarts maar de assistentes hier kunnen de uitslagen wel zien. Wellicht is het overal anders?
Puck
Ik wacht wel even af tot maandag

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven