Gezondheid alle pijlers

Angststoornis

03-10-2019 20:49 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen,

Ik heb een angststoornis bang om de controle te verliezen en dat ik gek wordt of een depressie krijg. Ik ben zo angstig dat het mijn leven op dit moment heel erg beïnvloed. Ik snap er helemaal niks van ik heb binnenkort een nieuwe baan volgende week mag ik langs een modellenbureau kom net terug van een tropische vakantie. Maar waarom voel ik mezelf zo enorm emotioneel.. ik snap er niks van ik wil zo erg genieten maar ben zo bang dat ik depressief wordt is dit bij een van jullie herkenbaar? En moet ik mezelf zorgen maken ik hoop dat ik gerust gesteld wordt veel liefs xxx
Wat zegt je huisarts?
Wie heeft die angststoornis bij je vastgesteld en wat zegt diegene ervan?

Iedereen hier kan zeggen dat je je geen zorgen moet maken, maar ik gok dat jouw angst en piekeren daar niks minder om worden.
.
Lijkt me wel dat je je zorgen moet maken ja, je zegt immers dat je angst je leven heel erg beïnvloedt. Dus ga daar iets aan doen, aan de bron dan hè, zoeken naar gesust worden heeft weinig zin. Dus maak een afspraak met je HA of behandelaar.
Ik heb ook een gegeneraliseerde angststoornis maar dat is door therapie goed te handelen. Heb je wel eens een therapeut gesproken? Of ben je al bij de huisarts geweest?
'Happiness is only real when shared'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven