anticonceptie ..
dinsdag 5 februari 2013 om 11:03
Ik wil geen kinderen meer ,
Heb van mezelf zware menstruatie (veel buikpijn bloed en migraine)
Van jongs af aan microgynon30 geslikt maar sinds mijn zwangerschap kreeg ik daar puisten van ,
Echt acne
nu een maand gestopt en heb gewoon mijn eigen gave huidje bijna terug en veel meer energie!
Ben bij mijn HA geweest en die raadde mij de mirena aan maar dat wil ik eig ook niet na de verhalen die ik heb gelezen
ervaringen en suggesties?
Heb van mezelf zware menstruatie (veel buikpijn bloed en migraine)
Van jongs af aan microgynon30 geslikt maar sinds mijn zwangerschap kreeg ik daar puisten van ,
Echt acne
nu een maand gestopt en heb gewoon mijn eigen gave huidje bijna terug en veel meer energie!
Ben bij mijn HA geweest en die raadde mij de mirena aan maar dat wil ik eig ook niet na de verhalen die ik heb gelezen
ervaringen en suggesties?

dinsdag 5 februari 2013 om 11:27
Tickel en fame dat lijkt me wel wat! Morgen gelijk HA bellen
hoeveel kost dat eigenlijk als ik vragen mag?
Steriliseren voor mij doet de HA niet en mijn man moet nog aan zn balzak geholpen worden,
Moet eerst rustig zijn daar beneden,
Dan nog heb ik het probleem van mijn zware menstruatie..
Wappert alles wat ik lees ..
Fijn dat het voor jou wel werkt
Steriliseren voor mij doet de HA niet en mijn man moet nog aan zn balzak geholpen worden,
dinsdag 5 februari 2013 om 11:37
Ik heb 2 hele positieve ervaringen met de Mirena.
De eerste heb ik laten zetten omdat ik nog geen kind wilde, maar de pil bij mij niet vertrouw(de). Ik werd na de eerste bloeding niet meer ongesteld & had nergens last van, ook niet van hormonale migraine.
Na onze eerste heb ik er weer 1 laten zetten & heel af en toe werd ik ongesteld, wel minder (en vooral minder dagen!) dan zonder anticonceptie.
De eerste heb ik laten zetten omdat ik nog geen kind wilde, maar de pil bij mij niet vertrouw(de). Ik werd na de eerste bloeding niet meer ongesteld & had nergens last van, ook niet van hormonale migraine.
Na onze eerste heb ik er weer 1 laten zetten & heel af en toe werd ik ongesteld, wel minder (en vooral minder dagen!) dan zonder anticonceptie.
dinsdag 5 februari 2013 om 11:38
quote:Apatura schreef op 05 februari 2013 @ 11:32:
Waarom de mirena niet?
Je zou met de cerazette kunnen testen of ac zonder oestrogeen fijner is voor jou. In de mirena zit dat ook niet.
Linkje
http://www.anticonceptie.nl/cerazette
Waarom de mirena niet?
Je zou met de cerazette kunnen testen of ac zonder oestrogeen fijner is voor jou. In de mirena zit dat ook niet.
Linkje
http://www.anticonceptie.nl/cerazette

dinsdag 5 februari 2013 om 14:22
Ben op dit moment zwanger en heb ook altijd de pil geslikt, herken je verhaal helemaal! Heeerlijk niet die hormonen ( van de pil dan, zit nu vol met andere hormonen hihi) maar ik wil straks aan de nuvaring! Het idee dat er iets "in" me zit wat ik er net zelf uit kan halen maakt me bang. En we weten nog niet zeker of t bij 1 kindje blijft, als we "klaar" zijn met kindjes laat manlief zich helpen. Maar dat is uiteindelijk ook jullie plan als ik het zo begrijp?

dinsdag 5 februari 2013 om 15:26
dinsdag 5 februari 2013 om 18:14
ikbenevelyn, waarom geen Mirena? Ik heb nu mijn 2e en de 3e komt er zeker ook.
Heerlijk, niet meer ongesteld, niet meer iedere maand minimaal 1 dag verplicht bedrust door de buikpijn.
Ik ben trouwens extreem gevoelig voor de hormonen in de pil, maar heb van de Mirena hormonen helemaal geen last
Heerlijk, niet meer ongesteld, niet meer iedere maand minimaal 1 dag verplicht bedrust door de buikpijn.
Ik ben trouwens extreem gevoelig voor de hormonen in de pil, maar heb van de Mirena hormonen helemaal geen last
anoniem_38608 wijzigde dit bericht op 05-02-2013 18:15
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
dinsdag 5 februari 2013 om 18:38
quote:ikbenevelyn schreef op 05 februari 2013 @ 11:27:
Ik heb ze de laatste keer online besteld bij efarma. 6 voor 71,53.
Dat is 6 x 4 weken.
Ik krijg wel iets vergoed van ZK Achmea
Ik heb ze de laatste keer online besteld bij efarma. 6 voor 71,53.
Dat is 6 x 4 weken.
Ik krijg wel iets vergoed van ZK Achmea
“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 12 februari 2013 om 10:36